Aina tekee iloiseksi, kun joku lankeaa loveen ❤️ Onnea Villerius! 😘
Tänään mut on tehnyt iloiseksi myös se, että taas on lomaa 😁 Tänä kesänä päätin vihdoin käytännössä toteuttaa tätä "seksityö mahdollistaa pitkät lomat ja vapaat aikataulut" -mantraa. Aika jees fiilis 😊
Jos työ on tosi kivaa, niin ei sitä lomaa silleen odota..tämän saanut nyt huomata
Haha, ihanasti provottu, tartun nyt tän kerran 😘
Kun on melkein neljä vuotta ollut seksityö-yrittäjä ja sitä ennen muun alan yrittäjä kymmenen vuotta, niin kyllä pitkään kesälomailu on ihan kivaa, vaikka mun työkin on huippua 😘
Palkallisista lomista mulla ei kauheasti kokemusta olekaan, eli tällainen monen viikon lomaputki on aika uusi konsepti ja siksikin fiilistelen sitä nyt ihan täysillä ja aion kyllä ottaa kaiken irti 😁
Ihanaa lomaa! ❤️
Mullakin alkaa ensi viikolla, tosin vain pari viikkoa pidän putkeen tällä erää. Kyllä maiseman vaihdos ja metsään katoaminen kahdeksi viikoksi virkistää mielen! 😍
Mikä tahansa duuni alkaa maistua puulta, ellei siitä joskus ota myös lomaa. Oli kuinka kivaa tahansa.
Ja semmoistahan en todellakaan halua itselleni tapahtuvan!
Kyllä sitä ihminen tarvitsee kunnolla aikaa myös ihan vaan itselleen ja läheisilleen. Sekä sitä, ettei ole jatkuvasti sidottuna erinäisiin aikatauluihin, tai kelloon! On myös varsin rentouttavaa pitää luuri kiinni (niin siviili- kuin horo-sellaiset) lähes tulkoon koko eräilyn ajan. Minä nautin.