Uimareissu ja kaupan kassan sanat!
"Oli hyvä idea jättää biksujen yläosa laittamatta" ? 🙂
Uutiset:
Haha! Ei sentään! 😂
Mä löysin mustikoita!!! Monta litraa! Piti vaan määrittää maastokartasta mahdollisimman kostea paikka ja painua mättäseen kyykkimään poimurin kanssa, voittajafiilis jumalauta
Ylläri viesti vai oliko sittenkään ylläri, ehkä odotettu 🤔
Mä löysin mustikoita!!! Monta litraa! Piti vaan määrittää maastokartasta mahdollisimman kostea paikka ja painua mättäseen kyykkimään poimurin kanssa, voittajafiilis jumalautaKoskas piirakkaa olisi tarjolla? 🤔
Mä löysin mustikoita!!! Monta litraa! Piti vaan määrittää maastokartasta mahdollisimman kostea paikka ja painua mättäseen kyykkimään poimurin kanssa, voittajafiilis jumalautaKoskas piirakkaa olisi tarjolla? 🤔
Siellä se uunissa paistuu, n.23min kuluttua otan jäähtymään ja siitä hetki niin on tarjoiluvalmista Pari lehteä saattaa olla piirakassa, mut ne vaan putsaa hampaita Löysin yhden tanakan tatinkin, josta paistamaani hakkelusta nautiskelen par'aikaa.Mä löysin mustikoita!!! Monta litraa! Piti vaan määrittää maastokartasta mahdollisimman kostea paikka ja painua mättäseen kyykkimään poimurin kanssa, voittajafiilis jumalautaKoskas piirakkaa olisi tarjolla? 🤔