Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naapurisivuston nuori ja tiukka?  (Luettu 12011 kertaa)

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 698
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #20 : Elokuu 05, 2024, 22:09:19 »

Kyllä nää huoraamisen makuun päässeet usein tulevat takaisin, kun rahapussista paistaa pohja ja huomaavat miten helpolla se luontovisa lompsan täyttää

Helpolla? Oot kokeillu?

Vastaan kysymykseen kysymyksellä: Onko tällä alalla vaikeaa tehdä rahaa?

Aina tulee kun pyllistää (vanha inkeriläinen sanonta)
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 701
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #21 : Elokuu 06, 2024, 07:45:13 »

Kyllä nää huoraamisen makuun päässeet usein tulevat takaisin, kun rahapussista paistaa pohja ja huomaavat miten helpolla se luontovisa lompsan täyttää

Helpolla? Oot kokeillu?

Vastaan kysymykseen kysymyksellä: Onko tällä alalla vaikeaa tehdä rahaa?

Kaikki sitä tekis jos olis helppoa. Aika moni vaan tuntuu lopettavan nopeasti kun huomaa ettei se niin helppoa ollutkaan. Ei kai mikään työ kaikille sovi
Nokialla

Poissa Pinookino

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #22 : Elokuu 06, 2024, 08:24:06 »
Totta tuokin, ei kait se kaikille sovi. Toki itse en ole koskaan tehnyt työkseni mutta voisin kuvitella jos vertaan itseeni niin, pidän työstä jossa saa vaihtaa kuulumisia kavereiden kanssa, työpäivä kuluu silloin nopeammin.

Kun tapaan ihmisiä niin monesti ensimmäinen kysymys on "mitenkäs töissä" tai "mitä teet työksesi".
Ylpeästi olen kertonut omasta tavallisesta työstä josta toiset eivät oikeastaan ymmärrä mitään kun kerron. ;D
Ja olen kyllä vaihtanut työpaikkaakin kyllästymisen takia.

Noita asioita saattaa olla vähän hankala käsitellä tuossa ammatissa ja voi olla että tuntee olevansa yksin. Ei varmasti tule mieleen sukujuhlissa kuuluttaa että "hei, toimin pt:nä ja tervetuloa käymään joskus. Sukulaisille 20% alennus."

Lisäksi varmasti askarruttaa kun uusi tyyppi tulee ensimmäistä kertaa että mimmonenkohan se on ja koska joku alkaa stalkkaamaan.


Poissa Pinookino

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #23 : Elokuu 06, 2024, 08:45:54 »
Ja vaikka eihän se tavara tietysti käytössä kulu niin olis kyllä itselleni hieman vaikea ajatus jos tapaisin naisen joka olisi tarjonnut pt:palveluita useamman vuoden.
Väkisinkin tulisi mieleen ainakin alkuun että puolet kaupungin ukoista on käynyt tyhjentämässä pallit tohon muijaan ja hymyilee vastaan tullessaan kun tietää jotain.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 701
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #24 : Elokuu 06, 2024, 08:50:04 »
^Jep, ihan jo homman stigma on monille liikaa
Nokialla

Poissa Pinookino

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #25 : Elokuu 06, 2024, 10:24:34 »
^Jep, ihan jo homman stigma on monille liikaa


uthor=JuliaK link=topic=12513.msg383004#msg383004 date=1722923404]
^Jep, ihan jo homman stigma on monille liikaa
[/quote]



Varmasti ja asia jota ei välttämättä tulla ajatelleeksi on että tää maa on itseasiassa todella pieni, omasta kokemuksesta noin 8-10 vuotta kun olet tehnyt töitä missä vähänkään joutuu kiertämään tai olemaan toisten ihmisten kanssa tekemisissä ja vaikka vaihtaisit työpaikkaa niin aina seuraavassa paikassa on joku joka vähintääkin tuntee jonkun jolta kysyä vähän sun historiaa jos ei suoraan ole vastassa jotain tuttuja.
Nyt jos useamman vuoden tarjoat pt:palveluita ja lopetat ( eikä siinä ole mitään väärää ) niin ihan varmasti sen verran on porukkaa käynyt että joku jossain kohtaa tunnistaa ja työpaikalla tai harrastuksessa saattaa tulla semmonen.. tietynlainen ilmapiiri. Osaako ottaa sen vain pystypäin vai alkaako ahdistaan se on sitten omasta mielenlujuudesta kiinni.

