Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Waltasali - kokemuksia?  (Luettu 10428 kertaa)

Poissa Tyler

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #40 : Heinäkuu 27, 2024, 13:07:50 »
Onko kokemusta Waltasalin palveluntarjoajista?

https://www.waltasali.com/

Pari fetissiäni jäi tekemättä kun 4 tuntia ei riittänyt niihin, varmasti palaan vielä ja osaan etiketin silloin, palvonta-asentojen numerot ja pyytää lupa puhumiseen
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tämä eka kerta oli minulle voimakas henkinen ja fyysinen kokemus, tässä oli jotakin jota elämästäni on puuttunut.

Rohkea valinta ensikertalaiselta, heti maksiaika, neljä tuntia.
Kiitos tuesta veli Mika🖤
Valintani oli ensin 2 tuntia, mutta nostin sitä puhelussa Eiran kanssa ensin kolmeen ja sitten neljään tuntiin, ajan lisäämisen tein täysin omasta aloitteesta. Nyt ajatellen 1-2 tuntia riittää fetisseistä riippuen 1-2 aktiviteetille. Ai ettien että, että voin nyt hyvin hyvin.

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 170
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #41 : Heinäkuu 27, 2024, 13:10:08 »
Pidempien sessioiden aikana tarvisi syödä myös, olisi mukava aterioida jalkojesi juuressa, päättäisit mitä saan ateriastasi. Pureskelisit ruokaa ja huomaisit, että sinua palvovan otuksen on saatava ravintoa myös,,,

Aikanaan vuorokauden session kahdelle dominalle maksaneena, niin kyllä siinä syötiin ihan oikeata ravintolasta tilattua ruokaa keittiön pöydän ääressä. Nestetasapainosta huolehtiminen on paljon vaativampi tehtävä. Saa olla aika taitava domina, joka pystyy yksin rytmittämään järkevällä tavalla useamman tunnin session.   

Poissa Tyler

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #42 : Heinäkuu 27, 2024, 13:27:10 »
Pidempien sessioiden aikana tarvisi syödä myös, olisi mukava aterioida jalkojesi juuressa, päättäisit mitä saan ateriastasi. Pureskelisit ruokaa ja huomaisit, että sinua palvovan otuksen on saatava ravintoa myös,,,

Aikanaan vuorokauden session kahdelle dominalle maksaneena, niin kyllä siinä syötiin ihan oikeata ravintolasta tilattua ruokaa keittiön pöydän ääressä. Nestetasapainosta huolehtiminen on paljon vaativampi tehtävä. Saa olla aika taitava domina, joka pystyy yksin rytmittämään järkevällä tavalla useamman tunnin session.

Vrk kahden dominan kanssa oli varmaan upea kokemus, tällä tunteella ottaisin Eiran lisäksi IlkimysKatan, ”kusinen cocktail ja aimo annos sylkeä” jälkiruuaksi. Olen ammatiltani lähihoitaja ja näin yli 20v sitä tehneenä ajattelen dominan eräänlaisena hyvin erikoistuneena ja alaansa perehtyneenä kokonaisvaltaisena hoitajana. Sellaisen ammattilaisen on todellakin osattava laatia tekemiset ja toimenpiteet erimittaisille sessioille.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1897
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #43 : Heinäkuu 28, 2024, 18:49:40 »
Tohon useamman tunnin sessioon kun itsellä ne oli aikanaan lähes kaikki. se toimii jos ihmisellä

on laaja fetissi kirjo . jos se taas on suppea ainakaan Domina tuskin kauheasti innostuu.

pk palvo nyt 3 tuntia saappaita...
kysyvälle vastataan

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 170
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #44 : Heinäkuu 29, 2024, 07:38:27 »
Tohon useamman tunnin sessioon kun itsellä ne oli aikanaan lähes kaikki. se toimii jos ihmisellä

on laaja fetissi kirjo . jos se taas on suppea ainakaan Domina tuskin kauheasti innostuu.

pk palvo nyt 3 tuntia saappaita...

Kuvittelin kaupallisen session olevan ostettu palvelu, jossa asiakas maksaa ja pääasiassa tehdään sitä, mistä asiakas pitää. Tietenkin parhaaseen lopputulokseen päästään, kun domina myös pääsee toteuttamaan itseään miellyttäviä fetissejä.

Luultavasti usealle dominalle ei olisi mitään sitä vastaan, että hänelle maksettaisiin sessiosta, jossa palvotaan kolme tuntia saappaita.

