Kaveri toi minulle kasvattamiaan valkosipuleita melkoisen nipun. Kotimaisessa valkosipulissa on aivan mainio aromi verrattuna kiinasta tuotuihin. Luonnon omaa antibioottia.
Uutiset:
Uuden tuttavuuden tapaaminen, sukat pyörii vieläkin jaloissaEi uskota jos ei oo kuvaa. Siis niistä pyörivistä sukista.
^ Hieno homma. Olen iloinen puolestasi.Kiitos 👍
Uuden tuttavuuden tapaaminen, sukat pyörii vieläkin jaloissaEi uskota jos ei oo kuvaa. Siis niistä pyörivistä sukista.
Ja nimenomaan tennissukista, muut sukat ei pyöri jaloissa. Sukat voi olla kirjahyllyssä.Laittaisin kuvan mutta tulee ilmoitus että liian iso, aina sama homma 😬
Iloiseksi mut tekee se, jos ihmisen suurin ongelma on anonyymin nettifoorumin kirjoitukset, multinikit ja moderointi.
Silloin on oikeesti kaikki aika hyvin. Ja hyvä niin, ei se ole multa mitään pois jos jollakin toisella ei ole suuria huolia ja murheita 😊
Iloiseksi mut tekee se, jos ihmisen suurin ongelma on anonyymin nettifoorumin kirjoitukset, multinikitOn se vitun hyvä että sulla on mukavaa. Niin on minullakin!
^ Ootko ikinä sattunut huomaamaan, että ainakin tällä foorumilla sä olet kyllä yksi pahimmista kimppuun hyökkääjistä?Eli et ymmärtänyt pointtia. Ole sokea, ole kuuro. Jos sulla olisi silmät auki, niin tietäisit että ole täysin kartalla kaikista noista ihanuuksista mitä mitä minusta kirjoitit
Mä luulen, että se on just se syy miksi me ei nähdä, koska sä huudat tulppa punaisena? Sun huutoja ei jaksa lukea. Niissä kirjoitetaan raiskauksista, perseraiskauksista, veren lentämisestä ja väkivallasta. Ja vöyhkäämistä, vöyhkäämistä, vöyhkäämistä. Tulit tähänkin ketjuun hirveän angstin kanssa vöyhkäämään. Besserwisseröintiä. Tietää kaikesta kaiken, paitsi ehkä sitä, miltä oikeasti raiskatulta tuntuu.
Ja ei, vöyhkääminen ja kiusaaminen ei tee mua iloiseksi.
Mutta pienet asiat elämässä tekee. Ja toivon niitä pieniä iloisia asioita jokaiselle 🤞