Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 1135763 kertaa)

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #10900 : Tammikuu 30, 2025, 17:44:31 »
Uskaltauduin niinsanotusti poistumaan näissä hommissa omalta ”mukavuusalueeltani” ja kokeiltiin asiakkaan kanssa juttua mikä ei ollut mulle entuudestaan niiiin tuttu, ja ai vitsi ku oli kivaa!🤩 Oli kyllä itsellänikin hymy ihan korvissa tapaamisen jälkeen.☺️
Selasitteko saitin politiikka-ketjua?
Saiskohan joltain pt:ltä sellaista palvelua että se lukis ääneen saitin politiikkaketjun postauksia?
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Paikalla ThomasDundee

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #10901 : Tammikuu 30, 2025, 18:06:49 »

Saiskohan joltain pt:ltä sellaista palvelua että se lukis ääneen saitin politiikkaketjun postauksia?

Aivan varmasti saa. Sehän kuuluu GFE:hen. Vai meneekö jo BDSM:n puolelle?

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #10902 : Tammikuu 30, 2025, 18:11:37 »
Uskaltauduin niinsanotusti poistumaan näissä hommissa omalta ”mukavuusalueeltani” ja kokeiltiin asiakkaan kanssa juttua mikä ei ollut mulle entuudestaan niiiin tuttu, ja ai vitsi ku oli kivaa!🤩 Oli kyllä itsellänikin hymy ihan korvissa tapaamisen jälkeen.☺️

Haha tähän mä en lähde vaikka maksettaisiin mitä, voin vaan kuvitella että millasta keskustelua siellä on, kun välillä vähemmänkin tunteita herättävissä aiheissa on hyvinkin erikoista keskustelua.😅
❤️Opiskelijarouva, Turku

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
« Vastaus #10903 : Tammikuu 30, 2025, 20:18:32 »

Tää olis todella pervoa jopa minun mittapuulla! Aika kova hinta pitäis saada että pystyis
Nokialla 7.-9.2.

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #10904 : Tammikuu 30, 2025, 22:25:11 »

Tää olis todella pervoa jopa minun mittapuulla! Aika kova hinta pitäis saada että pystyis
Mitä pervoa politiikka-ketjussa on? Pidätkö kenties itseäsi jossakin määrin parempana ihmisenä kuin politiikka-ketjun kirjoittajia?

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #10905 : Tammikuu 30, 2025, 22:28:03 »

Haha tähän mä en lähde vaikka maksettaisiin mitä, voin vaan kuvitella että millasta keskustelua siellä on, kun välillä vähemmänkin tunteita herättävissä aiheissa on hyvinkin erikoista keskustelua.😅
Aika huikeata. Mielikuva ketjusta jonkinlaisena erikoisuutena vaikka ei ole sitä edes lukenut. Asennetta kutsutaan ennakkoluuloksi.

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #10906 : Tammikuu 30, 2025, 22:44:12 »

Aika huikeata. Mielikuva ketjusta jonkinlaisena erikoisuutena vaikka ei ole sitä edes lukenut. Asennetta kutsutaan ennakkoluuloksi.

Kovasti ihmettelisin jos ne kirjoittajat, jotka tällä foorumilla saattavat saada aika villiäkin menoa aikaiseksi jossain ”kevyemmässäkin” ketjussa, niin yhtäkkiä osaisivat olla täysin asiallisia ja toisia kunnioittavia politiikka ketjussa. Saa toki kertoa jos olen väärässä!
Mitä olen noin ihan siviilielämässä seurannut/kuullut/osallistunut politiikkaan liittyviin keskusteluihin, niin kyllä se vaan herkemmin on tunteita herättävää. Eikä aina niin hyvällä välttämättä. Joten en sanoisi sitä ennakkoluuloksi, vaan omaksi oikean elämän tuomaksi kokemukseksi.😊
❤️Opiskelijarouva, Turku

Paikalla AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (10)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #10907 : Tammikuu 30, 2025, 23:39:49 »

Ei helvetti, huutonauroin tälle.

