Tänään ja muinakin päivinä fanien antamat tipit ja positiiviset palautteet 🥰 Lämmittää kyllä sydäntä kun osoitetaan arvostusta 🙏❤️
Uutiset:
Pinppa.
Nyt sitten taas voi olla melkein viikon ilman.
^
Pinppa, pinppa, pinppa, pinppa...
Sori oli pakko. Iloiseksi vetää kun Billheili hajoaa.
Sana pinppa kuulostaa joltain, mikä viittaa alaikäisen alapäähän. Vai kuulostaako toi siltä, että puhuttaisiin aikuisen naisen pillusta?
Sana pinppa kuulostaa joltain, mikä viittaa alaikäisen alapäähän. Vai kuulostaako toi siltä, että puhuttaisiin aikuisen naisen pillusta?Voi hellanlettas sentään. Olen täällä tuolla ja siellä sanonut aina pinppa ja aina tule niin sanomaan. Tapaamisillakin käytän samaa sanaa.
Siis...riitelettekö te siitä miksi pillua kutsutaan?En minä mitään riitele, naureskelen lähinnä.
RÖMPSÄ!
Siis...riitelettekö te siitä miksi pillua kutsutaan?En minä mitään riitele, naureskelen lähinnä.
RÖMPSÄ!
Pitäiskö alkaa käyttään sanaa REUHKA?
RÖMPSÄ!
Pitäiskö alkaa käyttään sanaa REUHKA?
On reuhka parempi kuin römpsä. Römpsästä tulee mieleen joku rotanloukku...reuhkasta ehkä joku epäsiisti asumus.
En olisi siitä niin varma, sillä reuhkaa käytetään puhuttaessa päähineestä, mikä saattaa olla hivenen epäsiisti. On kylläkin olemassa eräs haistattelusanonta, missä käsketään vetämään se päähän..
Miltäs toosa kuulostaisi ?
Olisiko tästä jokin vanha keskustelu, mihin silloin päädyttiin, mikä on paras sana puhuttaessa pimpasta ?
N:n ja M:n vaihtamiseen keskenään saattoi olla jokin seikka myös.