Ahaa. Kaipa sinä osaat sitten selkeämmin kertoa mitä Hetvield ajattelee kuin kaveri itse. Päättelit myös että minun tulisi lähettää hänelle tietoja omaisistani jostakin syystä.Jätän silti väliin. Tämä on anonyymi foorumi.Luettelepas puolenkymmentä nimimerkkiä jotka tietävät mainitsemasi asian.^Kyllä. Työnteko tekee ihan hyvää, kokeile joskus.
Joopa joo
Iskän tyttö🙂.
Feikkihän sä olet ja varmaan kaikki täällä myös tietää sen.
Ei olla Jamesin kanssa mitään parhaita kavereita eikä tarvii ollakaan, mutta onhan tuo nyt lapsellinen puolustus. Lähetä Hetvieldille sun mahdollisten lapsien, perheen ja ystävien yhteystiedot ja hän haastattelee niitä ja sitten luo mielipiteensä sinun aitoudesta ja pyörtää sanansa tai ei.
ps. Hetvield, voit jatkaa mulle vittuilua ihan entiseen malliin, ei haittaa
Ok. Hetvield mahdollisesti tarkoitti sitä, että sinä olet livenä ihan nössö kertomaan mitään ajatuksia mistään asiasta vaan pitäydyt olemaan hiljaa, että et menetä kasvojasi. Ilmeisesti se paistaa sinusta Hetvildin mielestä. Siksi olisit feikki, noin niinku suomennettuna
Kaikkea sitä saakin lukea, anonyymifoorumilla. Mikäs siinä.
Minä olen kuitenkin tavannut enemmän tällä foorumilla kirjoittelevia palveluntarjoajia kuin sinä ja Hetvield yhteensä. Voidaan vaikka laskea tarvittaessa.