Perkeleen mukavat kertaukset! Mahtava ryhmä, luksusmajoitus, herkullinen ruoka ja sopivasti mielekästä tekemistä, vaihtelua harmaaseen arkeen
Uutiset:
Joka alalla voi olla amatööri tai ammattilainen.
Vaari sai puhelun " Pizzamies taala!"
Vaari: Moro pizzamies moro. Mikä meininki?
Pizzamies: Ola hyva meno! Upe pejantai ola toisa. Sina aina kerta viiko ruksi ooregaano. Nyt ei ruksi?
Vaari: Laita pizzamies paljon oreganoa. Ei humalassa muistanu.
Pizzamies: Hyva, hyva, minä muista sinu. Mina tule kohta kuuma pizaza kanssa ooregaano.
Suomalainen kyrpä olisi ajatellut "vittuako unohti ruksin"
Perkeleen mukavat kertaukset! Mahtava ryhmä, luksusmajoitus, herkullinen ruoka ja sopivasti mielekästä tekemistä, vaihtelua harmaaseen arkeenHarjoiteltiinko siellä laukkujen kantoa?
^^ Kotimainen pizzayrittäjä? Missä?Luultavasti lähinnä sinua oleva Koti-Pizza on kotimaisen yrittäjän vetämä.
^^^ tajuan ilman votkoakin että kotimaisia eli suomalaisi pitsayrittäjiä on joka pitäjässä. Katos kun olet kotimainen sen jälkeen kun sulla on suomen kansalaisuus. Sitähän te ette ymmärrä on teillä päässä virtsaa, vettä tai viinaa. Mutta siitähän tässä ei ole kyse. Tässä on kyse siitä että yrität parhaasi että saat Temen lämpenenemään. Toinen on tuo joka odottaa että pääsee imee ladyboyn kullia ja panee mopopoikia aasiaan. Sinä rollaattorilla vedät temen perässä ketjusta ketjuun, vikiset, iniset ja hymiöillä vehoilet sen vitsiksi. Kas näin'
Olen sanonut sulle kolme kertaa varaa huone ja pyydä treffeille jos noin paljon kiihottaa tai pliis, laita esto listalle. Joka ikinen päivä tätä samaa iltapäiväkerhotasoista paskaa. Ja ikää oli?
Voi miten nokkelaa ville^^^ tajuan ilman votkoakin että kotimaisia eli suomalaisi pitsayrittäjiä on joka pitäjässä. Katos kun olet kotimainen sen jälkeen kun sulla on suomen kansalaisuus. Sitähän te ette ymmärrä on teillä päässä virtsaa, vettä tai viinaa. Mutta siitähän tässä ei ole kyse. Tässä on kyse siitä että yrität parhaasi että saat Temen lämpenenemään. Toinen on tuo joka odottaa että pääsee imee ladyboyn kullia ja panee mopopoikia aasiaan. Sinä rollaattorilla vedät temen perässä ketjusta ketjuun, vikiset, iniset ja hymiöillä vehoilet sen vitsiksi. Kas näin'
Olen sanonut sulle kolme kertaa varaa huone ja pyydä treffeille jos noin paljon kiihottaa tai pliis, laita esto listalle. Joka ikinen päivä tätä samaa iltapäiväkerhotasoista paskaa. Ja ikää oli?
Sinuahan tässä nyt tuntuu kiihottavan kovasti.
Kenet mun pitäisi estolistalle laittaa? M.U. Tiainenko?