Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Waltasali - kokemuksia?  (Luettu 11388 kertaa)

Poissa heppunormaali

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Waltasali - kokemuksia?
« : Huhtikuu 14, 2024, 02:47:11 »
Onko kokemusta Waltasalin palveluntarjoajista?

https://www.waltasali.com/

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 354
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #1 : Huhtikuu 14, 2024, 10:34:04 »
Miss Mira Kira ja Lady Eira tullut tavattua. Muualla kuitenkin kuin tuolla Waltasalilla. Aika erilaisia keskenään, mutta ovat sopineet silti itselleni hyvin. Riippuu siis paljon siitäkin, mitä hakee ja kenen kanssa kemiat toimivat.

Poissa ladyeira

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #2 : Huhtikuu 17, 2024, 18:25:35 »
Hei, kiva että löysit studiomme!

Tällä viikolla meillä on ns. Walk-in -viikko, jossa valtiattaret päivystävät studiolla. Muina aikoina meiltä voi varata session vain varausmaksulla ja ajoissa etukäteen. Jos siis kiinnostaa päästä tutustumaan meihin ja itse tilaan matalalla kynnyksellä, olet erittäin tervetullut walk-in -sessioon sunnuntaihin mennessä. Yhteydenotto tapahtuu kunkin dominan omien sivujen kautta.

Lämpimästi tervetuloa!

Ystävällisin terveisin Eira

Poissa heppunormaali

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #3 : Huhtikuu 18, 2024, 23:45:52 »
Hei, kiva että löysit studiomme!

Tällä viikolla meillä on ns. Walk-in -viikko, jossa valtiattaret päivystävät studiolla. Muina aikoina meiltä voi varata session vain varausmaksulla ja ajoissa etukäteen. Jos siis kiinnostaa päästä tutustumaan meihin ja itse tilaan matalalla kynnyksellä, olet erittäin tervetullut walk-in -sessioon sunnuntaihin mennessä. Yhteydenotto tapahtuu kunkin dominan omien sivujen kautta.

Lämpimästi tervetuloa!

Ystävällisin terveisin Eira

Varmaan tulenkin mutta menee toukokuulle koska en ole nyt Suomessa. Vaikutat hyvin kiinnostavalta henkilöltä. Onko muuten asiakkaille ikärajaa? Alaikäraja on tietysti 18v mutta entäpä yläikäraja?

Poissa ladyeira

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #4 : Huhtikuu 21, 2024, 10:27:07 »
Onpa kiva kuulla, että haluat tulla käymään ja seikkailemaan! Löydät omilta nettisivuiltani sessioonhakulomakkeeni, jonka pyydän sinua täyttämään ennen sessiota. Yläikärajaa ei ainakaan itselläni ole. 😊

Poissa johan molli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #5 : Huhtikuu 24, 2024, 08:47:01 »
Ainakin itselle on kynnys astua julkisilla paikoilla oleviin studioihin/tiloihin. Lady Eira vaikuttaa kuvien perusteella kiihottavalta valtiattarelta. Jospa saisi joskus rohkeutta tapaamiseen eikä tarvitsisi tyytyä fantasiointiin ja kotona runkkaamiseen. :wanker: :whipping:

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1901
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #6 : Huhtikuu 24, 2024, 13:30:20 »
Ainakin itselle on kynnys astua julkisilla paikoilla oleviin studioihin/tiloihin. Lady Eira vaikuttaa kuvien perusteella kiihottavalta valtiattarelta. Jospa saisi joskus rohkeutta tapaamiseen eikä tarvitsisi tyytyä fantasiointiin ja kotona runkkaamiseen. :wanker: :whipping:

Noilla kulmilla muutama tietää mitä siellä tapahtuu mutta ketään ei kiinnosta .
kysyvälle vastataan

Poissa heppunormaali

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #7 : Huhtikuu 25, 2024, 13:55:28 »
Ainakin itselle on kynnys astua julkisilla paikoilla oleviin studioihin/tiloihin. Lady Eira vaikuttaa kuvien perusteella kiihottavalta valtiattarelta. Jospa saisi joskus rohkeutta tapaamiseen eikä tarvitsisi tyytyä fantasiointiin ja kotona runkkaamiseen. :wanker: :whipping:

Ei tuo taida olla kovin julkinen ja tuskin on reklaamia ulkopuolella. Sinne vaan ;)

Poissa ladyeira

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #8 : Huhtikuu 25, 2024, 15:21:22 »
Studio sijaitsee rauhallisella sivukadulla, jolla ei ole juuri liikennettä. Myös useita muita liiketiloja on samassa osoitteessa, he tietävät toiminnastamme ja jopa tukevat sitä, mikä on ollut kiva huomata. Liiketilan ulkosivu ei herätä mitään huomiota.

