Tequila.Nautin tequilaa,vähän loiskahti pöydällekkin.Mutta eihän niin hyvää voinut jättää nuolematta.Tequila oli Ilonani ja en usko että olen aamulla krapulainen tai pode morkkista
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Mustikkametsällä ei mulla oo ollut tänä vuonna onnea, mutta nyt pääsin mökille viinimarja- ja karviaispensaiden ääreen. Ja jukra, niitähän piisaa! Oon poiminut jo litrakaupalla, ensi viikolla pääsee sit leipomaan piirakkaa ja pistämään toivottavasti talvellakin aamupuuroon kun poimin vaan oikein ahkerasti nyt viikonlopun Tulin myös kohtuuttoman iloiseksi siitä, etten ollutkaan unohtanut hammasharjaani kotiin
Sahti taas kerran. Pakko juoda pian pois, ettei mene huonoksi. Pitää hakea lisää kun tää menee hattuun niin saatanan nopiaan.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant