Syksyn hyvät puolet - esim. sienet. Eikä ihme, että limanuljaska on jossain valittu seksikkäimmäksi sieneksi. Sitä käsitellessä tulee kaikenlaista kivaa mieleen...
Uutiset:
Miten ihania repukka-viestejä oon saanut!!!
Mutta miten voin antaa takaisin?
En tajua??
Kännykästä valitsee tietokonenäytön tai kääntää puhelimen vaska-asentoon. Löytyy anna palautetta nappi
Mullahan yleensä toimii vaaka-asento aina, mutta puhelimella jostain syystä ei.. Eli olen jumissa tässä tilanteessa etten voi repuja jaella. Jaan lähes kaikkea muuta kyllä senkin edestä.
Iphone kyseessä?Miten ihania repukka-viestejä oon saanut!!!
Mutta miten voin antaa takaisin?
En tajua??
Kännykästä valitsee tietokonenäytön tai kääntää puhelimen vaska-asentoon. Löytyy anna palautetta nappi
Mullahan yleensä toimii vaaka-asento aina, mutta puhelimella jostain syystä ei.. Eli olen jumissa tässä tilanteessa etten voi repuja jaella. Jaan lähes kaikkea muuta kyllä senkin edestä.
Mä tulin niin iloiseksi tästä että mulla on kohtalotoveri. Mä oon ollut tässä tilanteessa jo pari vuotta, vaikeeta on välillä. Enkä ole kehdannut kysyä täällä keneltäkään, onneksi sä tunnustit tän niin mäkin teen ulostulon nyt. Oon etsinyt vain sitä nappia tai alasvetovalikkoa, vaaka-asentoa sekä tietokoneversiossa vain todennut ettei löydy tai jotain ja ihan häpeissäni. Mullahan on kyllä läppäri jolla jumituksen vois korjata mut tästä reputtomuudesta on alkanut tulla jo normaali olotila niin miksi edes vaivautua avaamaan läppärin kantta…Mut sitku avaan niin annan tulla monen vuoden patoumat! Ihanaa että oot olemassa 😍
Flirttailin kaupassa charmikkaan miehen kanssa
Multa puuttuu tuo taito ihan täysin. En oo varmaan koskaan flirttaillut kenenkään kanssa 😅. Eikä kyllä kukaan ole yrittänyt flirttailla mulle. Tai sitten en vaan ole huomannut 😅. Pitäisköhän yrittää kehittää taitoa 🤔. Elämä voisi olla hauskempaa 😅
Multa puuttuu tuo taito ihan täysin. En oo varmaan koskaan flirttaillut kenenkään kanssa 😅. Eikä kyllä kukaan ole yrittänyt flirttailla mulle. Tai sitten en vaan ole huomannut 😅. Pitäisköhän yrittää kehittää taitoa 🤔. Elämä voisi olla hauskempaa 😅
Mä oon ihan törkeen flirtti! Ja erityisesti miesvaltaisella työpaikalla se on kyllä piristävää! Joskus joutuu kyllä ongelmiinkin 🤭
Mä oon ihan törkeen flirtti! Ja erityisesti miesvaltaisella työpaikalla se on kyllä piristävää! Joskus joutuu kyllä ongelmiinkin 🤭
Tää on just hyvä ja etenkin kun on itse taas hyvin naisvaltaisella alalla, niin tämä ominaisuus on vastakkaisessa sukupuolessa hyvinkin suotavaa. Menee työpäivät paljon rattoisammin