Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Waltasali - kokemuksia?  (Luettu 11372 kertaa)

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 172
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #60 : Elokuu 23, 2024, 09:01:52 »
Vanha tuttuni otti kesällä yhteyttä minuun ja tarjosi sessiota Waltasalissa. Ensin tosin sessiota, paikka selvisi myöhemmin. Henkilö ei ole listattuna Waltasalin sivuilla.

Waltasali on uusi, siisti paikka, jossa on hyvin tarjolla kalusteita ja välineitä.
Klassillisen BDSM:n harjoittajana ainoa miinus on säädettävä pukki kiinnikkeillä.
Laite vaikutti monimutkaiselta ja hieman huteralta, jos vertaa vastaaviin kalusteisiin Wildklubilla.
Perinteinen tukeva A-pukki olisi parempi ratkaisu. Studiossa on toki vaihtoehtoisia kiinnitysratkaisuja, mutta minun näkökulmasta ne eivät ole optimaalisia. A-pukin avulla voidaan rakentaa kiinnitysratkaisu, joka toimii hyvin ja turvallisesti kovassa piiskaussessiossa.

Koska tuttuni varasi tilan, en tiedä tarkemmin miten varaussysteemi toimii. Sivuilla oleva lomake pyytää varausaikoja, vaikka varaaja ei tiedä, onko studio käytössä. Tämä voi aiheuttaa ylimääräistä säätöä. Hintataso on kohtuullinen, tosin minulle on epäselvää, mitä tunnin varaus käytännössä tarkoittaa. Normaalisti sessio vaatii alkujärjestelyjä sekä jälkihoidon, joten tunnin sessio on käytännössä puolitoista tuntia.

Kartanossa alkavat syyskuun lopussa Pervoperjantait, jotka kestävät kello 17 - 22. Aikaisemmin hinta on ollut 40 per henkilö. Parille Kartanon hinta osuu Waltasalin tunnin ja kahden tunnin hinnan väliin.

Koska leikkikaverini pitää matalaa ilmoitusprofiilia, niin kommentoin niukasti sitä, mitä sessiossa tapahtui.
Tuntui siltä, että vanhat tuttavat tapasivat kahvilassa ja keskustelivat maailman menosta. Välillä keskustelu sähköistyi sähköllä, kumipiiskalla (tämä oli minulle uusi tuttavuus),  saappaita sai palvoa ja tuhmia puhuttiin. Bonuksena oli spontaani molemminpuolinen nauraminen.

Poissa ladyeira

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #61 : Elokuu 23, 2024, 11:54:05 »
Hei, onpa mahtavaa lukea kokemuksistanne! Säädettävä A-pukki on studiolle tuleva seuraava iso hankinta. Nykyinen pukki on väliaikainen.

Sitä mukaa, kun saamme vuokratuloja rahoitamme mittatilauksena uuden korkealaatuisen nahkaisen ja säädettävän, tukevan A-pukin. Kannustan siis teitä kaikkia tulemaan joko sessioon tai vuokralle, jolloin rahallinen panoksenne menee suoraan Waltasalin kehittämiseen.

Poissa Tyler

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #62 : Elokuu 26, 2024, 19:25:35 »
”Raaka bingo” Waltasalilla, neljän rivejä tuli kaksi täyteen ja sain Bingo-palkintona Ilkimys Katan tuoksuvat pikkarit ja Valtiatar Lumilta pienen, kauniin anustapin.

Kun tulin Waltasalille niin heti tarjoiltiin kaksi lasillista pissaa ja piti arvata kumpi on kumman. Meni väärin kun väkevämpi pissa olikin Katan.
Join molemmat 2dl lasit tyhjäksi ja sitten seurasi kaikkea mikä tuossa bingossa lukee.
Nyrkki perseeseen siirtyi jälkeen kerran, vaikka pienempi kätinen Lumi hyvin lähelle pääsi, ettei lupsahtanut käsi rektaaliin.

Sähkö siittimeen sisälle ja ulkopinnoille oli kovaa ja pisti minut nykimään ja huutamaan.
Pyysin Kataa vaientamaan minut ja hän tukki kädellään suuni, pyysin kuristamaan ja Kata kuristi katsoen silmiini hyvin, hyvin läheltä.
Se oli tavallaan paras tunne mitä olen sessioissani tähän saakka kokenut, vaikka kesti vain hetken.

Ihana Lumi sondaili siitintäni kauan, erittäin suurella intensiteetillä, taidolla ja halulla. Suuri kiitos Lumille siitä ja kaikesta muustakin.

Session lopetus oli kun läjä pissaisia, hikisiä, jopa likasiakin jalkoja laskettiin syliini. Nuolin, suutelin ja hieroin kaksi paria kerralla.
Toiset varpaankynnet oli Scorsesen punaiseksi lakatut ja toiset, eli Lumin oli ihan luomut. Kauniit, pienet jalat, lähes kokonaan, kantapäätä myöten sain sen suuhuni.

Poissa Tuuli-Neiti

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #63 : Syyskuu 07, 2024, 20:01:25 »
Hei!

Avoimet ovet Studio Waltasalille on ollut suunnitteilla ja nyt päiväkin on varmistunut.
Laitan tännekin tiedon, koska keskustelussa on noussut esiin toive tämmöisestä mahdollisuudesta.

Maanantaina 7.10.2024 klo 15-19 pidämme studiollamme Avoimet ovet -tapahtuman, lisätietoja tulossa myöhemmin nettisivuillemme.

Nähdään silloin!

Tuuli-Neiti 🌷

Poissa Tyler

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #64 : Syyskuu 09, 2024, 19:48:06 »
Maanantaina 7.10.2024 klo 15-19 pidämme studiollamme Avoimet ovet -tapahtuman, lisätietoja tulossa myöhemmin nettisivuillemme.

Nähdään silloin!

Tuuli-Neiti 🌷

Olen tulossa, olisi kivaa jos paikalla olisi ennestään minulle tuntemattomia valtiattaria.
Tietty takuu-ihanat Lady Eira, Ilkimys Kata ja Valtiatar Lumi, joiden kanssa olen viettänyt uskomattoman ihania tunteja, heidät on aina miellyttävä tavata, vaikka se sattuu.