Poissa Pinookino

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #26 : Elokuu 06, 2024, 10:54:09 »
Ja sitten kun mennään aikaa hieman eteenpäin ja sattuis tuleen lapsia ja koulut alkaa, niin lapset on toisilleen niin ilkeitä että nehän kaivaa jos vähänkään saa vihiä "sun äitin tissikuvat" netistä ja alkaa irvaileen koulussa.

Poissa Pinookino

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #27 : Elokuu 06, 2024, 11:35:58 »
Ai niin tästä tulikin semmonen mieleen että jokainenhan varmasti tietää että ne kuvat joita on noihin ilmotuksiinsa laittanut löytyy netistä vaikka poistaisikin ilmotuksensa, no sehä on selvää. Mutta nykyään on olemassa hyviä ilmais ohjelmia tai hyvin vähän maksavia ohjelmia joilla pystyy poistamaan kuvista tehokkaasti blurrauksen ja pikselöinnin.
Eli jos haluat peittää kuvasta jotain niin käytä tarraa tai väritä kyseinen kohta, niitä ei pysty poistamaan.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 698
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #28 : Elokuu 06, 2024, 12:25:06 »

Silti täällä itketään, jos jollain ei ole ihan omat kuvat ilmossa
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Pinookino

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #29 : Elokuu 06, 2024, 12:55:40 »
Nimenomaan, itseäni ei haittaa jos kuva on väärä.... mutta henkilön täytyy kyllä olla hyvin lähelle samaa mitä kuvissa on. Jos lähtee tapaamiseen hemasevan hoikka blondi mielessä ja vastaan tulee karvanen lihava karju persepystyssä niin ei miellytä.

Poissa Kalamaja

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #30 : Elokuu 06, 2024, 14:37:21 »

Kyllä nää huoraamisen makuun päässeet usein tulevat takaisin, kun rahapussista paistaa pohja ja huomaavat miten helpolla se luontovisa lompsan täyttää

Helpolla? Oot kokeillu?

Vastaan kysymykseen kysymyksellä: Onko tällä alalla vaikeaa tehdä rahaa?

Kaikki sitä tekis jos olis helppoa. Aika moni vaan tuntuu lopettavan nopeasti kun huomaa ettei se niin helppoa ollutkaan. Ei kai mikään työ kaikille sovi
Se ettei ala sovi kaikille ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö tämä olisi ns. helppoa rahaa. Alalle ei ole minkäänlaisia koulutus- tai osaamisvaatimuksia, työtä voi tehdä kotoaan käsin ja sitä voi tehdä silloin kun siltä tuntuu. Palkankin saa suorituksen yhteydessä ja verojen maksaminen jää omantunnon nojalle. Joka työssä on toki omat vittumaisuutensa ja asiakkaat on aika usein perseestä, oli ala mikä tahansa.

E: Tätä on aiheena varmaan puitu kyllästymiseen asti, mutta halusin kuitenkin tuoda oman mielipiteeni näin turskan näkökulmasta esille, kun aina välillä näihin jotka valittavat kuinka raskasta ja vaativaa juuri tämä työ on.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 06, 2024, 14:40:00 kirjoittanut Kalamaja »

Poissa Terttumarica

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #31 : Elokuu 06, 2024, 15:50:11 »
^ Olisihan se hassua, jos minä sanoisin lääkärin työn olevan tosi helppoa rahaa. Olenhan minä siellä lääkärissä käynyt itsekin joskus, näen mitä se tekee ja minähän olen oikein helppo asiakas. Kaikki muutkin alat, joita en ole kokeillut, on varmaan tosi helppoja. No, ehkä poliisin työ ei ole, pitää juosta rikollisten perässä ja ammuskella.

