Täydellinen hiihtokeli, ai että! ☀️😎Täälläkin melkein täydellinen keli, pikkuisen kylmänpuoleinen. Mutta kiva oli hiihdellä ja lopuksi vielä nuotiomakkarat laavulla 😋
Uutiset:
Täydellinen hiihtokeli, ai että! ☀️😎Täälläkin melkein täydellinen keli, pikkuisen kylmänpuoleinen. Mutta kiva oli hiihdellä ja lopuksi vielä nuotiomakkarat laavulla 😋
Vedin lapaseen ja sitten aloin dokaamaan.
^ Itse kaipaisin Suojeluskunnat järjestön herättämistä pikaisesti henkiin kun sota on jo alkanut.Olemme myöhässä.Ei kai me ny myöhässä olla. Meillä aika hyvä reservi, ja valmius muutenkin kriisitilanteisiin. Taistelutahto, ja maanpuolustushenki korkealla.
Kuka pitää huolen sisäisistä vihollisista? Siihen joku Suojeluskuntien tapainen olisi erittäun hyvä lisä.^ Itse kaipaisin Suojeluskunnat järjestön herättämistä pikaisesti henkiin kun sota on jo alkanut.Olemme myöhässä.Ei kai me ny myöhässä olla. Meillä aika hyvä reservi, ja valmius muutenkin kriisitilanteisiin. Taistelutahto, ja maanpuolustushenki korkealla.
Mutta johonkin tässä valmistaudutaan...
Tuolla nostolla saadaan onneks lisää ukkoi nostoluokkaan.
Täällä ollu tuntosarvet pystyssä koko ajan, joten en jaksa uskoa, että meitä yllätettäisiin housut kintuissa, kuten vähä kävi Ukrainassa.
^ Itse kaipaisin Suojeluskunnat järjestön herättämistä pikaisesti henkiin kun sota on jo alkanut.Olemme myöhässä.Ei kai me ny myöhässä olla. Meillä aika hyvä reservi, ja valmius muutenkin kriisitilanteisiin. Taistelutahto, ja maanpuolustushenki korkealla.
Mutta johonkin tässä valmistaudutaan...
Tuolla nostolla saadaan onneks lisää ukkoi nostoluokkaan.
Täällä ollu tuntosarvet pystyssä koko ajan, joten en jaksa uskoa, että meitä yllätettäisiin housut kintuissa, kuten vähä kävi Ukrainassa.