Mietin viitsinkö kommentoida, mutta kun nyt ei löydy omakehu-ketjuakaan tähän hätään, niin mun käsityötä on kuvailtu enemmän just hieronnaksi. Ja siis tosiaan kyse ei ole runkkauksesta, vaan hitaasta kiusoittelevasta hoidosta.
Ja sitten ne huonot uutiset, sekä syy miksi tuota en mainosta. Mulla hinnoittelu on aina ajasta, ja mistään käsihommista on ihan varmasti luonnollista ettei haluta maksaa koko setin hintaa.
Normitapaamisilla sitten ongelmana tuossa käsityössä on se, että sitä harvoin saa tehdä oikein kunnolla pitkän kaavan mukaan, koska siinä vaiheessa ei vielä haluta laueta. Mutta, mun fiilis on, että mulla taitaapi käydä muutamia asiakkaita jotka lähinnä on tän käsityön perään.
Ja ai niin, jossain ketjussa joskus joku kysyi et miten se muna saadaan pystyyn jos ei tee owoa ja kortsua ei haluta löysään munaan. No just penishieronnalla se saadaan pystyyn ja sitten vaan kumi kehiin
Tässä, jos missä, on koko homman ydin:
Sulla on pitkä (60-90min) aika. Ensimmäinen varvi heti kun ovesta pääsee sisälle ja 15min homma selvä koska vaan niin kiima. Mitä sitten? Yleensä saa alkaa vihjailemaan naiselle että mitä jos alkaisin vähän duuniin välillä - lopputuloksena armotonta menoa (runkkausta ja hampaat kiinni hepissä) ettei veitikka lämpene ja asikaskin alkaa tuskastumaan.
Mutta JOSPA lähestyttäisiin asiaa Venlan mainitsemalla hoidolla. Hitaasti loppuajan puitteissa ja ruiskis vaan, tai voi siinä innostua jopa toiselle kierrokselle. Siinä ei horon rannekaan väsy kun ei tarvi vatkata niin saatanasti.
Naiset - ottakaa Venlalta tunnin aika ja hän opettaa teille penishierontaa.