Tämmönen kysymys hupakoille.. Olen tässä jo jonkun aikaa seurannut yö elämän muutoksia esim jyväskylässä. Huomioni on kiinnittynyt katu hupakoiden puuttumiseen.. Onko enää kaduilla hupaklita vai onko kaikki netissä???
Uutiset:
Tämmönen kysymys hupakoille.. Olen tässä jo jonkun aikaa seurannut yö elämän muutoksia esim jyväskylässä. Huomioni on kiinnittynyt katu hupakoiden puuttumiseen.. Onko enää kaduilla hupaklita vai onko kaikki netissä???
Kaikki ammatikseen hupakoivat tietävät että se on laitonta.
Ai laitonta... Tuotapa en tiennyt. Imekkös tuo ettei niitä täällä oo niin kuin muualla euroopassa kuten esim saksassa tai puolassa tai virossa... Eikös tommonen laki ole jo liiketoiminnan rajoittamista??? Hupanoiden pitää järjestää mielen osoitus asian laillistamisen puolesta.itse pidän kun tytöt tarjoo itteensä livenä. Siinä tuntee turskakin ittensä joskus halutuks.
Ai laitonta... Tuotapa en tiennyt. Imekkös tuo ettei niitä täällä oo niin kuin muualla euroopassa kuten esim saksassa tai puolassa tai virossa... Eikös tommonen laki ole jo liiketoiminnan rajoittamista??? Hupanoiden pitää järjestää mielen osoitus asian laillistamisen puolesta.itse pidän kun tytöt tarjoo itteensä livenä. Siinä tuntee turskakin ittensä joskus halutuks.Kahta asiaa joskus aamuyöllä kaipaa. Pillua ja viinaa. Toivottavasti näitä voi vielä kätevästi joskus kadulta ostaa.
Ai laitonta... Tuotapa en tiennyt. Imekkös tuo ettei niitä täällä oo niin kuin muualla euroopassa kuten esim saksassa tai puolassa tai virossa... Eikös tommonen laki ole jo liiketoiminnan rajoittamista??? Hupanoiden pitää järjestää mielen osoitus asian laillistamisen puolesta.itse pidän kun tytöt tarjoo itteensä livenä. Siinä tuntee turskakin ittensä joskus halutuks.Kahta asiaa joskus aamuyöllä kaipaa. Pillua ja viinaa. Toivottavasti näitä voi vielä kätevästi joskus kadulta ostaa.
Ne on kaikki putkassa.
Kahta asiaa joskus aamuyöllä kaipaa. Pillua ja viinaa. Toivottavasti näitä voi vielä kätevästi joskus kadulta ostaa.
Tulipa nimi listaan.... Hyvä aloite. Tuo jos menis läpi niin ei muuta kun suomeen omia reeperpaania pystyyn turskien taivas hupakoille kuvallinen henkilökortti rintaan ja tilaajavastuut kuntoon.muistakaa turskat ens kerralla kattoo että pj:n verovelkatodistus on puhdasAi laitonta... Tuotapa en tiennyt. Imekkös tuo ettei niitä täällä oo niin kuin muualla euroopassa kuten esim saksassa tai puolassa tai virossa... Eikös tommonen laki ole jo liiketoiminnan rajoittamista??? Hupanoiden pitää järjestää mielen osoitus asian laillistamisen puolesta.itse pidän kun tytöt tarjoo itteensä livenä. Siinä tuntee turskakin ittensä joskus halutuks.
No tässähän tämä on, ei muuta kuin nimeä listaan vaan! https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/13300
Olen varmaan sokea ja naivi, mutta en ole nähnyt koskaan yhtään kadulta pokaamassa. Missään kaupungissa.