Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Naapurisivuston nuori ja tiukka?  (Luettu 19522 kertaa)

Poissa Jokunimimerkki

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #60 : Tammikuu 03, 2025, 16:46:03 »
Niinpä,
ikävä sanoa, miehet ovat huorat totuttaneet että voivat pyytää taivaita, ja mitä sillä sitten saa, tasoa harvoin.
Miksi suostutte maksamaan , kysyntä määrittelee hinnan.
Olen itse löytänyt paljon edullisempia neuvottelemalla , ylimielisiä pyyntejä ja huonoa käytöstä on melkein joka toisella läskillä.

Etkö ymmärrä, että vaikka maksat panosta, siinäkin sisäinen kauneus on tärkeintä, ei kilot. Tätä ei asiakas saa määrittää nykypisniksessä.

En ehkä taida edes yrittää ymmärtää logiikkaanne. Jos palveluntarjoaja tunnu omaan silmään miellyttävältä (ulkoisesti tai sisäisesti) tai jos hinnoittelu ei sovi omalle kukkarolle, miksi siitä pitää pahastua? Siirtykää seuraavaan joka sopii paremmin omiin mieltymyksiin ja/tai kukkarolle.

En mä asiasta kyllä pahastunut ole

Poissa Jokunimimerkki

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #61 : Tammikuu 03, 2025, 16:49:57 »
Näkymätön käsi ohjaamassa markkinoita: vitun rumat läskit teidän pitää myydä pillua halvemmalla. En kyllä ostaisi siltikään

Tyypit joiden koko foorumipresenssi on täynnä negatiivisuutta aiheesta kuin aiheesta: miksi ette tee kuten minä, ettekö näe miten hyvin minulla menee  :'(

Naapurisivuston nuori ja tiukka:

Väkevää menoa tänäkin vuonna   :drinking:

Anteeksi kauheesti jos aiheutin ahdistusta.

Mutta joo asiaan; tää ilmoituksen neito on ainakin kuvien perusteella niin upeen näkönen tapaus että täytyy pistää viestiä👌

Poissa Jokunimimerkki

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #62 : Tammikuu 03, 2025, 17:05:05 »
Niinpä,
ikävä sanoa, miehet ovat huorat totuttaneet että voivat pyytää taivaita, ja mitä sillä sitten saa, tasoa harvoin.
Miksi suostutte maksamaan , kysyntä määrittelee hinnan.
Olen itse löytänyt paljon edullisempia neuvottelemalla , ylimielisiä pyyntejä ja huonoa käytöstä on melkein joka toisella läskillä.

Ei mulle ole mikään ongema maksaa tuo 250e/h laadukkaan palveluntarjoajan seurasta; mun mielestä se on ihan passeli hinta. Sen verran harvoin käyn nykyään hupakoissa että kun käyn, menen sellaselle jonka tiedän hyväksi tai jota on kehuttu, eli siinä mielessä se on ihan sama mitä jotkut vähemmän hwmaisevat pyytää koska en käy niillä kuitenkaan.

Ja tinkaamaan en todellakaan ala; vihaan tinkaavia asiakkaita omassa duunissa (joista moni tinkaa ihan sama mikä se hinta ois), ja nyt kun puhutaan palveluntarjoajista, mä näkisin että se ois jopa epäkunnioittavaa alkaa tinkaamaan. Se hinta on mikä on ja jos se on liikaa mulle ni sit se on liikaa🤷‍♂️

Poissa Hupi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #63 : Tammikuu 03, 2025, 18:29:02 »
Asiahan ei suoraan tähän keskusteluun kuulu ja saattaa olla että olen mielipiteeni kanssa yksin mutta itseäni hiertää pt:llä suihkussa käynti ihan vaan periaatteesta, ja lähinnä siitä ajasta laskuttaminen oli hinta sitten mikä tahansa.

On varmasti molemmille osapuolille miellyttävää että pesulla on kuitenkin käyty.

Valaisen hiukan tätä ajatusta, eli jos hinta on vaikka 250€/tunti ja puolituntia 150€, niin mielelläni maksan tuon hinnan hyvästä palvelusta mutta en suihkussa käymisestä.

Jos ajatellaan saapuessa paikalle suihkuttelu oheistoimineen kestäisi vaikka 4min ja poistuessa sama setti niin pesulla aikaa kuluu noin 8min, eli tunnin tapaamisella suihkuttelulle tulisi hintaa noin 33€ ja 30min tapaamisella 40€.

Mielestäni melko kallista, tästä syystä mieltäni lämmittää jos minuuttiviisaria ei tuijoteta tapaamisella kovin tarkasti ja esimerkiksi tunnin tapaaminen kestääkin 70 min jolloin "suihku jää velottamatta."
Eli tarkoitus ei ole jäädä tahallisesti pitkittämään aikaa vaan käyttää varattu aika toimintaan. :sheep:

Noh kaikkee tässä tulee mietittyä ja saattaa olla että oma ajatuksen juoksu on hieman kieroutunut mutta kenelläpä ei.  :laught:

Poissa Pe Gu

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #64 : Tammikuu 03, 2025, 23:38:33 »
Minulle on vastaan tullut tyttöjä jotka ilmoittaa että aika alkaa vasta suihkussa käynnin jälkeen.

Poissa Huoh11

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #65 : eilen kello 10:54:55 »
Kerta puhut niin epäkunnioittavasti toisten ulkonäöstä ja hinnoista niin miksi edes laitat niille viestiä? Eikö olisi helpompaa vaan runkata kotona niin ei tule pahamieli