Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Naapurisivuston nuori ja tiukka?  (Luettu 19592 kertaa)

Poissa Mako75

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurisivuston nuori ja tiukka?
« Vastaus #40 : Syyskuu 07, 2024, 11:28:03 »
Perkule onhn nätti ja ei ainakaan paritettu ja fiksun oloinen. Olikohan anaali optiota edes lisähinnasta? Nimmerkki pinkkakunnossa

Poissa Sowhat

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #41 : Syyskuu 20, 2024, 22:25:44 »
Sbspicynina20222 AS:ssä taitaa olla tommosella nimimerkillä, mielestäni kaula + muu hyvin saman oloinen.

As:ssä samalla pupuorvokki nimimerkillä. Muutama sexympikin kuva tuolta löytyy
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Jokunimimerkki

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #42 : Joulukuu 27, 2024, 06:25:15 »
Sbspicynina20222 AS:ssä taitaa olla tommosella nimimerkillä, mielestäni kaula + muu hyvin saman oloinen.
En usko että on sama!

Munkin mielestä se kyllä näyttää eriltä. Näyttää kyllä erittäin lupaavalta mutta valitettavasti siitä sen ainoasta kuvasta ei nyt muuta voi päätellä kuin että isot rinnat, eli muu kroppa voi sit olla ihan mitä vaan. Olin neitoon yhteydessä mutta ei suostunu pistään muita kuvia, eli ei jatkoon koska kyllä mä jonkinlaisen käsityksen kokonaisuudesta haluan ennen ostopäätöstä. Pupuorvokillahan on hyvät kuvat koska niistä sen käsityksen saa

Poissa markivi.mk

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #43 : Joulukuu 28, 2024, 11:49:42 »
Olen Sbspicynina20222 tavannut jokin aika sitten ja kuvat hänellä kyllä käsittämättömän kehnot todellisuuteen nähden. Eli vastassa on suorastaan tyrmäävä nuori neito. Isot silarit, timmi kroppa ja hyvä palveluasenne. Vastaavaa ei ole aiemmin Tampereella tullut eteen.

Poissa Jokunimimerkki

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #44 : Joulukuu 28, 2024, 12:26:03 »
Olen Sbspicynina20222 tavannut jokin aika sitten ja kuvat hänellä kyllä käsittämättömän kehnot todellisuuteen nähden. Eli vastassa on suorastaan tyrmäävä nuori neito. Isot silarit, timmi kroppa ja hyvä palveluasenne. Vastaavaa ei ole aiemmin Tampereella tullut eteen.

Oolrait, kiitokset vinkistä!

Poissa Crower

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #45 : Joulukuu 29, 2024, 12:05:59 »
Moi. En löytänyt kyseistä neitiä AS:n puolelta tuolla nimimerkillä, onkohan profiili poistettu. Haluaisin käydä vierailulla ja laatia ehkä raportinkin tästä

Poissa markivi.mk

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #46 : Joulukuu 29, 2024, 12:13:37 »
Kyllä se profiili paikallaan on. :)

Poissa Crower

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #47 : Joulukuu 29, 2024, 12:40:36 »
Kiitos tiedosta. Liityin tuonne AS:een vähän aikaa sitten, en löydä kyllä tuolla Sbspicynina20222 nimimerkillä mitään. Lienee käyttäjästä kiinni tälläkertaa😬

Poissa Pe Gu

• Full Member
« Vastaus #48 : Joulukuu 29, 2024, 13:34:59 »
Pirkanmaan live sponssi klubissa kirjoittanu joulupäivänä.

Poissa Crower

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #49 : Joulukuu 29, 2024, 13:48:54 »
Kiitos! Nyt taisin löytää👌

Poissa Sowhat

• Hero Member
« Vastaus #50 : Joulukuu 29, 2024, 14:32:38 »

Minkälaiseen hintatasoon on sponssin viritellyt? Törkeän ylihintaiset ei kiinnosta
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa markivi.mk

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #51 : Joulukuu 29, 2024, 16:02:43 »
Hinnat ovat olleet tavanomaiset ainakin minulle.

Poissa Jokunimimerkki

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #52 : Joulukuu 30, 2024, 09:48:53 »

Minkälaiseen hintatasoon on sponssin viritellyt? Törkeän ylihintaiset ei kiinnosta

250e/h

Poissa Hupi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #53 : Joulukuu 30, 2024, 11:30:56 »
Eli normin yläpäässä ja tohon hintaan pitäisi mielestäni kuulua jotain erikoista, ottaako aisan myös hanuriin? Mielestäni pitäisi ottaa.

Tai osaako jonglöörata pillulla esim kolmella pallolla?
Voisi olla mielenkiintoista nähdä.
 :whipping:

Poissa Jokunimimerkki

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #54 : Tammikuu 03, 2025, 11:31:00 »
Eli normin yläpäässä ja tohon hintaan pitäisi mielestäni kuulua jotain erikoista, ottaako aisan myös hanuriin? Mielestäni pitäisi ottaa.

Jaa, mitä tässä oon vajaa 15v hupakoissa käynyt, niin toi 250e/h on ollut kyllä koko sen ajan ns normitaksa laadukkaiksi tiedetyille suomitytöille.

