Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Viestittely ennen tapaamista  (Luettu 14390 kertaa)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Viestittely ennen tapaamista
« Vastaus #140 : Helmikuu 06, 2025, 22:12:06 »
Kyllä muutaman huoran kohdalla on tullut mieleen "taitaa olla ihan vaan runkkari"
KäteenHeiluttaja

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #141 : Helmikuu 06, 2025, 22:23:48 »
Tiedättehän sen missä vasemman käden etusormi ja peukalo muodostavat naisen emätintä kuvaavan ympyrän ja oikean käden jäykkä etusormi tekee edestakaista liikettä siihen ympyrään kuvaten peeniksen työntymistä vaaginaan ja taas takaisin. Ja jos kännin takia motoriikka ei enää pelaa, niin aina voi kaivaa shortseista soturin esiin ja lyödä sen tiskiin.

Luulisi et tämän suomalaiset osaa ihan helposti  :drinking: - tosin nykyään nuoriso ei taida enää kännejä ottaa, vaan käytössä on muut piristeet
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 15 )

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #142 : Helmikuu 16, 2025, 19:50:45 »
yllättävän monet turskat tuppaavat toivomaan sitä flirttiä ja pientä mehustelua jo viestittelyvaiheessa, mikä on silleen erikoista näin palveluntarjoajan näkökulmasta, kun nämä flirttiä ja mehustelua hakevat ovat yleensä lähes aina ohariolleja ja runkkareita. palveluntarjoajan on lopulta mahdotonta arvata milloin sitten menettääkin sen potentiaalisen asiakkaan, jos yleensä siinä säästää vain aikaansa kun ei lähde jokaisen mehustelijan ja kirjekaveria etsivän viihdyttämiseen.

toinen mihin oon kiinnittänyt huomiota oli se, että useampi turska toivoo ehdotettavan toista aikaa, jos turskan ehdottama aika ei sovi. itse muistan edelleen elävästi yhden tapauksen: turska ehdotti tunnin aikaa viideltä. kerroin ettei se käy, koska mulla on siviilimeno viiden aikaan, ja kysyin olisiko neljältä ok. turska vastasi, että sopisiko sitten puoli viideltä 45 minuuttia. kysyin, miten hän ajatteli että 45 minuuttia puoli viideltä onnistuisi, jos mulla on meno viideltä. turska vastasi ilmeisen loukkaantuneena ja suuttuneena, että miten minä kehtaan muuttaa hänen aikatauluaan tunnilla, mutta hän ei saa ehdottaa että minä muuttaisin omaa aikatauluani vartilla. tarinan opetus oli, että yhdenlaiset turskat saattavat ottaa hyvinkin verisesti itseensä sellaiset toimintatavat, mitä toisenlaiset turskat pitävät hyvinkin kohteliaana. :D

sama pätee myös pitkiin infoihin. mun perusinfo-copypaste on pitkä kuin nälkävuosi, koska vastaan siinä jo ennakoivasti kaikkiin yleisimpiin kysymyksiin. iso osa kiittelee, osa sitten valittaa, että en todellakaan lue tuota kaikkea, kiinnostus lopahtaa saman tien jos asiointi on kuin maitokauppaan menisi, mikset nyt vain voi vastata erikseen näihin 1-3 kysymykseen vaikka niihin olisi vastaus siinä jo saadussa infossa.

olen vuosien varrella todennut että parhaiten onnistuneisiin tapaamisiin johtaa asiallinen peruskohteliaisuus ja virallisenoloinen aspaviestintä ilman flirttiä, omien aikataulujen ja vapaiden aikojen ilmoittaminen heti kättelyssä, infojen kattavuus, ja härkäpäinen keskustelun ohjaaminen ajanvaraukseen jos asiakas esittää kysymyksiä tasoa "millaisesta seksistä tykkäät, ootko hyvä ottamaan suihin, käytkö täällä usein". kun viestin siten miten olen itse todennut parhaimmaksi, jo ajanvarausprosessi itsessään karsii sellaiset asiakkaat joita en halua tavata.
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa MikaM

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #143 : Helmikuu 16, 2025, 20:11:57 »
yllättävän monet turskat tuppaavat toivomaan sitä flirttiä ja pientä mehustelua jo viestittelyvaiheessa, mikä on silleen erikoista näin palveluntarjoajan näkökulmasta, kun nämä flirttiä ja mehustelua hakevat ovat yleensä lähes aina ohariolleja ja runkkareita. palveluntarjoajan on lopulta mahdotonta arvata milloin sitten menettääkin sen potentiaalisen asiakkaan, jos yleensä siinä säästää vain aikaansa kun ei lähde jokaisen mehustelijan ja kirjekaveria etsivän viihdyttämiseen.

Tässä kohdin kannattaa tehdä ero sen suhteen, onko kyse ensimmäisestä tapaamisesta vai vakioasiakkaasta.
Hyvällä mehusteluviestinnällä PT saa asiakkaan käymään uudestaan nopeammin kuin lyhyellä asiaviestillä.

Kokemukseni mukaan PT kannattaa tarjota useampia kuin yhtä vaihtoehtoista aikaa, mieluiten myös eri päiville.

