Pusu😍
Pusu😍
Uutiset:
Se, että vihdoin pääsin kotiin sairaalasta.Hienoa 💪🏾🙏🏽
Ole hyvä 😘
Pusu😍
Iloiseksi tekee se, että nykyään saa sellaiset kipulääkkeet, että ne kivut tosiaan lähtee. Päässä tosin humisee ja väsyttää niin hemmetisti ja silmät harottaa sinne tänne, mutta kipua ei ole.
Iloiseksi tekee se, että nykyään saa sellaiset kipulääkkeet, että ne kivut tosiaan lähtee. Päässä tosin humisee ja väsyttää niin hemmetisti ja silmät harottaa sinne tänne, mutta kipua ei ole.
^ Onpas hienot revontulet!
On, kannatti tännekin tulla esittelemään persettä😅
Tänään, ja jo aikaisemminkin - Lucinda Rileyn kuolema.
No joo, ihmisten kuolema ei ole yleensäkään iloinen asia.
Jos joku harkitsee kirjasarjan Seitsemän sisarta lukemista nyt, niin sanoisin että ei ehkä kannata aloittaa. Alusta asti pedattu salamyhkäisyys ja viittaukset että kaikki selviää sarjan lopussa - näin ei tule käymään.
Ja mua harmittaa!!!
Ekan kirjan ostin oikeastaan vain koska tarvitsin lennolle jotain viihdykettä, ja tarjolla ei oikein ollut mitään muuta millään kielellä mitä osaisin lukea.
Sen jälkeen mua oikeastaan vain jäi kiinnostamaan mikä se suuri mysteeri on mikä paljastuu, ja tahkosin sitten läpi sarjaa sitä tahtia kuin kirjat ilmestyivät.
Kaiken piti selvitä seitsemännessä osassa joka julkaistiin tänä vuonna...mutta eipä selviäkään. Kirjailija oli todennut että tarina oli niin pitkä, että se vaatisi vielä kahdeksannen osan, joka piti julkaista ensi vuonna. Ja ehti kuolla ennen kuin kirjoitti viimeistä osaa.
Enää ei harmita (paitsi nyt tietysti se että Lucinda kuoli), vaan en meinaa steikkareissani pysyä - sarjan viimeinen osa julkaistaan lopulta nyt toukokuussa!
Asia ratkesi paremmin kuin osasin edes toivoa. Lucindalla oli muistiinpanot juonesta loppuun asti & hänen poikansa on kirjoittanut viimeisen osan. <3
Tiedän jo mitä mä kuuntelen kesäturneen ajomatkoilla...