Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Viestittely ennen tapaamista  (Luettu 10073 kertaa)

Poissa AnniAuringonkukka

• Jr. Member
  • Galleria (2)
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Viestittely ennen tapaamista
« Vastaus #60 : Lokakuu 23, 2024, 16:47:54 »
Itselle passaa sekä viestit että puhelut numerolla. Molemmissa voi flirttailla ja heittää pientä läpyskää, jos toinen vaikuttaa tästä tykkäävän.

Varsinkin jännittäjien kanssa lämmin sanailu mun puolelta usein auttaa hermostuneisuuteen ja näkemään, että nyt ollaan kivan asian äärellä eikä kenenkään hautaa kaivamassa (tai no, mikäs siinä jos haudankaivuu sytyttää). Plus jo sopimisvaiheessa lämpimistä yhteyksistä tulee yleensä mehukkaita jo heti ovelta alkaen...

Itsekin olen ihminen, joka esim. ennen lomaa tykkää nojatuolimatkailla ja mehustella tulevaa. Siksi koen, että jo se yhteydenotto (tai itse asiassa myös mun ilmoituksen lukeminen) on osa kokemusta ja haluan tehdä siitäkin kivan. Myös itselleni.

Toki kuitenkin matchaan yhteydenottajan energiaa. Kiireisen tuntuisille soittajille kerron lähinnä faktat ja säästän mehut sitten paikan päälle.
Rovaniemellä 21.11.-7.12, Oulussa 17.-18.12. Kuopiossa 19.-20.12. Tampereella 21.-23.12.

Poissa aM9

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #61 : Lokakuu 23, 2024, 19:28:16 »
… on avain onnistuneeseen sessioon!

Liian yksityiskohtaiset ohjeet VOIVAT olla epäselviä (etenkin määrä), vaatii paljon lukemisen ymmärtämistä ja muistamista.
Tiivistä muutamaan ”Ranskalaiseen suudelmaan ups viivaan”.

TXT Watsapp tms. viestit:
Lyhyet ja selvät viestit/ohjeet

Poissa Viveca

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #62 : Lokakuu 25, 2024, 09:39:22 »
Kauhean paljon tulee viestejä, joissa ei esitellä itseään mitenkään. Ei edes ikää mainita. Vastaako näille joku 🤔 Ei edes päästä siihen viestittelyvaiheeseen, kun nämä jää automaattisesti vastaamatta.
*Ruka 23.-27.12*

Poissa Vieras1745

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #63 : Lokakuu 25, 2024, 11:06:36 »
Ehdottomasti perus esittely ja toiveet. Onhan se molempien etu. Kyllä se tässäkin pitää paikkansa, että niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Tai jättää vastaamatta. :)

Poissa MikaM

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #64 : Lokakuu 25, 2024, 11:39:56 »
Kauhean paljon tulee viestejä, joissa ei esitellä itseään mitenkään. Ei edes ikää mainita. Vastaako näille joku 🤔 Ei edes päästä siihen viestittelyvaiheeseen, kun nämä jää automaattisesti vastaamatta.

Kannattaa opastaa mahdollisimman tarkasti potentiaalista asiakasta jo ilmoitusvaiheessa.
Sama pätee toiseen suuntaan. Kun olen kysynyt ihan perustietoja, niin vastaus oli, soita!
En soittanut. Ilmoituksessa oli kolme "infolausetta". Lisäksi tiesin, että ilmoittajan kuvat olivat noin kymmenen vuotta vanhoja.

Suurin harmitukseni on se, että aika harva ilmoittaja ilmoittaa putiikin aukioloajat. Jotain positiivista sentään, eräs vakio-PT ilmoitti tapaamisaikaa tiedusteltaessa, että on lomalla ja tavattavissa seuraavan kerran päivänä X lokakuussa.

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #65 : Lokakuu 25, 2024, 12:13:29 »
^Mä peräänkuulutan ilmoituksessa käytöstapoja. Ja mun mielestä lyhyt esittely itsestä kuuluu ihan peruskäytöstapoihin, ilman että sitä tarvitsee erikseen pyytää. Mitään romaania ei tarvitse kirjoittaa.

Että jos hupakolta ei kuulu vastausta, niin saattaapi siinä yhteydenotossakin olla se vika.