Vaikka sessio olisi täysi kymppi, niin siinä on kuitenkin normaalisti jotain parannettavaa, jota ei samassa sessiossa voida korjata tai hoksaa ehdotettavaksi.

Esimerkkinä valittaminen, etten näe käsittelyn lopputulosta. Tämä korjattiin lennosta, otetaan kännykälläsi kuva, niin pääset ihailemaan dominasi luomaa taideteosta.

Poissa Tyler

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #45 : Heinäkuu 29, 2024, 14:14:06 »
Tohon useamman tunnin sessioon kun itsellä ne oli aikanaan lähes kaikki. se toimii jos ihmisellä

on laaja fetissi kirjo . jos se taas on suppea ainakaan Domina tuskin kauheasti innostuu.

pk palvo nyt 3 tuntia saappaita...

Kuvittelin kaupallisen session olevan ostettu palvelu, jossa asiakas maksaa ja pääasiassa tehdään sitä, mistä asiakas pitää. Tietenkin parhaaseen lopputulokseen päästään, kun domina myös pääsee toteuttamaan itseään miellyttäviä fetissejä.

Luultavasti usealle dominalle ei olisi mitään sitä vastaan, että hänelle maksettaisiin sessiosta, jossa palvotaan kolme tuntia saappaita.

Vaikka sessio olisi täysi kymppi, niin siinä on kuitenkin normaalisti jotain parannettavaa, jota ei samassa sessiossa voida korjata tai hoksaa ehdotettavaksi.

Esimerkkinä valittaminen, etten näe käsittelyn lopputulosta. Tämä korjattiin lennosta, otetaan kännykälläsi kuva, niin pääset ihailemaan dominasi luomaa taideteosta.
Lady Eira lähetti minulle heti luvallani ottamansa kuvat ja on niitä kiva katsella ja näyttää kahdelle ystävälleni, jotka tietävät tämän puolen minusta. Kuten sanoit niin sessiosta jää varmaan aina puuttumaan jotain ja niin ollen niitä täytyy ottaa lisää ja lisää, olen nyt varannut toisen sessioni ihanalle IlkimysKatalle. Viestittely ja maksu oli sujuvaa, puhelulle löytyi heti aika, vaikkei sitä mainita ilmoituksessa.  Dominoissa on taikaa, nyt varaamani ja maksamani sessio on roolileikki, jossa Kata on hoitaja ja minä  ärsyttävä, itsevarma terveystarkastukseen tuleva mies, saapi nähdä lähteekö itsevarmuus ja ärsyttävyys pois kun tutkimukset alkaa ja etenee. Ensi viikolla on sessio, kirjoittelen siitä sitten tänne lisää.

Poissa Tyler

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #46 : Heinäkuu 29, 2024, 14:17:51 »
Tohon useamman tunnin sessioon kun itsellä ne oli aikanaan lähes kaikki. se toimii jos ihmisellä

on laaja fetissi kirjo . jos se taas on suppea ainakaan Domina tuskin kauheasti innostuu.

pk palvo nyt 3 tuntia saappaita...

Kuvittelin kaupallisen session olevan ostettu palvelu, jossa asiakas maksaa ja pääasiassa tehdään sitä, mistä asiakas pitää. Tietenkin parhaaseen lopputulokseen päästään, kun domina myös pääsee toteuttamaan itseään miellyttäviä fetissejä.

Luultavasti usealle dominalle ei olisi mitään sitä vastaan, että hänelle maksettaisiin sessiosta, jossa palvotaan kolme tuntia saappaita.

Vaikka sessio olisi täysi kymppi, niin siinä on kuitenkin normaalisti jotain parannettavaa, jota ei samassa sessiossa voida korjata tai hoksaa ehdotettavaksi.

Esimerkkinä valittaminen, etten näe käsittelyn lopputulosta. Tämä korjattiin lennosta, otetaan kännykälläsi kuva, niin pääset ihailemaan dominasi luomaa taideteosta.
Lady Eira lähetti minulle heti luvallani ottamansa kuvat ja on niitä kiva katsella ja näyttää kahdelle ystävälleni, jotka tietävät tämän puolen minusta. Kuten sanoit niin sessiosta jää varmaan aina puuttumaan jotain ja niin ollen niitä täytyy ottaa lisää ja lisää, olen nyt varannut toisen sessioni ihanalle IlkimysKatalle. Viestittely ja maksu oli sujuvaa, puhelulle löytyi heti aika, vaikkei sitä mainita ilmoituksessa.  Dominoissa on taikaa, nyt varaamani ja maksamani sessio on roolileikki, jossa Kata on hoitaja ja minä  ärsyttävä, itsevarma terveystarkastukseen tuleva mies, saapi nähdä lähteekö itsevarmuus ja ärsyttävyys pois kun tutkimukset alkaa ja etenee. Ensi viikolla on sessio, kirjoittelen siitä sitten tänne lisää.
Kata sanoi puhelimessa, että session aikana voi pyytää korjauksia, lisäyksiä, vähennyksiä tyyliin ”Mutta hoitaja hyvä, älkää nyt,,,” tai ”Hoitaja, tuntuu, että rectumissa oleva vierasesine on syvemmällä” yms.

