Nyt tajusin, miten noi kirjoitukset on sekaisin. Ne menee ylösalaisin, viimeisin ketjun kirjoitus onkin 1-sivun ensimmäinen.
Hienoa, että alkuperäinen ongelma ratkesi. Olis sitten lukuisilla vihjeillä osuutta asiaan tai ei😎
Uutiset:
Nyt tajusin, miten noi kirjoitukset on sekaisin. Ne menee ylösalaisin, viimeisin ketjun kirjoitus onkin 1-sivun ensimmäinen.
Tsekkaa profiili -> keskustelualueen asetukset -> ja onkohan siellä ruksi kohdassa "näytä uusimmat viestit ylimmäisenä" ? Jos on, klikkaa se pois, voisi auttaa.
Tsekkaa profiili -> keskustelualueen asetukset -> ja onkohan siellä ruksi kohdassa "näytä uusimmat viestit ylimmäisenä" ? Jos on, klikkaa se pois, voisi auttaa.
Anteeksi maalaisuuteni, palikka kiittää
Kiva että ongelma ratkesi!
Ja juu, tervetuloa vaan muillekin Ilonan it-tukeen, tuntihinta on toki toisille liian kova, mutta sillä saattaa saada muutakin kuin tietokoneen näppäilyä.
Kylläpä tästä nyt mieli pahoitettiin. Anteeksi kaikille, jotka nyt mielensä pahoittivat.
Koitan olla jatkossa ärsyttämästä.
Kun sitä kysyttiin, että mistä sitä pillua saa 500 per yö niin vastaan, että Sohosta. Yleensä ne on venäläisiä mutta lähti sieltä yksi suomalainenkin samaan hintaan. Jokainen on lähtenyt ja niitä on paljon. Kauniita ja hyviä tyttöjä.
Se siitä. En palaa aiheeseen enää, ettei ketään vaan pahoita mieltään. Markkina on vapaa, joten kaikki voivat määritellä osto- ja myyntihintansa itse.
Kiitos ja näkemiin.
... tervetuloa vaan muillekin Ilonan it-tukeen, tuntihinta on toki toisille liian kova, mutta sillä saattaa saada muutakin kuin tietokoneen näppäilyä.
Kylläpä tästä nyt mieli pahoitettiin. Anteeksi kaikille, jotka nyt mielensä pahoittivat.
Koitan olla jatkossa ärsyttämästä.
Kun sitä kysyttiin, että mistä sitä pillua saa 500 per yö niin vastaan, että S:sta. Yleensä ne on venäläisiä mutta lähti sieltä yksi suomalainenkin samaan hintaan. Jokainen on lähtenyt ja niitä on paljon. Kauniita ja hyviä tyttöjä.
Se siitä. En palaa aiheeseen enää, ettei ketään vaan pahoita mieltään. Markkina on vapaa, joten kaikki voivat määritellä osto- ja myyntihintansa itse.
Kiitos ja näkemiin.
Tuskin tuossa kukaan loukkaantui. Ihmettelyä herätti varmaan se, että tulit kirjoittelemaan aika randomisti hinnoista ketjuun, joka ei mitenkään liittynyt hintoihin. Ja on siinä sitten sekin, että kyllä aikuiset tosiaan osaavat hinnoitella ihan itse.
Mutta Stadin ja Kallion huorat ottaa kaikki itseensä samantien. Vähän jarrua voisi tehdä hyvää. Ei tää elämä niin vakavaa ole.
Mutta Stadin ja Kallion huorat ottaa kaikki itseensä samantien. Vähän jarrua voisi tehdä hyvää. Ei tää elämä niin vakavaa ole.
Ohhoh Kiehtovaa. Ilmeisesti viittaat minuun, kun taidan olla ainoa ketjuun kommentoinut nainen, joka vakituisesti huorailee pk-seudulla....?
Mieleni ei ole pahoittunut, huvittunut kylläkin. Kiitos nauruista myös minun puolestani.
^ Kontula ostarilta. Ne vie kaikki mitä sulla on päällä.