Maanataina pääsee lumoutumaan, onhan siitä jo yli vuosi aikaa kun viimeksi päässyt
Uutiset:
Minä entisenä himposaunojana en voi saunoa enää. Viimeiset 3.5 vuotta olen siitä jo kärsinyt. Kaipuu on sinne kova.Matkalaukku lähes pakattu. Ja se, että kohteeseen on luvattu +25°C ja aurinkoista säätä.
Aina ku mie haluan lämpimään niin pistän saunan päälle ja meen loikoilee +100 asteeseen
Matkalaukku lähes pakattu. Ja se, että kohteeseen on luvattu +25°C ja aurinkoista säätä.
^ Mä näytän tosi söpöltä pipo päässä ja villakalsareissa! Ole ihan tyytyväinen vaan 😁
^
Niin no, tiedä sitten mistä olisin kateellinen? Aurinkorasvan levittäminen ja simaa juoden auringonpaisteessa voidaam pipo ja villakalsarit läjettää sulle FedExillä pikana.
^
Ei kun alat pakkaamaan sitä matkalaukkuasi.
Äh, ainiin! Stringit, stringit, stringit, yöhepene, pikkumusta, rantamekko, bilemekko, 1 bikinit, 2 bikinit, 3 bikinit, 4 bikinit, 5 bikinit, 6 bikinit, varabikinit, varabikinien varabikinit, uimapuku, 2 uimapuku, hame, toppi, 4 erilaista varatalovoidetta, 3 erilaista shampoota, 4 erilaista hoitoainetta.
Mitä vielä, laukku alkaa täyttymään!
^
Unohdit yhden tärkeän asian...^
Ei kun alat pakkaamaan sitä matkalaukkuasi.
Äh, ainiin! Stringit, stringit, stringit, yöhepene, pikkumusta, rantamekko, bilemekko, 1 bikinit, 2 bikinit, 3 bikinit, 4 bikinit, 5 bikinit, 6 bikinit, varabikinit, varabikinien varabikinit, uimapuku, 2 uimapuku, hame, toppi, 4 erilaista varatalovoidetta, 3 erilaista shampoota, 4 erilaista hoitoainetta.
Mitä vielä, laukku alkaa täyttymään!
Enkeli tulee mukaan.
Onnea Maria Ohisalolle!Miksi tuossa uutisoidaan tyttövauvasta, eikös se saa nykyään päättää ihan itse sukupuolensa?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008513917.html
Maria itse toteaa näin:Onnea Maria Ohisalolle!Miksi tuossa uutisoidaan tyttövauvasta, eikös se saa nykyään päättää ihan itse sukupuolensa?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008513917.html
– En pysty sanoin kuvailemaan sitä kiitollisuuden määrää, joka juuri nyt on, kun olemme saaneet viime päivät olla näiden ammattilaisten tukemana tämän uuden elämänvaiheen alussa. Itkin koko matkan kotiin, kun mietin tätä onnea. Tyttö taas nukkui sikeästi kotimatkan, eikä ollut moksiskaan astumisesta ulos maailmaan.Mistä Maria voi tietää lapsen sukupuolen? Ajattelutapansa on varsin sukupuolinormatiivinen. Varmasti on ahdistavaa kasvaa maailmaan perheessä jossa äiti on tuollainen arvokonservatiivinen tiukkapipo.