Nyt istuskelen tässä terassillani läppäri pöydällä ja olut tooppi kourassa. Elämä on ihanaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Vieläkin saa iloiseksi eilinen Puoli seitsemän- ohjelma, missä Tuomas Holopainen kertoi rakastavansa Pieni talo preerialla- sarjaa ja Laura Ingalls Wilderin kirjoja. Itse olen myös Holopaisen tavoin ihan näin aikuisiällä löytänyt tämän aarteen, mutta en ole kehdannut sitä kenellekään paljastaa. Pieni talo preerialla- boxit ovat visusti piilossa ulkopuolisilta katseilta vaatekomeroni perällä. Tuomas Holopainen kertoi, että jokin tarinan ajankuvassa ja yhteisöllisyydessä kiehtoo häntä. Minulla on ihan samanlainen kokemus. Pidän sarjaa myös Amerikan historian kuvauksen kannalta ihan mielenkiintoisena. En ole vielä lukenut näitä Laura Ingalls Wilderin kirjoja, koska ne ovat Oulun kaupungin pääkirjastossa lastenosastolla, ja en ole kehdannut mennä niitä sieltä lainaamaan. Henkilökunta on kuitenkin sen verran tuttua. Olen kyllä harkinnut, että kävisin lainaamassa ne ja kertoisin lukevani niitä tyttärentyttärelleni. Mutta nyt ei tarvitse enää tämänkään asian kanssa arpoa. Kiitos Tuomas Holopainen. Huomenna laitan Nightwish t-paidan päälle ja marssin kirjastoon lainaamaan koko Laura Ingalls Wilderin tuotannon .
Olen aina arvostanut Tuomas Holopaista sekä hienona muusikkona että ihmisenä. Nyt jotenkin tuntuu että tämä fanittaminen on siirtynyt aivan uudelle tasolle. Tunnen sellaista suurta hengenheimolaisuutta ja veljeyttä. VIP-lippu kesän Qstockiin on hankittu jo hyvissä ajoin. Perjantaina päälavalle nousee Nightwish. Olisipa mukava vaihtaa keikan jälkeen muutamia ajatuksia Walnut Grovesta Tuomas Holopaisen kanssa .