Perkule onhn nätti ja ei ainakaan paritettu ja fiksun oloinen. Olikohan anaali optiota edes lisähinnasta? Nimmerkki pinkkakunnossa
Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!
Sbspicynina20222 AS:ssä taitaa olla tommosella nimimerkillä, mielestäni kaula + muu hyvin saman oloinen.
Sbspicynina20222 AS:ssä taitaa olla tommosella nimimerkillä, mielestäni kaula + muu hyvin saman oloinen.En usko että on sama!
Olen Sbspicynina20222 tavannut jokin aika sitten ja kuvat hänellä kyllä käsittämättömän kehnot todellisuuteen nähden. Eli vastassa on suorastaan tyrmäävä nuori neito. Isot silarit, timmi kroppa ja hyvä palveluasenne. Vastaavaa ei ole aiemmin Tampereella tullut eteen.
Olen Sbspicynina20222 tavannut jokin aika sitten ja kuvat hänellä kyllä käsittämättömän kehnot todellisuuteen nähden. Eli vastassa on suorastaan tyrmäävä nuori neito. Isot silarit, timmi kroppa ja hyvä palveluasenne. Vastaavaa ei ole aiemmin Tampereella tullut eteen.
Minkälaiseen hintatasoon on sponssin viritellyt? Törkeän ylihintaiset ei kiinnosta
Eli normin yläpäässä ja tohon hintaan pitäisi mielestäni kuulua jotain erikoista, ottaako aisan myös hanuriin? Mielestäni pitäisi ottaa.
Tai osaako jonglöörata pillulla esim kolmella pallolla?
Voisi olla mielenkiintoista nähdä.
Niinpä,
ikävä sanoa, miehet ovat huorat totuttaneet että voivat pyytää taivaita, ja mitä sillä sitten saa, tasoa harvoin.
Miksi suostutte maksamaan , kysyntä määrittelee hinnan.
Olen itse löytänyt paljon edullisempia neuvottelemalla , ylimielisiä pyyntejä ja huonoa käytöstä on melkein joka toisella läskillä.
Eli normin yläpäässä ja tohon hintaan pitäisi mielestäni kuulua jotain erikoista, ottaako aisan myös hanuriin? Mielestäni pitäisi ottaa.
Tai osaako jonglöörata pillulla esim kolmella pallolla?
Voisi olla mielenkiintoista nähdä.
Jaa, mitä tässä oon vajaa 15v hupakoissa käynyt, niin toi 250e/h on ollut kyllä koko sen ajan ns normitaksa laadukkaiksi tiedetyille suomitytöille.
Poikkeuksena Nata jolla normitaksa on 200, ja b-rappu on sit sen extra 50e. Yhden tiedän joka on ehdottomasti laadukas mutta tunti on 200e ja siinä on ehkä kyse siitä että ikää on lähempänä 50 (en tiedä, en ole kysynyt, eli pelkkä oletus)
Se että onko tämä neito laadukas onkin sit kysymysmerkki koska ihan hirveesti siitä ei löydy tietoa.
Itseasiassa viime vuosina on ollut aika yleistä että varsinkin nuoret tytöt alkaa pyytään jo 300e/h. Ja sellaset möhköt joilla ei pitäis mitään asiaa pyytää samoja liksoja kuin laadukkaat tytöt, on myös alkanut pyytään sen 250/h. Toki se on jokaisen oma asia miten itsensä hinnoittelee, mutta jos mä vertaan jotain kalpeaa taikinakasaa laatutyttöön, ni maksaisinko saman? No en. Tai no, en kävis sellasilla muutenkaan.
Niinpä,
ikävä sanoa, miehet ovat huorat totuttaneet että voivat pyytää taivaita, ja mitä sillä sitten saa, tasoa harvoin.
Miksi suostutte maksamaan , kysyntä määrittelee hinnan.
Olen itse löytänyt paljon edullisempia neuvottelemalla , ylimielisiä pyyntejä ja huonoa käytöstä on melkein joka toisella läskillä.
Etkö ymmärrä, että vaikka maksat panosta, siinäkin sisäinen kauneus on tärkeintä, ei kilot. Tätä ei asiakas saa määrittää nykypisniksessä.