Tämä nyt oli ohi otsikon aiheesta, mutta liippaa kuitenkin läheltä.
*Ruka 23.-27.12*

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (53)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #66 : Lokakuu 25, 2024, 12:35:45 »
Ja mun mielestä lyhyt esittely itsestä kuuluu ihan peruskäytöstapoihin, ilman että sitä tarvitsee erikseen pyytää. Mitään romaania ei tarvitse kirjoittaa.

Itse en pyydä asiakasta kertomaan itsestään mitään. Enemmän kiinnostaa se minkälaisen tapaamisen haluaisi. Jos sen jälkeen herää kysymyksiä, osaan kysyä.
Toki jos asiakas haluaa kertoa, kuuntelen ja reagoin.

Kun kyse bdsm-sessiosta, siinä voin kysyä jos jotain perussairauksia mikä saattaa vaikuttaa siihen miten käsittelen asiakasta.
Intiimialueen hieronta/seksitapaamisissa olennainen tieto on ikä. Onko yli 18v.

Mieluummin meilin tai viestien kautta. Harvoin on sellaisessa tilanteessa missä yksin jotta pystyisi puhumaan hyvinkin seksuaalisia sanoja käyttäen.
Kerrasta viisastuneena, huoraurani alkuaikoina otin vastaan puhelun. Etsin erään talon nurkan missä ei näkynyt muita ihmisiä ja aloimme keskustelemaan melko yksityiskohtaisesti tulevasta seksitapaamisesta.
Puhelu loppui ja tajusin seisoneeni erään ikkunan alla joka oli auki. Kaikki mitä puhuin oli kuulut kyseisen talon asukkaan korviin.

Viestittely on taitolaji. Sen olen huomannut.
kuvagalleria
*** Helsingissä****
Titan kanssa kimppaa ke 27.11.

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #67 : Lokakuu 25, 2024, 13:05:36 »
^Mullakin on ikä olennainen tieto, sen pitää olla yli 50v 😅 Sen kummempaa esittelyä ei tarvitse ruveta runoilemaan. Jos ikää ei ole mainittu yhteydenotossa, jää siihen automaattisesti vastaamatta.
*Ruka 23.-27.12*

Poissa Noodelidude

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #68 : Lokakuu 25, 2024, 14:14:14 »
^^ "Viestittely on taitolaji. Sen olen huomannut."

Niin on, en osaa. :( Kuluneella viikolla häiriköinyt vaihteeksi paria kotimaista runkkuviesteillä, ikänikin muistanut kertoa. Taas jäin ilman vastausta. :(
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa palvelunostaja

• Full Member
« Vastaus #69 : Lokakuu 25, 2024, 15:37:14 »
Kesällä oli eräs tilanne, jonka jälkeen päätin että esittelen itseni uudestaan myös vanhoille tutuille ja noudatan kaikkia ilmoituksen ohjeita jos aikaa on mennyt yhtään pidempään. Sit joku lyhyt lause aiheesta koska ja missä ollaan tavattu.

Jos ei kelpaa niin ei voi mitään, lopulta on vaan pakko todeta että omalle ajalle on muuta käyttöä kuin arvailla millä taikasanoilla asiat jonkun tietyn kanssa etenisi.

Poissa MikaM

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #70 : Lokakuu 25, 2024, 17:04:29 »
Kesällä oli eräs tilanne, jonka jälkeen päätin että esittelen itseni uudestaan myös vanhoille tutuille ja noudatan kaikkia ilmoituksen ohjeita jos aikaa on mennyt yhtään pidempään. Sit joku lyhyt lause aiheesta koska ja missä ollaan tavattu.

Jos ei kelpaa niin ei voi mitään, lopulta on vaan pakko todeta että omalle ajalle on muuta käyttöä kuin arvailla millä taikasanoilla asiat jonkun tietyn kanssa etenisi.

Tapahtui tässä vähän juhannuksen jälkeen kesäkuussa. Otin yhteyttä tuoreeseen ilmoitukseen. Mitään ei kuulunut yli kuukauteen, mutta ilmoitus uudistettiin. En vastannut uuteen ilmoitukseen, jossa oli kerrottu mahdollinen tapaamispäivä. Päivää ennen uuden ilmoituksen ilmoitettua tapaamispäivää sain valitteluviestin, että viestini oli mennyt roskapostikansioon.  PT oli huomannut viestini vasta nyt ja siksi PT vastaa myöhässä ja ehdottaa tapaamispäivää kuukauden kuluttua.