Joo, vois tarjota. Lisämaksusta luon jokaiselle kirjoittajalle erilaiset äänet. Itse kukin sinne osallistuva voikin nyt miettiä miltä itse kuulostaisi tässä maailman seksikkäimmässä kuunnelmassa

Helsinki, tuun suhun!
26.-28.2. (aamupäiväajat menneet)

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #10908 : Tammikuu 31, 2025, 06:16:09 »

Kovasti ihmettelisin jos ne kirjoittajat, jotka tällä foorumilla saattavat saada aika villiäkin menoa aikaiseksi jossain ”kevyemmässäkin” ketjussa, niin yhtäkkiä osaisivat olla täysin asiallisia ja toisia kunnioittavia politiikka ketjussa. Saa toki kertoa jos olen väärässä!
Mitä olen noin ihan siviilielämässä seurannut/kuullut/osallistunut politiikkaan liittyviin keskusteluihin, niin kyllä se vaan herkemmin on tunteita herättävää. Eikä aina niin hyvällä välttämättä. Joten en sanoisi sitä ennakkoluuloksi, vaan omaksi oikean elämän tuomaksi kokemukseksi.😊
En minä osaa vastata viestiisi muuten kuin niin että politiikka on yksi elämän osa-alue jonka voisin ainakin joiltakin osin kiinnostavan lähestulkoon kaikkia aikuisia ihmisiä, halusipa asioihin ottaa kantaa SeksiSaitin politiikka-ketjussa tai ei. Voi olla että politiikka-ketjun keskustelut menevät ihmisillä tunteisiin, vaikea sanoa kun en näe ihmisten pään sisälle.

Millaista keskustelu politiikka-ketjussa on, siitä saa tiedon yksinkertaisesti lukemalla ketjua. Tässä vast'ikään joku keskustelija joka ei ketjuun käsittääkseni ole osallistunut mitenkään muuten, kävi siellä toteamassa että joey_t on idiootti Donald Trumpin perseennuolija. Tuollaisen viestin kohdalla toki hetken mietin että mistä tässä oikein on kyse, ilmeisesti lähinnä siitä että minun viestini ovat menneet kyseisen kirjoittajan tunteisiin ja vaikka minua ei moinen haukkuminen varsinaisesti vaivaakaan niin keskustelun kannalta olisi hedelmällisempää jos hän kirjoittaisi jotakin ketjun aiheeseen liittyvää sen sijaan että haukkuu toista ketjun kirjoittajaa kuten tässä tapauksessa minua. Mutta, ei se keskustelu politiikka-ketjussa silti pelkkää ketjun henkilöihin menemistä ole, on siellä hyvääkin keskustelua ja näkemysten vaihtoa aina aika ajoin.

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #10909 : Tammikuu 31, 2025, 07:17:11 »
^ Noh joka tapauksessa, mulla ei ole aikomusta osallistua tällä foorumilla politiikasta keskusteluun. 😊 Meni nyt muutenkin vähän ot, kun alunperin iloitsin siitä että oli ollut itselleni uusi ja super kiva kokemus asiakkaan kanssa, johon Penaattori, mitä luultavimmin vitsillä, kommentoi tuosta politiikka ketjusta. Johon itse vastasin pilke silmäkulmassa, että minähän en sitä ketjua lue. Mikä on minun oikeus, mielummin hoidan ne keskustelut jossain ihan muualla kuin maksuseksin foorumilla. Sillä ei ole väliä että onko siellä järkevää keskustelua vai ei, mulla on rajani siinä että mitä henkilökohtaisia mielipiteitäni tai ajatuksiani näissä hommissa itsestäni jaan.😊
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 31, 2025, 07:18:53 kirjoittanut Turuntyttö »
❤️Opiskelijarouva, Turku

