Ylennys töissä. Alaisia tuli lisää, mutta työnkuva muuttui jopa yllättävän vähän. No, uudet haasteet🙂
Uutiset:
Ylennys töissä. Alaisia tuli lisää, mutta työnkuva muuttui jopa yllättävän vähän. No, uudet haasteet🙂
Aprillipäivänä ylennys.
Kiss my Tyrky.
Aprillipäivänä ylennys.
Kiss my Tyrky.
No, tottakai se sulle on, kun ajattelet milloin olet saanut pillua viimeksi😁
Aprillipäivänä ylennys.
Kiss my Tyrky.
Ei ole. Kyllä aprillipäivä kuuluu myös teille köyhillekin. Ei tarvitse hiplata Epiphonea, kun voi ostaa suoraan Fenderin tai Gibsonin.
Tarkoitat varmaan, koska viimeksi annoin munaa? Viime viikolla annoin viimeksi. En ole nääs pihtari.
Alennus töissä. Esimiehiä ja -naisia tuli lisää mutta työnkuva ei juurikaan muuttunut.
Joo, olin ja olen. Niin ne puhuu. Entäs sinä itse?Alennus töissä. Esimiehiä ja -naisia tuli lisää mutta työnkuva ei juurikaan muuttunut.
Ai, sä olitkin mulkku. No en olisi uskonut, mutta joskus tapahtuu erehtymisä🙂
Joo, olin ja olen. Niin ne puhuu. Entäs sinä itse?Alennus töissä. Esimiehiä ja -naisia tuli lisää mutta työnkuva ei juurikaan muuttunut.
Ai, sä olitkin mulkku. No en olisi uskonut, mutta joskus tapahtuu erehtymisä🙂
Aprillipäivänä ylennys.
Kiss my Tyrky.
Ei ole. Kyllä aprillipäivä kuuluu myös teille köyhillekin. Ei tarvitse hiplata Epiphonea, kun voi ostaa suoraan Fenderin tai Gibsonin.
Tarkoitat varmaan, koska viimeksi annoin munaa? Viime viikolla annoin viimeksi. En ole nääs pihtari.
Joo, joo sun jutut on on jo nähty. Ihan saatanan tylsää meininkiä.
Ole hiljaa jos et osaa tuoda mitään uutta forkalle.
Ei kuulu mulle mutta milloin sait maksutonta tai milloin sulle maksettiin viimeksiYlennys töissä. Alaisia tuli lisää, mutta työnkuva muuttui jopa yllättävän vähän. No, uudet haasteet🙂
Aprillipäivänä ylennys.
Kiss my Tyrky.
Anni Vuohijoen häirintätapaus tutkitaan.Vuohijoki on myöntänyt jo että "libido" lähti vähän laukalle.
Tuskin on.Anni Vuohijoen häirintätapaus tutkitaan.Vuohijoki on myöntänyt jo että "libido" lähti vähän laukalle.