Missä kohtaa PT:n tarina menee metsään? Roskapostilaatikon viestit poistetaan automaattisesti 30 päivän sisällä.
En heti hoksannut, että minulle vastataan noin 45 kuluttua alkuperäisestä yhteydenotostani. Minut oli siis laitettu jonoon ja yritettiin pitää jonossa vielä neljän viikon ajan. Luonnollisesti ehdotettu aika ei sopinut minulle. Varmasti osa PT:stä käyttää tämäntyyppistä optiomenetelmää. Asiakkaat laitetaan jonoon ja jonoa palvellaan tietyssä järjestyksessä. Vaikka en ole itse tehnyt ohareita, niin kieltämättä tässä kohtaa tuli pieni ajatus varata aika ja perua aika viime metreillä.

Poissa kindbeautymilf

• Newbie
  • Galleria (2)
« Vastaus #71 : Lokakuu 25, 2024, 19:19:24 »
Itselle myös iän kertominen on tärkeää, kovin nuoret herrasmiehen alut ohjailen toisaalle 🤭 Iän lisäksi mun on tärkeä kuulla kansallisuus ja etnisyys, sekä pienen kokoni puolesta kumppanin (myös strategiset) mitat suurinpiirtein 👌

Kokemukseni mukaan pieni esittäytyminen ja toiveiden kuuleminen, sekä vaikkapa asuvalinnan sopiminen on ollut loistava pohjustus upeille s-treffeille! Tämä toimii minulle ja mun kumppaneille, joku muu tapa taas toisille. Mun tavoite on aina saada aikaan sujuva ja erittäin nautinnollinen, sekä stressivapaa tapaaminen, joka toteutuu parhaiten, kun molemmat ovat muutamalla lauseella tunnustelleet toisiaan ☺️

Huomioi toki, että mä sovinkin vain muutamia treffejä. Jos tekisin säännöllisemmin tätä, varmasti lyhyempi kaava riittäisi usein viestittelyssä, jos ne muutamat sanat olisi kirjoitettu kohteliaasti ja ilman isompia kirjoitusvirheitä ☺️

Jokaisella PT:lla on mielestäni oikeus vähän kysyä tietoja, tai päättää olla kysymättä niitä. Tärkeintä, että meillä naisilla on turvallinen ja hyvän varma fiilis tapaamisilla, eikö vaan? Sehän näkyy hyvänä palveluna itse tapaamisessa 💋Pointtinani se, että jokaisella PT:lla on omat lähtökohtansa, toinen treffaa mielellään ”hello stranger 💋” -tyyliin ja toinen haluaa henkisesti valmistautua, minkä tyyppinen mies on tulossa palveltavaksi. Jollakulla saattaa olla fyysisiä rajoitteita, esim. pituus (asennot voivat olla hankalia) tai peniksen koko.

Puheluihin en vastaa, ”moi” viesteihin ilman mitään muuta asiaa saattaa joskus lähteä copy-pastella ystävällinen pyyntö lyhyestä esittelystä ja toiveista. Harvoin kuitenkaan jaksan olla niin kannustava 😆

Ja jos joku mulle romaanin kirjoittaa peniskuvilla heti kärkeen, niin kyllähän sekin arveluttaa ihan yhtä paljon, kuin pelkkä ”moi” 😁

Ystävällinen ja asiallinen saa varmasti nopeimmin vastauksen ja tapaamisajan, oli viesti sitten lyhyt tai sen muutaman lauseen mittainen ❤️
Kiitos EI rapsoja tälle sivustolle, jos olet minut treffannut, yksityisyyteni suojaamiseksi. Tämä tuhmailu on ainoastaan rakas harrastukseni, jonka pidän visusti salassa tapahtumapaikkaa myöten, -haluan välttää riskin joutua tunnistetuksi myös kumppaneitani ajatellen. Rapsat RE:n puolelle, kiitos ❤️

Poissa Herra015

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #72 : Lokakuu 25, 2024, 19:31:21 »
Nythän mä hokasin miks vastauksia tulee niukasti..en muista ikääni laittaa😉 mutta silti panettaa..

