Kakkasin pökäleen!
Uutiset:
Kakkasin pökäleen!
Kakkasin pökäleen!
Tämä on kyllä iloinen asia! Näin jonkinasteisesta IBS:stä kärsivänä tuo on aina omalla kohdallanikin suuri ilon aihe!
Älkää hyvät ihmiset pitäkö pökäleitä itsestäänselvyyksinä, niistä sietää olla kiitollinen.
Tässä ei sitten ollut mitään vittuilua tai sarkasmia, vaikka se jonkun silmään saattaa ehkä semmoiselta näyttää. 🤔
Ja tulikohan nyt jaettua liikaa informaatiota..? 😂
No, jos joku kuvitteli hupakoiden paskovan ruusun terälehtiä, niin oli jo aikakin poksauttaa rikki se illuusio.
Suolistosairaana EN edes muista millon ois tullu oikea pökäle. ja kyllä asioista
voi puhua oikeilla nimillä.
Voi ei! Olen todella pahoillani sun puolesta! 😞 Itse kärsin vain suht lievistä oireista, mutta kahden läheisen henkilön suolistosairauden kanssa elämistä hyvin läheltä seuranneena tiedän miten vakavasta asiasta voi olla kyse. Suoraan sanottuna aivan perseestä. Hah. Ja epäreilua. 😑
Erittäin paljon tsemppejä!
Älkää hyvät ihmiset pitäkö pökäleitä itsestäänselvyyksinä, niistä sietää olla kiitollinen.
Suolistosairaana EN edes muista millon ois tullu oikea pökäle.
^ Loistava idea, avatkaa paskalle ihan oma naru. Siellä sitten voi jakaa sydämen kyllyydestä.
^ Loistava idea, avatkaa paskalle ihan oma naru. Siellä sitten voi jakaa sydämen kyllyydestä.
Eiks tää saitti ole paskaa täynnä jo ilman erillistä ketjuakin? 😅
(Sori. En voinut vastustaa kiusausta.)
😂😂😂 Mä kyllä niin tykkään susta ja sun jutuista