Turskien viestinnässä on suurta hajontaa, mutta niin on myös PT:n puolella. Omakohtainen kokemus, viestiini vastattiin noin 40 päivän kuluttua siitä, kun olin lähettänyt ensimmäisen viestini. Aikaa tarjottiin 60 päivän päähän ensimmäisestä viestistäni. Kun ilmoitin, etten voi tietää tällä hetkellä, sopiiko päivä, sain vaihtoehtona kolme aikaisempaa päivää eri kellonaikoineen. Valitsin ensimmäisen vapaan ajankohdan.

Ei se viestintä aina mene putkeen myöskään PT:n puolelta. Kieltämättä tuossa yläpuolella olevassa tapauksessa tuli mieleen, varaan ensiksi ehdotetun ajan, mutta en ole ollenkaan varma menenkö paikalle. Jos tapaamispäivän ja tapaamisen sopimispäivän välillä on yli viikko, PT:n kannattaa lähettää mehustelumuistutus tapaamisesta.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #144 : Helmikuu 16, 2025, 20:28:47 »

Tässä kohdin kannattaa tehdä ero sen suhteen, onko kyse ensimmäisestä tapaamisesta vai vakioasiakkaasta.
Hyvällä mehusteluviestinnällä PT saa asiakkaan käymään uudestaan nopeammin kuin lyhyellä asiaviestillä.

Kokemukseni mukaan PT kannattaa tarjota useampia kuin yhtä vaihtoehtoista aikaa, mieluiten myös eri päiville.

Turskien viestinnässä on suurta hajontaa, mutta niin on myös PT:n puolella. Omakohtainen kokemus, viestiini vastattiin noin 40 päivän kuluttua siitä, kun olin lähettänyt ensimmäisen viestini. Aikaa tarjottiin 60 päivän päähän ensimmäisestä viestistäni. Kun ilmoitin, etten voi tietää tällä hetkellä, sopiiko päivä, sain vaihtoehtona kolme aikaisempaa päivää eri kellonaikoineen. Valitsin ensimmäisen vapaan ajankohdan.

Ei se viestintä aina mene putkeen myöskään PT:n puolelta. Kieltämättä tuossa yläpuolella olevassa tapauksessa tuli mieleen, varaan ensiksi ehdotetun ajan, mutta en ole ollenkaan varma menenkö paikalle. Jos tapaamispäivän ja tapaamisen sopimispäivän välillä on yli viikko, PT:n kannattaa lähettää mehustelumuistutus tapaamisesta.

ite en pääsääntöisesti edes varaa aikoja yli kahden viikon päähän. aivan mahdotonta lähteä ennustamaan olenko kuukauden päästä halukas tekemään töitä, kanarialla, keikalla muualla, vai aloittanut tapetoimaan asuntoani.

luotan kyllä että kiva peruskohteliaisuus ja lämmin ote viestintään yhdistettynä ihaniin tapaamisiin kantaa vakkareidenkin kanssa pidemmälle, kuin mehustelu. väitän myös aika varmuudella että mut tuntevat asiakkaat, ketkä kuitenkin ovat tykästyneet muhun juuri siksi kuka ja millainen olen, pitäisivät kiimaisia mehusteluviestejä vain teennäisenä ja väkinäisenä, koska se ei ole ollenkaan mun tyyliä.

ja tunnustettakoon tässä kohtaa: kyllä mä välillä katson myös joidenkin kollegoiden viestintää vähän sillä silmällä, että itse en välttämättä vastaisi noin. mutta meillä on jokaisella ne omat tapamme mitkä toimii niihin omiin asiakkaisiin parhaiten 😁
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa MikaM

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #145 : Helmikuu 16, 2025, 23:24:52 »

ite en pääsääntöisesti edes varaa aikoja yli kahden viikon päähän. aivan mahdotonta lähteä ennustamaan olenko kuukauden päästä halukas tekemään töitä, kanarialla, keikalla muualla, vai aloittanut tapetoimaan asuntoani.

luotan kyllä että kiva peruskohteliaisuus ja lämmin ote viestintään yhdistettynä ihaniin tapaamisiin kantaa vakkareidenkin kanssa pidemmälle, kuin mehustelu. väitän myös aika varmuudella että mut tuntevat asiakkaat, ketkä kuitenkin ovat tykästyneet muhun juuri siksi kuka ja millainen olen, pitäisivät kiimaisia mehusteluviestejä vain teennäisenä ja väkinäisenä, koska se ei ole ollenkaan mun tyyliä.

ja tunnustettakoon tässä kohtaa: kyllä mä välillä katson myös joidenkin kollegoiden viestintää vähän sillä silmällä, että itse en välttämättä vastaisi noin. mutta meillä on jokaisella ne omat tapamme mitkä toimii niihin omiin asiakkaisiin parhaiten 😁

Teemaa oli käsitelty myös toisessa ketjussa. Aika paljon minulle tuttuja asioita.
-vakkareiden takia voi nähdä vaivaa tapaamisten järjestämiseksi esim. tarvittaessa siirtelemällä omia menoja.
Ollaan tultu töihin, vaikka ei ole ilmoitusta näkyvillä.
- en myöskään usuta suihkuun ja ulos ovesta sekuntikellon tarkkuudella.
Myös näin on minulle todettu ihan suusanallisesti.

Lisäksi on tarjottu pientä syötävää sekä esitetty paidanostoaikeita, mikä ei toteutunut.
Vastineeksi ostin kolme reilun satasen hintaista kännykkää, koska PT erikoisuus oli kännykän näyttöjen rikkominen.

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,11731.msg413878.html#msg413878