Poissa Tyler

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #47 : Elokuu 05, 2024, 21:41:19 »
     Terve taas veljet !
Nyt on toinenkin kokemus, tulin tänään Ilkimys Katan huolellisesta ja hyvin intensiivisestä terveystarkastuksesta.

Ei sellaisia julkisella puolella saa lainkaan, kivespussien nahan venyvyys mitattiin laittamalla kasseihin kymmeniä pyykkipoikia ja siittimeen laitettaessa minulla alkoi seistä,joten nahkaa ei riittänyt kaikkiin varattuihin pyykkipoikiin.
Huomatessaan erektion Kata huudahti ”Mitä ihmettä, sinähän olet pervo!”

Sondaus tehtiin värisevällä patterisondilla ja se oli miellyttävää. Pissaa mikä on lempinesteeni juoda, riitti peseytymiseen asti.
Perseeni ei ole yhtä joustava kuin mies muuten, niin nyrkkiä ei sinne saatu ängettyä tässä sessiossa.
mutta mukavasti se venyi, että eturauhanen saatiin tutkittua.
Pissasten, aromikkaiden varpaiden ja jalkojen nuoleminen, imeminen ja paijaaminen sai 2-3t hoidossa olleen siittimen vielä nostamaan punaisen päänsä kohti Waltasalin, jos ei ihan kattoa niin ainakin seiniä kohti.
Sähköä sisäreisiin ja kiveksille. Ajoittain kivuliaan, mutta niin ihanan 4t session viimeinen 45min jalkojen palvontaa, halimista ja ystävällisyyttä vielä 1/2t yli ajan.
Sinun potilaasi niin kiittää oi Hoitaja Kata.

Poissa Tyler

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #48 : Elokuu 07, 2024, 21:07:59 »
Moi taas kaikki sielun veljet ja siskot.

IlkimysKatan vallassa olin tänään 3 tuntia, perseen avarrus siirtyi taas kun sormi pari rektaalissa tuntui kivuliaalta. Ihana Kata muutti alkuperäistä suunnitelmaa ja valeli alapääni sulalla steariinilla ja rajua sähköä munille, epäili minun feikkaavan kouristuksia, sanoin Valtiattarelleni nöyrästi, että sellaista en hänelle tekisi. Ihanaa, laimeata pissaa join suunnilleen litran, sekä suoraan säiliöstä, että pillillä isosta kannusta. Kata oli minua varten juonut koko aamun litroittain, sellainen tekee minulle nöyrän, kiitollisen mielen. Nyt on muutaman päivän vapaat ohi ja huomenna iltaan töihin. Hoidan työssäni ihmisiä niin hyvin kuin pystyn ja minua hoitaa minun valtiattaret, nuo pyhät naiset Waltasalilla.

Poissa Tyler

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #49 : Elokuu 14, 2024, 18:41:58 »
Moi !
Taas rentouttava puolitoistatuntinen sessio Ilkimys Katan kanssa. Pitäisi varmaan ottaa joskus aika muillekin Waltasalilla niin olisi laajempi kokemus-skaala eri Valtiattarista, minulla siis yksi Eiran kanssa ja kolme Katan kanssa.
”Riiput jo ristillä Timo K Mukka” , tuli mieleeni kun Kata kahlitsi minut X-paaluun.
Heikko juominen ja ravinto, sekä jännitys teki sen, että uikutin kohta niin, että jopa Kata vapautti minut.
Hän tunnusteli hiestä märkää ihoani ja antoi lakua ja kuplavettä, että vointini kohentui. Puhuin hänen kanssaan ison osan sessiosta, pissat tietenkin nautin ja ihania jalkoja hoidin.
Mutta kaiken kruunasi kun istuimme sohvalla pissasina ja itkin mennyttä elämääni jopa lapsuudesta alkaen.