Tarvittaessa studioltamme löytyy takaovi, josta pääsee talon kellarirappuun ja sen kautta porttikongista ulos. Tosin paljon epäilyttävämpää luulen olevan kellarissa tai porttikongissa hiippaileva talossa asumaton ihminen, kuin normivaatteissa ja arkisesti tavallisen liiketilan ovesta sisään menevä henkilö. 😊

Poissa heppunormaali

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #9 : Toukokuu 03, 2024, 00:22:02 »
Studio sijaitsee rauhallisella sivukadulla, jolla ei ole juuri liikennettä. Myös useita muita liiketiloja on samassa osoitteessa, he tietävät toiminnastamme ja jopa tukevat sitä, mikä on ollut kiva huomata. Liiketilan ulkosivu ei herätä mitään huomiota.

Tarvittaessa studioltamme löytyy takaovi, josta pääsee talon kellarirappuun ja sen kautta porttikongista ulos. Tosin paljon epäilyttävämpää luulen olevan kellarissa tai porttikongissa hiippaileva talossa asumaton ihminen, kuin normivaatteissa ja arkisesti tavallisen liiketilan ovesta sisään menevä henkilö. 😊

Mahdollisuus tulla kuvatuksi sessiossa jos itse suostuu siihen. Onko tämä videointia vai mitä?

Poissa ladyeira

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #10 : Toukokuu 04, 2024, 21:17:51 »
Yleensä olen ottanut puhelimella valokuvia, mutta toiveissani on järjestelmäkamera puhtaasti sessiokuvia varten. Videoita olen ottanut muutaman äänettöminä.

Poissa Vieras1691

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #11 : Heinäkuu 17, 2024, 23:56:35 »
Waltasali mainostaa studiotaan paikkana, jossa jokainen yksilö saa olla juuri sellainen kuin on. Paikka, jossa arvostetaan henkilöitä riippumatta heidän taustoista ja kokemuksista. Mukavaa jos näin on.

Waltasali kuullaan myös paikkana, jossa palveluntarjoajat tylyttävät asiakkaita, aliarvioivat yksilöitä ja ovat erittäin epäystävällisiä viesteissä, jos edes kehtaat kysyä kysymyksen liittyen sessioon. Ikävää, että näin on.

Henkisen dominoinnin ystäville siis loistopaikka. Niille, jotka hakevat aidompaa yhteyttä niin ei välttämättä se paras.

Mietin vain, vaikuttaako setelinipun määrä siihen miten valtiattaret näkevät asiakkaat/henkilöt. Omasta mielestäni sen ei pitäisi toimia näin vaan henkilöiden pitäisi olla tasa-arvoisia toistensa kanssa riippumatta taustoista tai varakkuudesta.
Toki valtiattaren on helpompi olla ystävällinen, jos taskussa on 1000 euroa kuin 250 euroa. Silloin kuin raha puhuu niin tasa-arvo katoaa. Sama logiikka toimii yhteiskunnallisesti myös. Ketään ei kiinnosta Gazan tai Ukrainan köyhät ihmiset, kun heitä pommitetaan. Ainoa asia mikä merkitsee on se, kuinka paljon julkkiksilla tai heidän läheisillään on omaisuuttta.

Tavallaan olen myös surullinen, koska paikalla on hyvä sijainti ja muutenkin viihtyisä paikka ollut ja valtiattarilla on yleisesti ollut ystävällinen asenne asiakkaisiin.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 17, 2024, 23:59:00 kirjoittanut Hapsi »

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 172
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #12 : Heinäkuu 18, 2024, 11:38:38 »
Aika harva domina antaa ilmoituksessaan kaikki tarvittavat tiedot, jotta sessio voidaan sopia helposti.
Tämä aiheuttaa ylimääräistä säätöä ja voi johtaa siihen, ettei tapaamista tapahdu. Setelit säästyvät.

