Eräs sihteeri kerran kertoi Viidakkö Ykästä vetäisi aina kovan viidakkohuudon samalla, kun mälli lensi. Hän ei ollut toivottu asiakas, kun koko naapursto raikasi, ja sihteeri pelkäsi herättävänsä ei-toivottua huomiota naapureissa.
Tuo olin itse asiassa minä. Ongelma ei ollut pelkästään siinä, että karjuntani olisi aiheuttanut epäilystä naapureissa vaan siellä alaovella oli aina tapaamisen jälkeen mm. pesue leijonia, parvi flamingoja, apinoitakin terassiväkeä kiusaamassa ja kaikki Kallion piritorin pultsarit. Tuon ja väärän lempparilätkäjoukkueen takia kävin huoramafian mustalla listalla, opin läksyni ja nyt huutelen kiimani tyynyyn tai pimperon perälle.
Niin varmaan.
Vaikka vetäisi weissmullermäisen Tarzan-huudon panon loppuun, ei voi olla varma, että päätyy seksisaitin legendaksi Whore of Fameen. Kyseessä oli nimittäin itsenäinen ulkkarihuora, joka ei ollut yhteydessä kotimaisiin jourumummoihin.
Paikka ei ollut Kalliossa, mutta tarina kertoo, että pari flamengoa siellä ulko-ovella parveilee vieläkin.
Tietolähteenä huorat ovat yhtä luotettava kuin piritorin nistit, joten huorien tarinoihin pitää aina suhtautua varauksella.
Väärän jääkiekkojoukkueen ja väärä poliittinen näkemys on todella vakava synti suomen ykkös seksifoorumilla, jolla Sensei Siltsun puppelipoika määrittää asemasi forkan hierarkiassa, kuten teki edelliselläkin sivustolla.
Siis se Sensei Siltsun fanipoikaa, joka kirjoitti kädet täristen YHDEN rapsan koko keltaisen aikana, eikä sitä toista ole toista koskaan tulossa. Voisiko olla tämä sama mies haisteli turskien hengitystä puskista ja katsoi, onko käyty hammaslääkärillä viime aikoina Jimmy-sedän kanssa.
Ja sitten samat toopet toisessa valittaa, kun eivät saa levitellä yhteistietoja, joiden "tosiasiat" ja syyt huorien kuulopuheseen perustuen. Henkilötietojen levittäminen on rikos, kuten on myös laittoman henkilörekisterin ylläpito, varsinkin, kun henkilörekisteri tiedot on joutunut vääriin käsiin.