Monella on varmasti jo valmiina valmiiksi mietitty vastaus, jonka voi helposti copy/pasteta kaikille kysyjille, myös lukutaidottomille ja ei siinä mitään sen ihmeellisempää pitäisi olla.
Minähän kirjoitan vaikka romaanin vastaukseksi, niistä asioista, jotka ilmoituksesta ei käy ilmi. Se ei ole mikään ongelma.
Vaan se, että jos ilmoituksessa on heti ensimmäisenä päivämäärät jolloin olen tavattavissa, niin se tarkoittaa just niitä päiviä. Muita ei kannata kysellä, koska olen silloin töissä.
Tai että siinä on ikäraja. Ei sitä ole huvikseen siihen laitettu. Jos haluan yli 45 vuotiaita asiakkaita, niin enhän mä silloin 3-kymppisiä ota vastaan.
Ja kun ilmoituksessa on vartavasten mainittu, että vastaan vain julkisiin Fonecta numeroihin, niin ihan turha tuhlata sitä prepaidin saldoa viestin laittamiseen. En vastaa. Koska viime aikojen huono kokemus opettanut, etten enää ikinä ota kotiini asiakkaita prepaidista. Näköjään kenen tahansa vuosikausia käyneen vakkarin nuppi voi kilahtaa.
Mainittu on myöskin, että tällä hetkellä parhaiten tavoittaa viestillä. Se tarkoittaa sitä, ettei kannata soittaa. Ei viitsi töissä vastailla hupakkoluuriin.
Mulla ei ole edes pitkä ilmoitusteksti, etteikö sitä viitsisi lukea. Siinä on vain ja ainoastaan pakollinen. Loput selviää kysymällä. Yksinkertaista, mun mielestä