Onhan näitä useampikin jotka ovat tehneet keikkaa ulkomailla, Courtesan juuri kertoi olleensa Saksassa, Venla, Espoon rouva jne.
On suomalaisillakin tytöillä ollut usein sama kämppä käytössä, en siitä ihan heti vetäis johtopäätöksiä ainakaan kovemmasta parituksesta. Laki meillä on aika hassu ja sen edessä yksi jos toinenkin voi olla paritettu.
Joo, olen keikkaillut ulkomailla mut tosi vähän ja Suomessa sit enemmän.
Kyllä mä tavallaan ymmärrän tuon tyttöjen halun kimppamatkailla, mutta mä mietin asiaa siltä kannalta, ettei se ole kovin asiakasystävällistä. Haluaako kaikki törmätä siihen naapurin Reiskaan/pomoonsa/vaimon veljeen tms. hupakoissa käydessään? Piirit on Suomessa ihan hirmu pienet, ja tuolla tavalla riski kohtaamisiin kasvaa.
Joillekinhan se on ihan se ja sama, mutta olettaisin että kaikille todellakaan ei?
Ja sitten, ei ole oikeasti iso vaiva vaikka lähtisikin kimppamatkalle niin ottaa erilliset kämpät. Ne nyt on osa normaaleja kuluja joita tässä duunissa on, ja ei se mulle ainakaan ole ongelma maksaa majoituksista. Ja en etsi halvinta mahdollista majoitusta, vaan etsin tähän hommaan sopivimpia majoituksia. Laatu ennen hintaa
Ainoastaan silloin jos vartavasten on tarkoituksena myydä just kimppaa, niin silloin olen kimppakaverin kaa samassa kämpässä. Ja silloin myydään sit just kimppaa. Joskus on noille päiville johonkin rakoon sovittu et voi ottaa jonkun oman asiakkaan, ja silloin toinen lähtee sit lenkkeileen siksi aikaa. Mutta yleensä kimppapäivinä siis vain kimppaa.
Mutta itse aiheeseen, kyllä kaverukset saattaa ihan rehellisesti ollakin vain yhdessä ja itsenäisinä kimppamatkalla. Mutta toki, onhan noilla parittajillakin ollut usein tapana lyödä tytöt samaan kämppään. Ihan tervettä tuota kuviota on kyseenalaistaa, koska ei ole hupakon kannalta mikään ongelma ottaa erillisiä kämppiä ainakaan isommissa kaupungeissa.