Waltasali olisi minulle laatu/sijaintisuhteessa paras leikkipaikka. En ole käynyt paikassa, eikä paikka yhdessä dominoiden kanssa ole listani kärkipäässä.
Ilmoituksissa kannattaisi kertoa, että paikka on Triplasta Alppilan suuntaan.
Kun tunnen alueen, niin minä en eksy, mutta ulkopaikkakuntalainen voi käsittää Triplan aika laajana alueena ja siihen ei kuulu katu entisen kouluni naapurissa. Ohareita en ole tehnyt, mutta kerran olen myöhästynyt. Syynä oli uusi paikka. Olin jo lähellä sessiopaikkaa, kun sekosin kadun suunnasta ja lähdin kävelemään väärään suuntaan.

Lisäksi Waltasali vaatii varausmaksun, mutta ei kerro, miten varausmaksu suoritetaan. Tämä voi johtaa muuten sovitun session perumiseen. Itse en ole koskaan maksanut varausmaksuja, joten tässä voi olla minulle liian korkea kynnys.

Aika monelta dominalta puuttuvat myös aikataulut ja kalenterit. Teoriassa voisin käydä Waltasalilla niin, että tiedustelisin aikaa aamulla ja sovittu sessio olisi iltapäivällä. Toki olen sopinut session viiden viikon päähän, mutta tämä on eräässä mielessä tyhmää. Päivän pari väli sopii luonteelleni parhaiten.

Tylyttämisestä sen verran, ettei ilmoittaja ehkä tajua ilmoituksessa olevaa puutetta tai ristiriitaa.
Esimerkkejä
- ilmoitetaan, töissä viikot 28 - 30, ma-ke. Ei ilmoiteta päivämääriä, joka olisi yksinkertainen tapa.
- Ilmoitetaan hinnat paikkakunnille  A, B ja C XXX, toisten paikkakuntien hinnat XYX. Ei kerrota suoraan kotistudion hinnastoa.


Waltasali kuullaan myös paikkana, jossa palveluntarjoajat tylyttävät asiakkaita, aliarvioivat yksilöitä ja ovat erittäin epäystävällisiä viesteissä, jos edes kehtaat kysyä kysymyksen liittyen sessioon. Ikävää, että näin on.

Tavallaan olen myös surullinen, koska paikalla on hyvä sijainti ja muutenkin viihtyisä paikka ollut ja valtiattarilla on yleisesti ollut ystävällinen asenne asiakkaisiin.

Poissa Hard-One

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #13 : Heinäkuu 18, 2024, 18:51:16 »
Waltasali mainostaa studiotaan paikkana, jossa jokainen yksilö saa olla juuri sellainen kuin on. Paikka, jossa arvostetaan henkilöitä riippumatta heidän taustoista ja kokemuksista. Mukavaa jos näin on.

Waltasali kuullaan myös paikkana, jossa palveluntarjoajat tylyttävät asiakkaita, aliarvioivat yksilöitä ja ovat erittäin epäystävällisiä viesteissä, jos edes kehtaat kysyä kysymyksen liittyen sessioon. Ikävää, että näin on.

Henkisen dominoinnin ystäville siis loistopaikka. Niille, jotka hakevat aidompaa yhteyttä niin ei välttämättä se paras.

Mietin vain, vaikuttaako setelinipun määrä siihen miten valtiattaret näkevät asiakkaat/henkilöt. Omasta mielestäni sen ei pitäisi toimia näin vaan henkilöiden pitäisi olla tasa-arvoisia toistensa kanssa riippumatta taustoista tai varakkuudesta.
Toki valtiattaren on helpompi olla ystävällinen, jos taskussa on 1000 euroa kuin 250 euroa. Silloin kuin raha puhuu niin tasa-arvo katoaa. Sama logiikka toimii yhteiskunnallisesti myös. Ketään ei kiinnosta Gazan tai Ukrainan köyhät ihmiset, kun heitä pommitetaan. Ainoa asia mikä merkitsee on se, kuinka paljon julkkiksilla tai heidän läheisillään on omaisuuttta.

Tavallaan olen myös surullinen, koska paikalla on hyvä sijainti ja muutenkin viihtyisä paikka ollut ja valtiattarilla on yleisesti ollut ystävällinen asenne asiakkaisiin.

Ennakkomaksua tuolla ainakin joku/jotkut dominat halusivat. Eli ei kiitos.