En ole mielestäni mikään onneton itkijä, mutta nyt se tuntui niin hyvältä ja oikealta.
Kata kun ei keskeytä sanomalla ”voi kamala” tms. joka lopettaa ihanan itsesäälissä rypemisen.

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 170
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #50 : Elokuu 14, 2024, 20:43:44 »
Moi !
Taas rentouttava puolitoistatuntinen sessio Ilkimys Katan kanssa. Pitäisi varmaan ottaa joskus aika muillekin Waltasalilla niin olisi laajempi kokemus-skaala eri Valtiattarista, minulla siis yksi Eiran kanssa ja kolme Katan kanssa.  ”Riiput jo ristillä Timo K Mukka” , tuli mieleeni kun Kata kahlitsi minut X-paaluun.

Yksittäiset sessiokertomukset voisi kirjoittaa Valtiattaren nimen alle, ei Waltasaliteeman alle.

Tuossa mainitaan X-risti, joka taitaa näkyä jossain Waltasalin kuvassa. X-risti ei ole suosikkini.
Toivoisin sellaisia kuvia Waltasalista, joista näkyy mitä muita sidontaratkaisuja studiolla on.
Ei tarvitse olla mitään ammattikuvaajan kuvia. Jotain näkyy Lady Eiran galleriassa, mutta ei sitä, mikä on mielestäni  paras studiokaluste.

Poissa Tyler

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #51 : Elokuu 14, 2024, 21:26:44 »


Yksittäiset sessiokertomukset voisi kirjoittaa Valtiattaren nimen alle, ei Waltasaliteeman alle.

Tuossa mainitaan X-risti, joka taitaa näkyä jossain Waltasalin kuvassa. X-risti ei ole suosikkini.
Toivoisin sellaisia kuvia Waltasalista, joista näkyy mitä muita sidontaratkaisuja studiolla on.
Ei tarvitse olla mitään ammattikuvaajan kuvia. Jotain näkyy Lady Eiran galleriassa, mutta ei sitä, mikä on mielestäni  paras studiokaluste.

Kiitos vinkistä Mika M
Pitää opetella käyttämään tätä sivustoa paremmin, minä vaan kirjoitan mitä tunnen ja minne sattuu. Vähän kuin elämäni yleensäkin menee. Minulla ei ole kuvia sidontavälineistä, vaikka valtiattaret kuvia sessioistamme ovat minulle toiveestani lähettäneet. Niissä näkyy minä itse ja yllätys yllätys ! Munat ja perse esiintyy monissa. Sidontavälineistä olen ollut sellasella pukilla hetken, mihin mentiin nelinkontin ja hoitopöytään on sidottu remmeillä myös.

Poissa tuoppit

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #52 : Elokuu 15, 2024, 03:53:51 »
Lady Eiran kanssa tuli otettua etäsessio viime viikolla ja oli kyllä miellyttävä kokemus. En ollut aiemmin kokeillut mitään dominointia tms. ja ainakin itselle Eiran tyyli tuntui sopivalta, ehkä joskus pääsee kokeilemaan myös paikan päällä.

Poissa Tyler

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #53 : Elokuu 15, 2024, 10:06:10 »

Lady Eiran kanssa tuli otettua etäsessio viime viikolla ja oli kyllä miellyttävä kokemus.

Mielenkiintoinen homma tuo etäsessio. Vaikea kuvitella omalle kohdalle, mutta ehkä tykkäisin. Lady Eira on hyvin vaikuttava persoona. Kirjoitin tähän ketjuun elämäni ensimmäisestä Domina-sessiosta hänen kanssaan ja voin ihan täysillä suositella häntä sinulle veli Tuoppi.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 350
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #54 : Elokuu 15, 2024, 21:49:38 »
Millainen tuollainen etäsessio on? En oikein osaa kuvitella, että omalla kohdallani ihan kympillä toimisi. Hieno homma sinällään olisi, jos toimisi, kun dommet ovat kaikki aika kaukana. Joillakin voi toimia hyvinkin. Riippuu varmaan, mitä hakee.

Poissa Tyler

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #55 : Elokuu 15, 2024, 23:30:23 »
Millainen tuollainen etäsessio on? En oikein osaa kuvitella, että omalla kohdallani ihan kympillä toimisi. Hieno homma sinällään olisi, jos toimisi, kun dommet ovat kaikki aika kaukana. Joillakin voi toimia hyvinkin. Riippuu varmaan, mitä hakee.
- Jos hakee verbaalista alistamista, hyväksyntää, kommentointia kehostaan tms. niin saattaa toimiakin, voi valtiattaren katsellessa ruudusta tuutata kodin pienirtaimistoa rectumiin ja saada hyväksyntää.