Poikkeuksena Nata jolla normitaksa on 200, ja b-rappu on sit sen extra 50e. Yhden tiedän joka on ehdottomasti laadukas mutta tunti on 200e ja siinä on ehkä kyse siitä että ikää on lähempänä 50 (en tiedä, en ole kysynyt, eli pelkkä oletus)

Se että onko tämä neito laadukas onkin sit kysymysmerkki koska ihan hirveesti siitä ei löydy tietoa.

Itseasiassa viime vuosina on ollut aika yleistä että varsinkin nuoret tytöt alkaa pyytään jo 300e/h. Ja sellaset möhköt joilla ei pitäis mitään asiaa pyytää samoja liksoja kuin laadukkaat tytöt, on myös alkanut pyytään sen 250/h. Toki se on jokaisen oma asia miten itsensä hinnoittelee, mutta jos mä vertaan jotain kalpeaa taikinakasaa laatutyttöön, ni maksaisinko saman? No en. Tai no, en kävis sellasilla muutenkaan.

Poissa jarijari

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #55 : Tammikuu 03, 2025, 13:11:50 »
Niinpä,
ikävä sanoa, miehet ovat huorat totuttaneet että voivat pyytää taivaita, ja mitä sillä sitten saa, tasoa harvoin.
Miksi suostutte maksamaan , kysyntä määrittelee hinnan.
Olen itse löytänyt paljon edullisempia neuvottelemalla , ylimielisiä pyyntejä ja huonoa käytöstä on melkein joka toisella läskillä.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #56 : Tammikuu 03, 2025, 13:14:59 »
Niinpä,
ikävä sanoa, miehet ovat huorat totuttaneet että voivat pyytää taivaita, ja mitä sillä sitten saa, tasoa harvoin.
Olen itse löytänyt paljon edullisempia neuvottelemalla , ylimielisiä pyyntejä ja huonoa käytöstä on melkein joka toisella läskillä.

Etkö ymmärrä, että vaikka maksat panosta, siinäkin sisäinen kauneus on tärkeintä, ei kilot. Tätä ei asiakas saa määrittää nykypisniksessä.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Hupi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #57 : Tammikuu 03, 2025, 13:40:59 »

Jaa, mitä tässä oon vajaa 15v hupakoissa käynyt, niin toi 250e/h on ollut kyllä koko sen ajan ns normitaksa laadukkaiksi tiedetyille suomitytöille.

Poikkeuksena Nata jolla normitaksa on 200, ja b-rappu on sit sen extra 50e. Yhden tiedän joka on ehdottomasti laadukas mutta tunti on 200e ja siinä on ehkä kyse siitä että ikää on lähempänä 50 (en tiedä, en ole kysynyt, eli pelkkä oletus)

Se että onko tämä neito laadukas onkin sit kysymysmerkki koska ihan hirveesti siitä ei löydy tietoa.

Itseasiassa viime vuosina on ollut aika yleistä että varsinkin nuoret tytöt alkaa pyytään jo 300e/h. Ja sellaset möhköt joilla ei pitäis mitään asiaa pyytää samoja liksoja kuin laadukkaat tytöt, on myös alkanut pyytään sen 250/h. Toki se on jokaisen oma asia miten itsensä hinnoittelee, mutta jos mä vertaan jotain kalpeaa taikinakasaa laatutyttöön, ni maksaisinko saman? No en. Tai no, en kävis sellasilla muutenkaan.

Niin no joo, näen tämän asian nyt niin että makuasioista ei voi kiistellä.

Voidaan kysyä että onko laadukasta palvelua esimerkiksi jos pt on nuori ja äärimmäisen hyvä runkonen niin pyllistää, huokailla, sisällyttää tapaamiseen 15min suihkussakäynteihin ja häätää kiireesti ulos ennen ajan päättymistä? Voi olla enkä väheksy sitä yhtään.

Vai onko hyvää palvelua hyvärunkoiselta ehkä hieman vanhemmalta pt:ltä saattaa asiakas haluttuun lopputulokseen rauhassa vaikka menisikin 10min "yliajalle", mene ja tiedä. Voi olla enkä väheksy sitäkään.

Mielestäni hyvää palvelua on asiakkaan huomioonottava tapaaminen, ja jokaisella varmasti omat kriteerit.

Poissa Komistus

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #58 : Tammikuu 03, 2025, 13:43:27 »
Niinpä,

Etkö ymmärrä, että vaikka maksat panosta, siinäkin sisäinen kauneus on tärkeintä, ei kilot. Tätä ei asiakas saa määrittää nykypisniksessä.

En ehkä taida edes yrittää ymmärtää logiikkaanne. Jos palveluntarjoaja tunnu omaan silmään miellyttävältä (ulkoisesti tai sisäisesti) tai jos hinnoittelu ei sovi omalle kukkarolle, miksi siitä pitää pahastua? Siirtykää seuraavaan joka sopii paremmin omiin mieltymyksiin ja/tai kukkarolle.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #59 : Tammikuu 03, 2025, 16:17:51 »
Näkymätön käsi ohjaamassa markkinoita: vitun rumat läskit teidän pitää myydä pillua halvemmalla. En kyllä ostaisi siltikään

Tyypit joiden koko foorumipresenssi on täynnä negatiivisuutta aiheesta kuin aiheesta: miksi ette tee kuten minä, ettekö näe miten hyvin minulla menee  :'(

Naapurisivuston nuori ja tiukka:

Väkevää menoa tänäkin vuonna   :drinking: