Naapurissa ilmoittelee nimimerkillä Satakieli 19-vuotias, onko kokemusta?
Uutiset:
nimimerkillä Satakieli 19-vuotias
Noin viikko sitten kävin tapaamassa kyseistä kaunotarta ja voin lämpimästi suositella häntä. Omaan makuun aivan mielettömän hyvässä kunnossa ja ne rinnat ! Asuu tosiaan kämppiksen kanssa, joten hänen luonaan ei aina onnistu.
Jos, Dijon, tarkoitat uhkailulla sitä, että neidin infoviestissä sanotaan, että backup ilmoittaa poliisille, jos neidille tapahtuu jotain, niin aika säikky olet. Itse koin viestinnän sujuvaksi ja neidin ihanaksi. Veikkaan, että ketään ei haittaa, kun et häntä tavannut.nimimerkillä Satakieli 19-vuotias
Langan otsikkoon olisi hyvä laittaa nimimerkki ja ikä eikä ilmoituksen otsikkoa.Noin viikko sitten kävin tapaamassa kyseistä kaunotarta ja voin lämpimästi suositella häntä. Omaan makuun aivan mielettömän hyvässä kunnossa ja ne rinnat ! Asuu tosiaan kämppiksen kanssa, joten hänen luonaan ei aina onnistu.
Kämppis tai ehkäpä poikakaveri ihan sama... mutta itse ainakin sain etukäteen uhkailut sekä poikakaverilla että poliisilla, enkä hirveän ystävälliseksi viestintää kokenut vaan jätinpä käymättä.
_
dijon on sinappi
Jos, Dijon, tarkoitat uhkailulla sitä, että neidin infoviestissä sanotaan, että backup ilmoittaa poliisille, jos neidille tapahtuu jotain, niin aika säikky olet.No juuri näin.
Veikkaan, että ketään ei haittaa, kun et häntä tavannut.
Aiheen sivusta: en kyllä tajua, millainen poikaystävä/avomies hyväksyisi naisensa huoraamisen. Kai sellaisiakin on ja joku cuck voi saada siitä kicks.
Tai sitten oikeasti kyseessä on naispuolinen kämppis, mutta kirjoittamalla avomies, on pelote isompi
Aiheen sivusta: en kyllä tajua, millainen poikaystävä/avomies hyväksyisi naisensa huoraamisen. Kai sellaisiakin on ja joku cuck voi saada siitä kicks.
Tai sitten oikeasti kyseessä on naispuolinen kämppis, mutta kirjoittamalla avomies, on pelote isompi
Satakieli tässä hei <3
En tiedä kuinka yleistä on, että hupakot kommentoivat omiin lankoihinsa, mutta halusin tulla oikomaan väärinkäsityksiä. Tosiaan olen biseksuaali ja asun tyttöystäväni (myös kollega) kanssa. Siksi kirjoitan avopuoliso, en avomies. Tämä tulisi ehkä täsmentää, mutta pelote on tosiaan isompi, jos asiakas olettaa puolisoni olevan mies Liian varovainen ei aina voi olla ja rehellisyys on mulle tärkeää.
Kiitos hyvästä palautteesta ja rakentavasta keskustelusta :3
Xxx
Satakieli
Noin viikko sitten kävin tapaamassa kyseistä kaunotarta ja voin lämpimästi suositella häntä. Omaan makuun aivan mielettömän hyvässä kunnossa ja ne rinnat ! Asuu tosiaan kämppiksen kanssa, joten hänen luonaan ei aina onnistu.
Satakieli tässä hei <3
En tiedä kuinka yleistä on, että hupakot kommentoivat omiin lankoihinsa, mutta halusin tulla oikomaan väärinkäsityksiä. Tosiaan olen biseksuaali ja asun tyttöystäväni (myös kollega) kanssa. Siksi kirjoitan avopuoliso, en avomies. Tämä tulisi ehkä täsmentää, mutta pelote on tosiaan isompi, jos asiakas olettaa puolisoni olevan mies Liian varovainen ei aina voi olla ja rehellisyys on mulle tärkeää.
Kiitos hyvästä palautteesta ja rakentavasta keskustelusta :3
Xxx
Satakieli
Onnistuu kyllä <3