Kyllä muutaman huoran kohdalla on tullut mieleen "taitaa olla ihan vaan runkkari"
Uutiset:
Tiedättehän sen missä vasemman käden etusormi ja peukalo muodostavat naisen emätintä kuvaavan ympyrän ja oikean käden jäykkä etusormi tekee edestakaista liikettä siihen ympyrään kuvaten peeniksen työntymistä vaaginaan ja taas takaisin. Ja jos kännin takia motoriikka ei enää pelaa, niin aina voi kaivaa shortseista soturin esiin ja lyödä sen tiskiin.
yllättävän monet turskat tuppaavat toivomaan sitä flirttiä ja pientä mehustelua jo viestittelyvaiheessa, mikä on silleen erikoista näin palveluntarjoajan näkökulmasta, kun nämä flirttiä ja mehustelua hakevat ovat yleensä lähes aina ohariolleja ja runkkareita. palveluntarjoajan on lopulta mahdotonta arvata milloin sitten menettääkin sen potentiaalisen asiakkaan, jos yleensä siinä säästää vain aikaansa kun ei lähde jokaisen mehustelijan ja kirjekaveria etsivän viihdyttämiseen.
Tässä kohdin kannattaa tehdä ero sen suhteen, onko kyse ensimmäisestä tapaamisesta vai vakioasiakkaasta.
Hyvällä mehusteluviestinnällä PT saa asiakkaan käymään uudestaan nopeammin kuin lyhyellä asiaviestillä.
Kokemukseni mukaan PT kannattaa tarjota useampia kuin yhtä vaihtoehtoista aikaa, mieluiten myös eri päiville.
Turskien viestinnässä on suurta hajontaa, mutta niin on myös PT:n puolella. Omakohtainen kokemus, viestiini vastattiin noin 40 päivän kuluttua siitä, kun olin lähettänyt ensimmäisen viestini. Aikaa tarjottiin 60 päivän päähän ensimmäisestä viestistäni. Kun ilmoitin, etten voi tietää tällä hetkellä, sopiiko päivä, sain vaihtoehtona kolme aikaisempaa päivää eri kellonaikoineen. Valitsin ensimmäisen vapaan ajankohdan.
Ei se viestintä aina mene putkeen myöskään PT:n puolelta. Kieltämättä tuossa yläpuolella olevassa tapauksessa tuli mieleen, varaan ensiksi ehdotetun ajan, mutta en ole ollenkaan varma menenkö paikalle. Jos tapaamispäivän ja tapaamisen sopimispäivän välillä on yli viikko, PT:n kannattaa lähettää mehustelumuistutus tapaamisesta.
Tässä kohdin kannattaa tehdä ero sen suhteen, onko kyse ensimmäisestä tapaamisesta vai vakioasiakkaasta.
Hyvällä mehusteluviestinnällä PT saa asiakkaan käymään uudestaan nopeammin kuin lyhyellä asiaviestillä.
Kokemukseni mukaan PT kannattaa tarjota useampia kuin yhtä vaihtoehtoista aikaa, mieluiten myös eri päiville.
Turskien viestinnässä on suurta hajontaa, mutta niin on myös PT:n puolella. Omakohtainen kokemus, viestiini vastattiin noin 40 päivän kuluttua siitä, kun olin lähettänyt ensimmäisen viestini. Aikaa tarjottiin 60 päivän päähän ensimmäisestä viestistäni. Kun ilmoitin, etten voi tietää tällä hetkellä, sopiiko päivä, sain vaihtoehtona kolme aikaisempaa päivää eri kellonaikoineen. Valitsin ensimmäisen vapaan ajankohdan.
Ei se viestintä aina mene putkeen myöskään PT:n puolelta. Kieltämättä tuossa yläpuolella olevassa tapauksessa tuli mieleen, varaan ensiksi ehdotetun ajan, mutta en ole ollenkaan varma menenkö paikalle. Jos tapaamispäivän ja tapaamisen sopimispäivän välillä on yli viikko, PT:n kannattaa lähettää mehustelumuistutus tapaamisesta.
ite en pääsääntöisesti edes varaa aikoja yli kahden viikon päähän. aivan mahdotonta lähteä ennustamaan olenko kuukauden päästä halukas tekemään töitä, kanarialla, keikalla muualla, vai aloittanut tapetoimaan asuntoani.
luotan kyllä että kiva peruskohteliaisuus ja lämmin ote viestintään yhdistettynä ihaniin tapaamisiin kantaa vakkareidenkin kanssa pidemmälle, kuin mehustelu. väitän myös aika varmuudella että mut tuntevat asiakkaat, ketkä kuitenkin ovat tykästyneet muhun juuri siksi kuka ja millainen olen, pitäisivät kiimaisia mehusteluviestejä vain teennäisenä ja väkinäisenä, koska se ei ole ollenkaan mun tyyliä.
ja tunnustettakoon tässä kohtaa: kyllä mä välillä katson myös joidenkin kollegoiden viestintää vähän sillä silmällä, että itse en välttämättä vastaisi noin. mutta meillä on jokaisella ne omat tapamme mitkä toimii niihin omiin asiakkaisiin parhaiten 😁