Poissa Kalamaja

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #32 : Elokuu 06, 2024, 15:58:57 »
^ Olisihan se hassua, jos minä sanoisin lääkärin työn olevan tosi helppoa rahaa. Olenhan minä siellä lääkärissä käynyt itsekin joskus, näen mitä se tekee ja minähän olen oikein helppo asiakas. Kaikki muutkin alat, joita en ole kokeillut, on varmaan tosi helppoja. No, ehkä poliisin työ ei ole, pitää juosta rikollisten perässä ja ammuskella.

Kaikesta ei tarvitse olla omakohtaista kokemusta voidakseen puhua aiheesta, esim. voin kuvitella että jos lyö vasaralla sormeen niin se sattuu ilman, että sitä tarvitsee erikseen kokeilla. Lääkäri oli myös huono esimerkki, koska jotta sinne vastaanottohuoneen pöydän toiselle puolelle pääsee istumaan, niin pitää aika pitkään käydä kouluja, joihin suurin osa ei edes yrittämisestä huolimatta pääse.

Poissa Lumikettu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #33 : Elokuu 06, 2024, 16:01:59 »
Karrikoidusti kun lähdet selvittämään kuinkamonta henkilöä tiettyä työtä tekee / kuinka paljon tarvittaisiin, voi mielestäni selvittää työn raskaude ja tarpeen.
Itse joskus tein työtä jota teki noin 8 ihmistä suomessa ja kokoajan oli töitä (suomessa ja ulkomailla), vaan työn vaatimustasolla pysty polttaa itsensä loppuun hyvinkin helposti ja lähellä käytiinkin kunnes ymmärsin lopettaa.

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #34 : Elokuu 06, 2024, 17:26:19 »
^ Olisihan se hassua, jos minä sanoisin lääkärin työn olevan tosi helppoa rahaa. Olenhan minä siellä lääkärissä käynyt itsekin joskus, näen mitä se tekee ja minähän olen oikein helppo asiakas. Kaikki muutkin alat, joita en ole kokeillut, on varmaan tosi helppoja. No, ehkä poliisin työ ei ole, pitää juosta rikollisten perässä ja ammuskella.

Itsekin voisin olla gynekologi, mutta en ole koska haluan työltä haasteita. Olen kokeillut työntää käteni pimpsaan ja se oli ihan helppoa.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 701
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #35 : Elokuu 06, 2024, 20:19:28 »
Ja aina on tietysti tämä ihmisryhmä joka ei pidä seksityötä ollenkaan työnä. Senkun pyllistelee vaan ympäriinsä ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Ei ole niin yksinkertaista. Alalla pärjätäkseen saa tehdä kyllä tosissaan töitä. Siksi ja lukemattomista muista syistä on monella, kuten itselläkin, tämä vain sivutyö, vakituisen päivätyön ohella.
Nokialla

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 698
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #36 : Syyskuu 05, 2024, 20:16:12 »

Taitaa olla taas listoilla nimimerkillä pupuorvokki?
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Mailman

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #37 : Syyskuu 06, 2024, 08:56:06 »
Vahva oletus että sama tyttö tuli taas... Eipä vastaa, että sopii kuvaan 😁

Poissa Hupi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #38 : Syyskuu 06, 2024, 16:49:39 »
Sbspicynina20222 AS:ssä taitaa olla tommosella nimimerkillä, mielestäni kaula + muu hyvin saman oloinen.

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 431
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #39 : Syyskuu 06, 2024, 20:34:36 »
Sbspicynina20222 AS:ssä taitaa olla tommosella nimimerkillä, mielestäni kaula + muu hyvin saman oloinen.
En usko että on sama!