Itse ainakin olen saanut hyviä kokemuksia 30-45 min eroottista hieronnasta. Kokonaisaikana 30 min varmasti liian vähän mutta itse hierontaan se riittää.
Uutiset:
Väittäisin osaavani eroottisen hieronnan.(palautteiden perusteella)
Monille sopii 30-45 min aika.
Ajan pituus riippuu paljolti siitä pystyykö laukeamaan ostetun ajan sisällä.
Mikäli haluaa nauttia pidempään, silloin toki kannattaa varata pidempi aika.
Tosin tämäkin pitää ottaa huomioon, joskus tilanteet ovat vain niin kiihottavia, se orgasmi pyrkii väkisin ylös vaikka ajan loppuun olisi vielä reippaasti aikaa.
Sitä ei kannata pidätellä vaan antaa tulla. Muutoin voi käydä niin, että samaan kiihotusasteeseen on vaikea päästä uudestaan ja laukeaminen saattaa jäädä kokonaan saamatta.
Hyvä kombo on aloittaa eroottisella hieronnalla missä huomioidaan kaikki mitä löytyy miehen jalkojen välistä.
Lopetus seksillä.
Itse otan hierontajutuissa mieluummin nätin tytön tantrahieronnan. Parhaimmat hitaat kiusoitteluhieronnat joissa kuitenkin olennaisena osana genitaalialueen hieronta, vaikka ejakulaatio ei ole päämäärä, mutta eipä tuo ole ketään haitannut Hinnat kuitenkin noinkin pitkälle sessiolle maltilliset, kun puhutaan 2-3h ja hinnat pyörii 150-250€ välillä.
Eroottisessa tantrassa hieroja pikkuhousuissa ja käyttää koko kehoa. Ei hoputa vaan päinvastoin, eikä tartte kelloa vilkuilla minuutilleen. Sekä sisällön pääsee melko hyvin räätälöimään itselle sopivaksi tai sitten vaan heittäytyy hierojan vietäväksi.
Plussaa vielä, että monella hierojalla on kotisivuilla kuvat, niin saa mitä tilaa.
Suomessa ei ole kulttuuria intiimihierontaan ja siten liikkeitä ei ole missä nuoretkin voisivat oppia alan saloihin. Keski-Euroopassa ja muualla maailmassa tilanne toinen.
Eroottinen hieronta kunnolla tehtynä on kaikkea muuta kuin lääppimistä ja huolimatonta vemputusta. Siinä on seurattava asiakkaan reaktioita ja pystyttävä vaihtamaan tyyliä sen mukaan miten asiakas reagoi kosketukseen. Tunnelman on oltava rauhallinen ja turvallinen niin, että asiakas voi keskittyä itseensä ilman pelkoa siitä 'mitä tuo tekee seuraavaksi'.
Valitettavasti tätä ei missään opeteta.
Ei ikä ole sinällään ongelma, usein paras eroottinen hieroja on juuri kypsä nainen.Minä kävin Leealla urheiluhieronnassa. Kävin toisenkin kerran. Itseasiassa kerran pidettiin kivaa ihan monellakin tavalla, Leea vei minut taivaisiin🤯
Nämähän on aina makuasioita lopulta. Iästä riippumatta on hierojan mukava olla sellainen mielestäni ulkonäöllisesti kuitenkin, jonka kanssa voisin harrastaa myös seksiäkin.
Ehdoton juttu on myös vartaloiden ihokontakti, ilman sitä jotain jää puuttumaan.
Itse otan hierontajutuissa mieluummin nätin tytön tantrahieronnan. Parhaimmat hitaat kiusoitteluhieronnat joissa kuitenkin olennaisena osana genitaalialueen hieronta, vaikka ejakulaatio ei ole päämäärä, mutta eipä tuo ole ketään haitannut Hinnat kuitenkin noinkin pitkälle sessiolle maltilliset, kun puhutaan 2-3h ja hinnat pyörii 150-250€ välillä.
Eroottisessa tantrassa hieroja pikkuhousuissa ja käyttää koko kehoa. Ei hoputa vaan päinvastoin, eikä tartte kelloa vilkuilla minuutilleen. Sekä sisällön pääsee melko hyvin räätälöimään itselle sopivaksi tai sitten vaan heittäytyy hierojan vietäväksi.
Plussaa vielä, että monella hierojalla on kotisivuilla kuvat, niin saa mitä tilaa.
Nämä hinnat eivät taida olla suomalaisten hintoja? Jos on, niin saisiko vinkkiä ketkä tekee? Privanakin saa laittaa
Google selattu läpi annetuilla ehdoilla, mutta ei tuollaisessa hintaluokassa tarjoavia vain löytynyt. Pari pääsi lähelle, mutta näidenkin kohdalla kaikki eroottisuus puuttui selvästi palvelusta.Itse otan hierontajutuissa mieluummin nätin tytön tantrahieronnan. Parhaimmat hitaat kiusoitteluhieronnat joissa kuitenkin olennaisena osana genitaalialueen hieronta, vaikka ejakulaatio ei ole päämäärä, mutta eipä tuo ole ketään haitannut Hinnat kuitenkin noinkin pitkälle sessiolle maltilliset, kun puhutaan 2-3h ja hinnat pyörii 150-250€ välillä.
Nämä hinnat eivät taida olla suomalaisten hintoja? Jos on, niin saisiko vinkkiä ketkä tekee? Privanakin saa laittaa
Kyllä löytyy pääosin suomalaisilta juurikin nuo hinnat, on tietysti virolaista jne.
En rupea nyt kenenkään hierojan markkinointipäälliköksi, sillä nuo löytyy Googlesta hakemalla vaikka " tantrahieronta", " eroottinen tantrahieronta". Sivustolta löytyy hinnastot. Sitten jotkut markkinoi vaan Facen kautta...