Iloiseksi mut tekee se, jos ihmisen suurin ongelma on anonyymin nettifoorumin kirjoitukset, multinikitOn se vitun hyvä että sulla on mukavaa. Niin on minullakin!
Toivottavasti sinua ei ikinä kiusata vuotta putkeen multinikeillä, anonyymeillä nettifoorumeilla, mutta jos kiusataan, niin muista vaan hymyillä. Vaikka ei kiusattaisikaan kuten ei minuakaan ole kiusattu, niin omasta ahterista voi katsoa pois päin. Silloin ehkä huomaa, siis silloin kun se oman perseen paskankäry ei enää kirvele silmiä, ketä kiusataan päivästä - viikosta - kuukaudesta toiseen. Silloin ehkä...siis ehkä jopa sokeakin voi miettiä hetken oikeudenmukaisuutta ja niitä pelivälineitä joita voisi käyttää.
Kaikilla ei ole kavereita, perhettä, akkaa tai ukkoo, koiraa tai kissaa, työpaikkaa, sirkushuveja...joillain on vain nämä anonyymit nettifoorumit ja sillä jollain ei vittu mee hyvin kun sitä rääkätään päivästä toiseen.
Yksi syy miksi mä raivoan tarkoituksella aina yli lyöden, on se että te saatanan omaan perseeseen rakastuneet sokeat ihmiset ette muuten huomaa. Te vaan ihmettelette. Teillä tuskin nytkään on mitään hajua kenestä tai mistä puhun. EIKÄ SITÄ TÄSSÄ RUVETA AVAAMAAN tai spekuloimaan, mutta silmänne voitte avata. Ettehän te mitään näe ellen minä huuda tulppa punaisena - Voi IsäKissanVittu, teitä lampaita jne.jne.jne
Mä katselen meneekö toinen vuosi ilman mitään toimenpiteitä, tai tajuaako kukaan edes mistä puhun. Sitten tulen kyllä henkisesti repimään ne silmäluomet auki, liimaan ne siihen asentoon, talutan teidät pelipaikalle ja kysyn tarviitteko silmälaseja, kiikareita, piilareita, kaukoputkea vai jumalauta joko näkyy?
Tämähän nyt ei ollut yksistään sulle vaan koko anonyymille yhteisölle. Mut jos et nyt kuitenkaan heti ylihuomenna tätä taas ihmettele. Kun noilla muillakin menee sit heti silmät kii " nii hihii, anonyymi nettifoorumi. Pienet on ongelmat "
Itse kutakin on netissä haukuttu vuosia, mutta edelleenkin, so what?
Kuten Maria sanoi, multinikkejä suurempi viihtyvyysongelma on ihan tuo sun inttäminen ja kiukuttelu nyt täällä.
Ja kyllä me tiedetään ketä sä nyt puolustat, ja sekin on ihan älytöntä, koska nikki itse on ensin provonnut vuosia.