Tää sää on vain jotain niin mahtavaa! Varmaan pariin viikkoon ei ole tarvinnut pyyhettä uinnin jälkeen kun aurinko kuivattaa niin nopeasti. Ihanaa! 😁☀️☀️☀️☀️
Oikein ihana ja rentouttava amerikkalainen parranleikkuu rokkarineidolta. Ainoa neito joka saa luvan kanssa käydä kurkullani veitsen kanssa . Korona-parta sai kyytiä ja olen valmis arkeen jälleen.💪💪
Ihan huippu, tarunhohtoinen tapaaminen Uskomattomat orkut päästä varpaisiin, mansikan maku tuntuu vieläkin kielellä Eikä helle haitannu, kun viilennys hiveli ihoa ihanan kurtisaanin kosketuksen ohella
Mä oon niin lämpösen perään ettei vielä tunnu liian kuumalta. Ehkä tämä aika (kesäkuu) tekee sen ettei helteet tunnu niin painostavalta kuin elokuussa. 🤔
Mutta joku sade vois olla kiva nyt. Kesäsateen jälkeen auringon paistaessa maailma tuoksuu taivaalta.😍
On mukavaa olla kaivattu ja tuottaa iloa jo vähän perinteiseksi muodostuneen hiljaiselokauteni lopettamisella
Tulin iloiseksi myös Seepelin huomiosta, että taivas tuoksuu kesäsateen jälkeiseltä auringonpaisteelta. Mun luotto Seepeliin on niin kova, että uskon tähän ihan täysillä.