Lisäksi, että viereiset liikkeet tietävät waltasalin toiminnasta, ei innosta.

Poissa Vieras1691

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #14 : Heinäkuu 18, 2024, 21:52:39 »

Ennakkomaksua tuolla ainakin joku/jotkut dominat halusivat. Eli ei kiitos.

Lisäksi, että viereiset liikkeet tietävät waltasalin toiminnasta, ei innosta.


Luulen, että nykyään kaikki dominat pyytävät nykyään ennakkomaksua siellä. Ennen taisi olla pelkkä käteinen, mutta ilmeisesti toiminta muuttunut hiukan. Joillekkin toimii ennakkomaksu ja joillekkin ei.

Viereiset liikkeet kyllä tietävät toiminnasta, kun yksi paikan omistajista on näin kertonut. Luultavammin paikan lähellä asuvat ihmiset tietävät myös mitä siellä tapahtuu. Olisin hyvin yllättynyt mikäli näin ei olisi. Ei nyt sentään yhtä julkinen, kuin Wildclub, mutta ainakin lähelle menee.

Poissa Hard-One

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #15 : Heinäkuu 18, 2024, 22:19:49 »

Ennakkomaksua tuolla ainakin joku/jotkut dominat halusivat. Eli ei kiitos.

Lisäksi, että viereiset liikkeet tietävät waltasalin toiminnasta, ei innosta.


Luulen, että nykyään kaikki dominat pyytävät nykyään ennakkomaksua siellä. Ennen taisi olla pelkkä käteinen, mutta ilmeisesti toiminta muuttunut hiukan. Joillekkin toimii ennakkomaksu ja joillekkin ei.

Viereiset liikkeet kyllä tietävät toiminnasta, kun yksi paikan omistajista on näin kertonut. Luultavammin paikan lähellä asuvat ihmiset tietävät myös mitä siellä tapahtuu. Olisin hyvin yllättynyt mikäli näin ei olisi. Ei nyt sentään yhtä julkinen, kuin Wildclub, mutta ainakin lähelle menee.

Ei mitään järkeä tuossa touhussa.

Poissa neitikarju

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #16 : Heinäkuu 19, 2024, 00:19:19 »
Ihan uteliaisuudesta, kumpi tuossa paikan julkisuudessa tökkii? Sekö että on mahdollisuus jäädä kiinni (jos ei itse teosta niin ainakin ilmeisestä aikeesta)? Vai se että tuokin ilo ja jännitys on viety elämästä kun kaikki kuitenkin tietää ja suvaitsee ja ymmärtää ja  hymistelee kuin Alepassa asioisi? Molempia reaktioita olen kuullut, siksi kysyn.

Waltasalia nimenomaisesti en tunne, mutta ennakkomaksuihin suhtaudun mielensäpahoittajan nuivuudella kyllä. Jääpähän sitten uusi ja mahdollisesti kiva kokematta.