Oikein hyvin järjestetty etäsessio niin valtiatar olisi pissannut pulloon ja laittanut sen asiakkaalle postissa.
Sitä voisi sitten kulautella ruudun edessä ja valtiattaren pyhä lähde valuttaisi pissaa tahollaan asiakkaan nähden.

Mutta ehkä en saisi tästä haluamaani tunnetta, kehoni ja mieleni haluaa valtiattaren konkreettisesti yläpuolelleni, eikä Scorsesen punaiseksi lakattuja varpaankynsiä näyttöön ja itseni ruudun toisella puolen katselemaan niitä ja imemään postissa tulleita hikisiä sukkia.

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 170
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #56 : Elokuu 18, 2024, 09:48:38 »
Mulla lukee ilmoituksissa että teen ma ja su. Ei lue päivämääriä koska en viitsisi jokaista vuoden maanantaita ja sunnuntaita erikseen mainita
En kyllä ole huomannut ilmoitusta, jossa kerrot sessiopäivien olevan sunnuntai ja maanantai. Esimerkkitapauksessani päivämäärät vaatisi saman työn kuin viikkoratkaisu. Ristiriita syntyi siitä, että annettiin toisella sivulla käsitys, että sovittaessa sopii jokainen päivä, mutta kalenterin mukaan sopi vain kuusi päivää kolmessa viikossa.

Eräs omaa paikkaa pyörittävä ja ympäri Suomea keikkaileva domina näkyy nyt lisänneen sivuilleen loppuvuoden keikkakalenterin ihan kirjallisessa päivämäärämuodossa paikkakuntineen.

Syynä saattoi olla se, että viimekerralla annoin palautetta. Olisin tullut käymään aikaisemmin, mutta en osannut lukea yksiselitteisesti tuota sivusi googlekalenteria.Lisäksi tämä epäselvyys tuli ilmi, kun yritin varata aikaa. Kysyin ensin "väärää" päivää.

Jokainen toki päättää miten ilmoittelee keikkapäiviään. Mielestäni naapurin ilmoituksiin on viime aikoina ilmestynyt päivämääriä, jopa ihan siihen ilmoituksen otsikkoon. Muutamat ymmärtävät, ettei kannata laitaa otsikkoon tänään tai viikonloppuna. Kannattaa ilmoittaa päivämäärät heti otsikossa. 
« Viimeksi muokattu: Elokuu 18, 2024, 10:16:18 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa heppunormaali

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #57 : Elokuu 22, 2024, 02:02:29 »
Mitä liikkeitä tuossa Waltasalin naapuristossa on? En haluaisi törmätä tuttaviini.

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 170
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #58 : Elokuu 22, 2024, 16:40:59 »
Mitä liikkeitä tuossa Waltasalin naapuristossa on? En haluaisi törmätä tuttaviini.

Tuskin törmäät edes ihmisiin. Erittäin rauhallinen katuosuus, eräänlainen umpikuja, ei tosin virallisesti.
Joku voisi leikillään todeta naapuriliikkeiden olevan samalla toimialalla kuin Waltasali.
Jos haluat törmätä ihmisiin, niin kannattaa mennä Vaasankadun paikkoihin.

Poissa Tyler

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Waltasali - kokemuksia?
« Vastaus #59 : Elokuu 22, 2024, 23:15:57 »
On erittäin rauhallinen katuosuus, kerran kun odotin sessiota jännittyneenä ja päätin, etten kumminkaan vedä hermosavuja, koska en halua haista tupakalle valtiattareni edessä.
No istuskelin kyseisen talon erään parvekkeen alla sateelta suojassa niin viereisestä tatuointiliikkeestä tuli sen työntekijä, nuori nainen tupakalle.
Se oli liikaa ja kaivoin Camelin askista. Sanoin naiselle moi ja aloin tupakoida hänen kanssaan.
Juteltiin sateesta, tatuoinneista ja sitten kysyin naiselta onko hänellä mitään pastilleja, etten haisisi tupakalle kun on kohta aika Waltasalille.
Nainen katsoi minuun erittäin lämpimästi hymyillen ja haki purkkaa sisältä. Kiitin häntä ja hän moikkasi ja meni takaisin työhönsä.

En kaikille kerro sessioistani, en monellekaan. Mutta vieraalle ihmiselle, joka vaikutti miellyttävältä se oli helppo sanoa.

Mutta joo, kukaan ei siellä seuraa mistä ovesta joku menee sisään.