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #73 : Lokakuu 25, 2024, 19:48:33 »
Huomasin joskus että kun pitää esittäytymisen simppelinä, saa paremmin vastauksia.
Samalla välttää runkkarikategoriaan joutumisen.

Eli:
Turhat löpinät pois!
Saitin Bud Spencer

Poissa Stands

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #74 : Lokakuu 25, 2024, 19:56:26 »
Huomasin joskus että kun pitää esittäytymisen simppelinä, saa paremmin vastauksia.

Eli:
Turhat löpinät pois!

Se on juurikin näin. Ne ketkä löpisee paljon, niin on niitä runkkareita.

Ei hupakoita kiinnosta pukeutuminen tai varustuksen koko.

"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Paikalla 111222

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #75 : Lokakuu 25, 2024, 20:04:00 »
Onpas huonosti mainostettu messuja kun ekan kerran nyt vasta näin että tälläinenkin tapahtuma on.

Poissa Noodelidude

• Hero Member
« Vastaus #76 : Lokakuu 25, 2024, 21:21:23 »

Eli:
Turhat löpinät pois!

Näin olen itsekin toiminut, mutta naapurin kanssa ei oikein meinaa onnistaa.

Tässä tyypillinen viesti millä voisin lähestyä naapurilaista;

1. Tervehdys ja jonkinlainen esilletuonti mistä ilmoituksen löysin ja millä paikkakunnalla ollaan.

2. Nopea esittely; nimi, ikä, joskus myös kantasuomalaisuus mutta tämä pääosin ulkkareille.

3. Naapurissa kun ei saa hintoja yms. ilmoittaa, niin tiedustelen hintoja ja mahdollisia palveluja, saatan lyhyesti kertoa minkälaisista palveluista olen erityisesti kiinnostunut. Jos kumiton suikkari ja anaali on erikseen ilmossa no go-listalla, niin luonnollisesti en näiden palvelujen perään kysele.

4. Koska hinnat yms. eivät ole vielä täysin tiedossa, niin ajakohtani tiedustelu on vielä "avoin", esim. mainitsen huomisen iltapäivästä tjms.

5. T: Noodelidude (nimi toiseen kertaan)

Pitäisikö jotain lisätä, vaiko vieläkin typistää, jotta vastausprosentti kasvaa?

RE on helpompi koska hinnat ja palveluvalikoima on usein ilmossa kerrottu, niin pystyn heti ensimmäisessä yhteydenotossa kertomaan minkä pituisen ajan, milläkin palvelulla ja mihinkäkin ajankohtaan haluan.

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2024, 21:27:14 kirjoittanut Noodelidude »
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #77 : Lokakuu 25, 2024, 23:36:51 »
^Mä peräänkuulutan ilmoituksessa käytöstapoja. Ja mun mielestä lyhyt esittely itsestä kuuluu ihan peruskäytöstapoihin, ilman että sitä tarvitsee erikseen pyytää. Mitään romaania ei tarvitse kirjoittaa.

Että jos hupakolta ei kuulu vastausta, niin saattaapi siinä yhteydenotossakin olla se vika.

Tämä nyt oli ohi otsikon aiheesta, mutta liippaa kuitenkin läheltä.

Kun ei naisista (maksullisistakaan) tiedä milloin tuppaavat vastailemaan viesteihin/puheluihin ja milloin eivät, niin eipä sitä jaksa lyhyttäkään esittelyä/romaania kirjoitella etupeltoon.

Mikähän siinä muuten on, että tällaiset asiat pitäisi osata lukea, mitä nainen haluaa? Miksei ne vaan voi laitta moikka-viestin jälkeen "Kerrotko miniromaanin itsestäsi"?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #78 : Lokakuu 25, 2024, 23:39:48 »

Eli:
Turhat löpinät pois!

Pitäisikö jotain lisätä, vaiko vieläkin typistää, jotta vastausprosentti kasvaa?

On se pillun saati maksulliselta mennyt vaikeaksi.... :whipping:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Noodelidude

• Hero Member
« Vastaus #79 : Lokakuu 26, 2024, 07:59:15 »
^ Totuuden nimissä sanottakoon, etten lähetä naapuriin yhteydenottoviestejä sarjatulella. Max kerran pari kuussa, enkä aina edes senkään vertaa.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 26, 2024, 08:05:16 kirjoittanut Noodelidude »
🌸Real_Noodelidude🌸