Poissa Miss Lumi

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #17 : Heinäkuu 19, 2024, 01:31:11 »
Heippa! Omasta puolestani voin vastata em pohdintoihin ja kysymyksiin. En siis puhu kolleegoideni puolesta vaan omastani. Olen yksi Waltasalin dominoista. Ilmoituksissa on mahdotonta antaa kaikki tarvittava informaatio, kun loppuisi tila kesken ja monikaan ei ilmoituksia lue (voin päätellä minun saamieni viestien perusteella) ja se mikä on kullekin tärkeintä infoa, riippuu paljon vastaanottajasta. Pyrin aina vastaamaan lisäkysymyksiin sähköpostitse ja käyn myös oman roskapostin säännöllisesti läpi. Mulla on tämän lisäksi kokopäivä työ ja vaativa sellainen, esihenkilön roolissa kun olen, joten tämä ei ole eikä tule olemaan päätyöni. Vastaan ja luen minun mailiin saapuneet viestit useasti viikossa. Varausmaksu on monien tunnettujenkin kolleegoideni käytössä ja ymmärrän että se ei kaikille sovi. Hinta ja maksupolitiikkaa emme sääntöjen/lakien takia saa ilmoittaa missään paitsi sähköpostitse ja mahd omilla henk kohti nettisivuilla. Tähän ratkaisu on oikeustyöhön kansalaisaloitteen allekirjoitus 😉 Markkinoida saa, mutta ei niin että hinnoittelu tai maksupolitiikka olisi kaikille selkeä. Ei kukaan meistä tahallaan sitä tietoa keneltäkään pimitä. Mulla lukee ilmoituksissa että teen ma ja su. Ei lue päivämääriä koska en viitsisi jokaista vuoden maanantaita ja sunnuntaita erikseen mainita, mutta ymmärrän että kaikki eivät näin tee ja heille palaute on varmasti aiheellinen. On parasta saada rakentavaa palautetta ja sillä tavalla tätä omaa toimintaa voikin kehittää. En kuitenkaan lämpeä sille ajatukselle, että uskotaan kuulopuheita koska valitettavasti niiden levittäjillä ei välttämättä ole kaikilla puhtaat jauhot pussissa. Uskon esimerkin ja asiakaspalautteen voimaan, jota esim meikä mandoliininkin työ instagramista ja nettisivuilta löytyy ihanilta asiakkailtani. Mitä tulee viestien vastaamiseen koska työmme ei ole "salonkikelpoista" ja osassa maailmaa sitä karsastetaan vieläkin enemmän, myös sähköposti firmat yms välillä piilottavat viestejä tai eivät lähetä niitä eteenpäin ollenkaan sisällön takia. On paljon tekijöitä, jotka voivat vaikuttaa vastaus nopeuteen tai ylipäätään siihen tuleeko viesti perille. Kaikki eivät ole meidän käsissämme. Itse en myös henk koht vastaa mihinkään moi tai hei viesteihin, joissa ei ole mitään sisältöä. Selkeä viestiminen puolin ja toisin on avain hyvään kokemukseen. Eli rohkeasti kertoo mitä etsii ja haluaa ja uskon että kyllä meillä muutkin asiallisille kysyjille vastaa kun viesti vaan perille tulee. Kiitos palautteestanne ja toivon että ehkä kohtaamme näissä merkeissä joskus. Kuumaa kesää toivottaen: Miss Lumi

Poissa Vieras1691

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #18 : Heinäkuu 19, 2024, 03:18:14 »
No joo, en näe mitään syytä miksi tietyt henkilöt lähtisivät tarkoituksellisesti mustamaalaamaan joitakin paikkoja tai "ei ole puhtaat jauhot pussissa". Monesti esim. Seksiä myyvät naiset saavat huomattavasti negatiivisempaa sävyä kirjoituksissa tällä palstalla, jos on ollut huonoja kokemuksia. Omakohtaiset kokemukset määrittelevät paljon. Oma mielipiteeni on se, että kun henkilölle puhutaan kuin idiootille niin se "idiootti" ei todennäköisesti koe olevansa "hyväksytty" tai "toivottu", mutta jokainen meistä saa toki määritellä asiat niinkuin haluaa.

Tietenkään ei kannata uskoa kuulopuheita vaan jokainen henkilö tekee omat päätökset ja saa kokemuksia sitä kautta. Jos asiakas haluaa käydä tietyn palveluntarjoajan luona niin hän todennäköisesti ottaa yhteyttä ja menee sinne. Jos kuitti oli tarkoitettu minulle niin kiitos siitä. Monesti ystävällisyys johtaa hyviin asioihin.

Ystävällisetkin viestit saattavat juuri päätyä sinne roskakoriin ja sehän tässä jutussa onkin yksi ikävä asia, koska viestin lähettäjällä ei ole tietoa, onko viesti päätynyt roskakoriin vai pt deletoinut sen. Me emme ole selvännäkijöitä tai en ole ainakaan vielä tavannut sellaista, joka osaisi ennustaa tulevaisuuteen.


Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 1234
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #19 : Heinäkuu 19, 2024, 03:53:48 »
Hinta ja maksupolitiikkaa emme sääntöjen/lakien takia saa ilmoittaa missään paitsi sähköpostitse ja mahd omilla henk kohti nettisivuilla. Tähän ratkaisu on oikeustyöhön kansalaisaloitteen allekirjoitus 😉 Markkinoida saa, mutta ei niin että hinnoittelu tai maksupolitiikka olisi kaikille selkeä.


Olen käsittänyt, että seksinmyynnissä hintoja ei saa näyttää. Dominapalveluita tarjotessa saa. Dominointihan ei ole seksiä.
kuvagalleria

**** Helsingissä****