Täytekakun syöminen Annin tisseiltä 🍰❤️On siinä sitten herkkua herkun päällä. Täältä tulis kuorrutukset, jos tarvii

Uutiset:
Täytekakun syöminen Annin tisseiltä 🍰❤️On siinä sitten herkkua herkun päällä. Täältä tulis kuorrutukset, jos tarvii
Aurinko ja kevään ensimmäiset pisamat poskissa 😊
Eräs yhteydenottaja sanoi illalla, ettei ole vielä varma tuleeko tänä aamuna koska jännittää niin paljon. Sanoin, että jännitys on normaalia ja sulaa yleensä siinä haliessa. Pyysin häntä kunnioittamaan rajojaan ja että jätetään väliin jos ei tunnu oikealta tulla, mutta myös ilmoittamaan mulle jos hän päättääkin että nyt ei ole oikea hetki.Annin pariin otteeseen tavanneena tämä juttu on tosi helppo uskoa. Meistä vain harva omaa tuonkaltaisen empaattisuus-taipumuksen kuin Anni ja kyvyn asettua sen toisen ihmisen asemaan. Kutsutaako sitä vaikka "sisäiseksi kauneudeksi", pt:lle kyseinen ominaisuus on todella hyvä. Tästä Annin ominaisuudesta olen itsekin saanut nauttia ja onhan mulla toki hakemus sisällä seuraavalle tapaamiselle.
Olin 99% varma, ettei hän saavu. Liika jännitys kun lienee yksi isoimmista syistä peruutuksiin, oharointiin ja hupivarailuun. Mutta hän voittikin pelkonsa, ajoi pitkähkön matkan päästä, kommunikoi arvioidun saapumisaikansa matkalta ja itse tapaaminen oli tosi mukava.
Hänen emotionaalisen avoimuutensa takia pystyin kenties antamaan hänelle mitä hän tarvi eli turvaa sanoillani. Samalla kuitenkin sain ilmaistua omat tarpeeni eli pyynnön selkeydelle siitä onko hän tulossa.
On tosi iloinen olo tuosta 🙂