Ja juuri näin herrasmies toimii. Turhaa vesimaksuakaan ei tule kun kyrpä imetään puhtaaksi
Mistä tunnistaa herrasmiehen?
Hän käy Gentlemans Clubilla
Uutiset:
Ja juuri näin herrasmies toimii. Turhaa vesimaksuakaan ei tule kun kyrpä imetään puhtaaksi
Katselin keski-suomen tarjontaa ja vain yhdellä 25:stä kuului cob samaan hintaan - usein pyytävät alkaen 20 eur tuosta ja jopa bj sattaa maksaa erikseen.
Mitä mieltä - mitä pitää kuulua perushintaan? Kyllä cob ja bj mielestäni pitää olla perushinnassa.
Tähän pitää nyt sitten lisätä, että en ota paljaalla suihin. Olen tavattavissa siellä Prisman vitamiinihyllyillä
Saako sinulta euron halvemmalla panoa?
Katselin keski-suomen tarjontaa ja vain yhdellä 25:stä kuului cob samaan hintaan - usein pyytävät alkaen 20 eur tuosta ja jopa bj sattaa maksaa erikseen.Voi riivattu sentään.
Mitä mieltä - mitä pitää kuulua perushintaan? Kyllä cob ja bj mielestäni pitää olla perushinnassa.
Mitä mieltä - mitä pitää kuulua perushintaan? Kyllä cob ja bj mielestäni pitää olla perushinnassa.Kyllä noiden peruspalveluiden pitää sisältyä perushintaan. Parhaita ovat ne, joilta kaiken saa yhteen ja samaan hintaan.
Ja luonto kiittääJa juuri näin herrasmies toimii. Turhaa vesimaksuakaan ei tule kun kyrpä imetään puhtaaksiNo mutta älkää umohtako saippuamaksua!
Ja lisämaksu myös käsipaperipyyhkeestä sekä 1 e / kondomi.
Paljaalla panevat siis säästävät ja suuhun laukeavat myös kun ei tarvitse käyttää käsipaperia.
Ja kohteelle vielä hivenaineita ja vitamiinejä! Ei tarvii Prisman hyllyillä käydä ostamassa kalliita pillereitä.
Asiantuntijan vastauksesta ilmenee – yllätys yllätys – että kyllä se on. Sperma on erittäin ravinteikasta ainetta, ja se sisältää suurin piirtein 30 eri ainesosaa. Sperma sisältää hivenaineita, kuten sinkkiä, seleeniä, fosforia ja kaliumia. Lisäksi siitä löytyy C-vitamiinia, B12-vitamiinia, kalsiumia ja magnesiumia sekä sokereita, steroideja, entsyymejä ja aminohappoja, asiantuntijan vastauksesta ilmenee.
Tähän pitää nyt sitten lisätä, että en ota paljaalla suihin. Olen tavattavissa siellä Prisman vitamiinihyllyillä
Jokainen seksityöntekijä hinnoittelee palvelunsa oman mielensä mukaan ja hyvä näin. Mitään sääntöä, että mikä pitää olla perushinnassa tai, että mitä palveluita kuuluu ylipäätään olla tarjolla ei ole. Jokainen asiakas kait voi itselleen ja omalle budjetille valita sopivan ja mieluisen seksityöntekijän.Sinähän julistat niinkuin sutenöörit konsanaan.
Mä itse ajattelisin niin, että extrahintaa laittaa palvelulle, josta ei niin kauheesti välitä. Jos ei itse hirveesti pidä mälleistä kropalla, on helpompi hymyillä kun siitä on saanut extrahinnan. Näin tekisin myös muiden asioiden kanssa. Jos haluaisin karsia suutelijoiden määrää, laittaisin sille extrahinnan jne.
Toki itse pidän helpompana, että yksi hinta ja siihen kuuluu kaikki mitä mun kanssa voi tehdä. Eli lähinnä politiikasta puhuminen.
Kyllä cob ja bj mielestäni pitää olla perushinnassa.Samaa mieltä.
Kyllä cob ja bj mielestäni pitää olla perushinnassa.Samaa mieltä.
Eiks näin sit muka oikeesti oo suurimmal osal? Vaan noi on extrahintana perusmaksun päälle?
No mutta älkää umohtako saippuamaksua!
No mutta älkää umohtako saippuamaksua!
+ Vesilasi 50 snt😉