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #10910 : Tammikuu 31, 2025, 07:33:29 »
^ Noh joka tapauksessa, mulla ei ole aikomusta osallistua tällä foorumilla politiikasta keskusteluun. 😊 Meni nyt muutenkin vähän ot, kun alunperin iloitsin siitä että oli ollut itselleni uusi ja super kiva kokemus asiakkaan kanssa, johon Penaattori, mitä luultavimmin vitsillä, kommentoi tuosta politiikka ketjusta. Johon itse vastasin pilke silmäkulmassa, että minähän en sitä ketjua lue. Mikä on minun oikeus, mielummin hoidan ne keskustelut jossain ihan muualla kuin maksuseksin foorumilla. Sillä ei ole väliä että onko siellä järkevää keskustelua vai ei, mulla on rajani siinä että mitä henkilökohtaisia mielipiteitäni tai ajatuksiani näissä hommissa itsestäni jaan.😊
Ymmärrän viestistäsi mainiosti sen että itse et olisi käynnistänyt moista leikinlaskua vaan teit sen ainostaan vastauksena toisen keskustelijan viestiin.

Tavallaan kuitenkin on myös niin että vaikka minua ei taipumuksistani johtuen kiinnosta homo/trans-aiheet, minun puoleltani olisi väärin ja loukkaavaa osallistua kyseisiä vähemmistöryhmiä koskevaan leikinlaskuun. Meillä kaikilla on omat ajatuksemme, taipumuksemme, maailmankuvamme ja tapamme nähdä sekä kokea asioita. Kunnioittakaamme toinen toisiamme sellaisena kuin itsekukin on vaikka se poikkeaisi itsestä varsin paljonkin.

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #10911 : Tammikuu 31, 2025, 07:58:17 »
^ Oikein ymmärsit tuon ensimmäisen juu.😊 Mutta huom, en laskenut leikkiä siitä tai niistä henkilöistä joita politiikka kiinnostaa. Vaan pointti oli siinä, että tällä foorumilla on tosiaan nähty kiivaitakin väittelyitä ja keskusteluja ihan ns ”perus” maksuseksiin liittyvissä ketjuissa. Joiden periaatteessa ei edes pitäisi aiheuttaa mielipahaa tai ylipäätään syytä kiivauteen/väittelyyn. Niin sillä perusteella, kun kyseessä tosiaan on aihe(politiikka) joka usein voi ihmisissä herättää vahvempia tunteita, niin siinä on isompi riski että se keskustelu ei ole aina niin kivaa luettavaa. Joten tästä syystä päästään siihen lopputulokseen, että vältyn itse mahdolliselta ärsytykseltä/mielipahalta, kun suosiolla jätän sellaisen ketjun täällä lukematta.
Jos tämä avasi tätä ”leikinlaskuani” aiheesta.😊
❤️Opiskelijarouva, Turku

Paikalla AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (10)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #10912 : Tammikuu 31, 2025, 10:30:47 »
Iloiseksi teki lumiset puut. Pitkästä aikaa näkyy nuitakin :inlove:
Helsinki, tuun suhun!
26.-28.2. (aamupäiväajat menneet)

Poissa Seepeli

• Sr. Member
« Vastaus #10913 : Tammikuu 31, 2025, 19:29:36 »

Muistelin tätä viikkoa. 😊
Amator

Poissa rasavilli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10914 : Helmikuu 01, 2025, 17:00:58 »
Mikä TEKEE minut iloiseksi tänään...

Pitkästä aikaa treffit Nata20 kanssa...

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #10915 : Helmikuu 01, 2025, 17:11:51 »
Se olisi sitten tämän kusipään synttärit. Ei muuta kuin kola pussi povariin ja kaupungille. God help us all.
KäteenHeiluttaja

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #10916 : Helmikuu 01, 2025, 17:13:38 »
Onnittelut, Lifti!  :drinking:

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #10917 : Helmikuu 01, 2025, 17:27:24 »
Se olisi sitten tämän kusipään synttärit.

Paljo onnee!  :boozing:
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Stan

• Sr. Member
« Vastaus #10918 : Helmikuu 01, 2025, 17:33:02 »
☀️ ja lintujen viserrys

Paikalla ThomasDundee

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #10919 : Helmikuu 01, 2025, 18:01:15 »
Se olisi sitten tämän kusipään synttärit.

Onnea Lifti!  :drinking: