Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eronnut etsii miesseuraa  (Luettu 7361 kertaa)

Poissa juhov001

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #20 : Syyskuu 17, 2024, 23:44:36 »
Turuntytön kanssa olen täysin samaa mieltä. Hän palveluntarjoajana tietää mikä on oikein ja väärin.

Nyt unohdat, että jutun aiheena oleva varttuneempi naishenkilö on itsekin palveluntarjoaja. Eiköhän jokainen huora itse tiedä mikä on oikein ja väärin? Varsinkin itselleen, siksipä ihmettelenkin tätä reaktiota täällä.

Poissa Kuu_ukko

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #21 : Syyskuu 17, 2024, 23:57:08 »
Turuntyttö tais ottaa nyt kovasti raskaasti tämän kun punaisen merkin mun nimimerkkiinkin jopa laittoi.
Ei hyvänen aika. No tietää kelle ei mene

Miten noita laitetaan? Itselläni näyttää olevan yksi vihreä merkki ja olen ajatellut sitä jonain aktiivisuusjuttuna, mutta onkin sitten jotain jaettavia plussia ja miinuksia.
No, kukahan nyt on muakin plussannut?  :sheep:

Poissa juhov001

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #22 : Syyskuu 18, 2024, 00:06:39 »
Turuntyttö tais ottaa nyt kovasti raskaasti tämän kun punaisen merkin mun nimimerkkiinkin jopa laittoi.
Ei hyvänen aika. No tietää kelle ei mene

Miten noita laitetaan? Itselläni näyttää olevan yksi vihreä merkki ja olen ajatellut sitä jonain aktiivisuusjuttuna, mutta onkin sitten jotain jaettavia plussia ja miinuksia.
No, kukahan nyt on muakin plussannut?  :sheep:
Juu mäkin luulin sitä tähän iltaan asti,aktiivisuusjutuksi, mutta aloin ihmettelemään mikä ihme punainen pallo,mun nimimerkissä nyt on. Sitä kun klikkaan niin selviää et on huono tyyppi. En oo kellään moista vielä nähnyt täällä. Paitsi nyt itselläni. Ansaitsin sen kun kirjoitin raportin eräästä palveluntarjoajasta, joka oki hyvä. Mutta turuntyttö ei tykännyt siitä

Poissa Waykee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #23 : Syyskuu 18, 2024, 00:16:43 »
Todella viihdyttävä keskustelu tällaisia lisää. Tunteita ja tuoksuja. Eli tiivistettynä. Asiakas kysyi saako paljaalla poskeen. Jo 50v iän saavuttanut pt nappasi suuhun ja asiakkaan ilmoittaessa paukun tulevan tyytyväisenä otti satsin suuhun. Nielikö vai sylkäisikö. Tämä mielestäni ratkaisee asian jos nieli niin halusi sitä. Vastauksen saatuamme ratkeaa voittaja kiistaan.

Poissa Kuu_ukko

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #24 : Syyskuu 18, 2024, 00:51:22 »
Turuntyttö tais ottaa nyt kovasti raskaasti tämän kun punaisen merkin mun nimimerkkiinkin jopa laittoi.
Ei hyvänen aika. No tietää kelle ei mene

Miten noita laitetaan? Itselläni näyttää olevan yksi vihreä merkki ja olen ajatellut sitä jonain aktiivisuusjuttuna, mutta onkin sitten jotain jaettavia plussia ja miinuksia.
No, kukahan nyt on muakin plussannut?  :sheep:
Juu mäkin luulin sitä tähän iltaan asti,aktiivisuusjutuksi, mutta aloin ihmettelemään mikä ihme punainen pallo,mun nimimerkissä nyt on. Sitä kun klikkaan niin selviää et on huono tyyppi. En oo kellään moista vielä nähnyt täällä. Paitsi nyt itselläni. Ansaitsin sen kun kirjoitin raportin eräästä palveluntarjoajasta, joka oki hyvä. Mutta turuntyttö ei tykännyt siitä
  Mä en löytänyt omasta tai kenenkään muunkaan profiilista mitään nappia millä voi miinustaa tai plussata. Mutta tuo kohta palaute, antaa näkumän missä voi antaa joko hyvän tai huonon palautteen. Jospa se johtuisi siitä? palautteet näluu profiissa kohdassa maine.

Mutta mitä paljaaseen pildeen tulee, niin ihan ok sellainen on.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5397
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #25 : Syyskuu 18, 2024, 01:40:48 »
Turuntyttö tais ottaa nyt kovasti raskaasti tämän kun punaisen merkin mun nimimerkkiinkin jopa laittoi.
Ei hyvänen aika. No tietää kelle ei mene

Miten noita laitetaan? Itselläni näyttää olevan yksi vihreä merkki ja olen ajatellut sitä jonain aktiivisuusjuttuna, mutta onkin sitten jotain jaettavia plussia ja miinuksia.
No, kukahan nyt on muakin plussannut?  :sheep:
Juu mäkin luulin sitä tähän iltaan asti,aktiivisuusjutuksi, mutta aloin ihmettelemään mikä ihme punainen pallo,mun nimimerkissä nyt on. Sitä kun klikkaan niin selviää et on huono tyyppi. En oo kellään moista vielä nähnyt täällä. Paitsi nyt itselläni. Ansaitsin sen kun kirjoitin raportin eräästä palveluntarjoajasta, joka oki hyvä. Mutta turuntyttö ei tykännyt siitä
  Mä en löytänyt omasta tai kenenkään muunkaan profiilista mitään nappia millä voi miinustaa tai plussata. Mutta tuo kohta palaute, antaa näkumän missä voi antaa joko hyvän tai huonon palautteen. Jospa se johtuisi siitä? palautteet näluu profiissa kohdassa maine.

Mutta mitä paljaaseen pildeen tulee, niin ihan ok sellainen on.

^ Siitä se johtuu. Ei voi niinkään plussata tai miinustaa käyttäjää, vaan käyttäjien yksittäisiä viestejä. Me horot saadaan vihreitä palluroita kun vilautellaan persettä tai tissejä 😁 Teillä miehillä kyrvän vilauttelu ei välttämättä toimi yhtä positiivisesti 😉

Sori off topic.

Ja olihan se vähän raflaavasti kirjoitettu "sain ylipuhuttua". Mikään ei ole vittumaisempaa kuin se että kesken kiiman ja touhun asiakas alkaa hokemaan "ota paljaalla suihin" "ota nyt" "maista nyt". Siinä kohti tekisi mieli työntää kasa kortsuja asiakkaan jokaiseen reikään :kiss:

Mutta ilmeisesti aloittaja ei siis niinkään painostanut tai ylipuhunut, vaikka alkuperäinen viesti vähän siihen henkeen olikin kirjoitettu.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 292
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #26 : Syyskuu 18, 2024, 05:36:11 »
Huorat kirjoittelee vakuuttavasti saitille terveyden ja kondomin käytön puolesta. Kaikki näkee ne kommentit, se varmaan tarkoituskin. Julistetaan hutsujen pyhää asiaa julkisesti. Kondomit käyttöön. Tekeekö pelkät puheet heistä hyviä palveluntarjoajia. No ainakin muiden huorien joukossa kyllä.
Itse tapaamisella antavat kuitenkin ilman kortsua.

Palveluntarjoaja vastaa itse itsestään. Tekee päätökset ihan itse.
Ostaja saa kysyä ja pyytää mitä tahansa vaikka asia olisi sovittu toisin ennen tapaamista.
Ei ole pakko suostua. Koska edelleen palveluntarjoaja vastaa itse omasta terveydestään ja toiminnastaan.
Turha sitä vastuuta on siirtää seksin ostajalle.
Pt:n kannattaisi opetella sanomaan ei.
Ihanat naiset.

Poissa juhov001

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #27 : Syyskuu 18, 2024, 08:32:24 »
Mukava nähdä etten kaikkien mielestä olekaan "selkärangaton paska" kuten joku täällä jo julisti.

Ajattelinkin että jo se nyt on perkele jos meidän nuorten sällien  pitää ymmärtää varoa toiminnassamme ettemme pahoita jo mummoikään ehtineiden huorien  mieltä, tai saa heitä tuntemaan oloaan painostetuksi.
Toki ymmärrän että alalle hakeutuu ehkä ihmisiä joiden elämänhallinta ei aina ole ihan vakaimmalla tasolla.

Minultakin on monesti kysytty, haluanko ilman kumia suihin. Mm eräs albanialainen turbohuuli taannoin. Tietäjät tietää. Vaikka niin kovin olisinkin halunnut, osasin ottaa järjen käteen vaikka kalu sykki kovana innostuksesta. (Ajattelin että albanialaisen  suussa on käynyt puolet Euroopan mulkuista, siksi kieltäydyin).
Siksi, edelleenkin sanon etten tunne mitään omantunnontuskia tai en koe olevani epäherrasmies jos huora ei osaa sanoa ei.

Ps. Nieli.

 

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1713
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #28 : Syyskuu 18, 2024, 08:59:58 »
Turuntyttö tais ottaa nyt kovasti raskaasti tämän kun punaisen merkin mun nimimerkkiinkin jopa laittoi.
Ei hyvänen aika. No tietää kelle ei mene
Miten noita laitetaan? Itselläni näyttää olevan yksi vihreä merkki ja olen ajatellut sitä jonain aktiivisuusjuttuna, mutta onkin sitten jotain jaettavia plussia ja miinuksia.
No, kukahan nyt on muakin plussannut?  :sheep:
Juu mäkin luulin sitä tähän iltaan asti,aktiivisuusjutuksi, mutta aloin ihmettelemään mikä ihme punainen pallo,mun nimimerkissä nyt on. Sitä kun klikkaan niin selviää et on huono tyyppi. En oo kellään moista vielä nähnyt täällä. Paitsi nyt itselläni. Ansaitsin sen kun kirjoitin raportin eräästä palveluntarjoajasta, joka oki hyvä. Mutta turuntyttö ei tykännyt siitä

Viestissä on noiden mainepalluroiden (sulla taas vihreiden) alla  toiminto ”Anna palautetta”. mistä voi klikata jos tykkäät jonkun viestistä. Sitä voi käyttää myös jos et tykkää, kuten Turuntyttö mielellään ja aika usein tekee jos ei ole kirjoituksen kanssa samaa mieltä. Ainoat punaiset pallurat minullekin tullut häneltä 😁 Itse jakelen vain vihreitä palluroita ansioituneille kirjoittajille.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #29 : Syyskuu 18, 2024, 11:07:05 »
Minua hieman ihmetyttää jos Juho 001 on nuorempaa sukupolvea niin mikä kumman viehtymys on hakeutua itsestään muutamaa kymmentä vuotta olevien vanhempien naisten seuraan. Itsekin olen Juhosta vanhempaa ikäluokkaa jonkin verran mutta en itsekään hae seuraa noista ikäryhmistä.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1713
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #30 : Syyskuu 18, 2024, 11:09:38 »
Minua hieman ihmetyttää jos Juho 001 on nuorempaa sukupolvea niin mikä kumman viehtymys on hakeutua itsestään muutamaa kymmentä vuotta olevien vanhempien naisten seuraan. Itsekin olen Juhosta vanhempaa ikäluokkaa jonkin verran mutta en itsekään hae seuraa noista ikäryhmistä.

Meitä on katsos moneen junaan varsinkin kun puhutaan seksuaalisuudesta ja mieltymyksistä sen suhteen. Me kaikki emme ole samanlaisia kuin sinä mieltymyksissä tai missään muussakaan asiassa.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #31 : Syyskuu 18, 2024, 11:19:27 »
Nyt on alunperin kyse siitä miten palveluntuottajia kohdellaan ehkei Juho 001 ole aivan kaikkien sääntöjen mukaan toiminut. Voi tietenkin olla eri mieltymyksiä naisten iällä kuin mulla muttaminä pidän kuitenkin enemmän itseäni nuoremmista tytöistä tai naisista. Miten se vaan halutaan ilmaista.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1713
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #32 : Syyskuu 18, 2024, 11:29:36 »
Nyt on alunperin kyse siitä miten palveluntuottajia kohdellaan ehkei Juho 001 ole aivan kaikkien sääntöjen mukaan toiminut. Voi tietenkin olla eri mieltymyksiä naisten iällä kuin mulla muttaminä pidän kuitenkin enemmän itseäni nuoremmista tytöistä tai naisista. Miten se vaan halutaan ilmaista.


Tai ehkä Juho kuitenkin toimi molemminpuolisessa yhteisymmärryksessä.

Poissa Waykee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #33 : Syyskuu 18, 2024, 13:08:56 »
Turun tytön kirjoittelusta paistaa aika usein läpi asenne minä tiedän ja nyt ollaan näköjään siirrytty vaiheeseen minä määrään säännöt. Aika vähän täällä kommentoi ne todelliset ammatti ihmiset. Tai ne kympin tytöt ketkä valitsee asiakkaansa.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #34 : Syyskuu 18, 2024, 13:25:01 »
Kyllähän turuntyttö tietää noi säännöt paveluntuottajan näkökulmasta ja totta kai jokainen heistä katsoo omalta kohdalta mikä on hyväksi ja mikä ei. En minä asiakkaana ala omiajuttuja tarjoamaan mitkä ei sovi.Yhteispelillä ne hommat sujuu.Kaikenlisäksi turuntyttö on ihan mukava mimmi.

Poissa juhov001

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #35 : Syyskuu 18, 2024, 13:30:33 »
Minua hieman ihmetyttää jos Juho 001 on nuorempaa sukupolvea niin mikä kumman viehtymys on hakeutua itsestään muutamaa kymmentä vuotta olevien vanhempien naisten seuraan. Itsekin olen Juhosta vanhempaa ikäluokkaa jonkin verran mutta en itsekään hae seuraa noista ikäryhmistä.

Tiedätkö miksi mä käyn huorissa?
Siksi että sillä tavalla pystyn toteuttamaan "fantasioitani" joita ihan en ns siviiliseksissä pysty toteuttamaan. Tai ainakin se on pirusti vaikeampaa.  Esimerkiksi nyt sitten vaikka se että käytän usein vanhempia palveluntarjoajia, en saa esim 74v rouvaa pokattua baarista, mutta kun maksan sille 74v huoralle 150e niin tunnin saan naida häntä.
Jos taas haluan saada älyttömän hyvän syväkurkun niin senkin löytyminen baarista tms on usein vaikeaa.
Onneksi on esim suvi.

Mikä sinä siis olet arvostelemaan minun seksuaalisia mieltymyksiäni? Itse sanoit pitäväsi itseäsi nuoremmista. Voisin yhtä hyvin sinulle sanoa että minusta se on vähintäänkin outoa. Mutta en sano, säkään et saa niitä parikymppisiä pokattua turun yöstä, siksi sä maksat huoralle että pääset kokeilemaan miltä 20v pimppi maistuu. Se on ihan ok, ja ymmärrettävää. Älä siis tuomitse minua jos tykkään joskus käydä vanhaa mummoa polkemassa.

 
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2024, 13:32:31 kirjoittanut juhov001 »

Poissa Turuntyttö

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1010
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #36 : Syyskuu 18, 2024, 13:41:37 »
Noniin rauhoitutaanpa nyt sitten. Alkuperäinen kommenttini koski juhov:n kirjoitusta jossa kertoi että YLIPUHUI pt:n tekemään jotain mistä ei alunperin oltu sovittu. Ja SELLAINEN on ongelma. MariaEnkeli sen hyvin sanoikin että mikä sellaisessa toiminnassa ärsyttää. Ja kyse oli juurikin siitä myös omassa viestissäni. Mistä minä olisin voinut tietää että juhov ei ylipuhunutkaan ketään, vaikka ensin niin mainosti tehneensä, vaan vain kerran ehdotti ja pt suostui. Ylipuhuminen on juurikin sitä että toisen kielloista huolimatta jatketaan jankuttamista, että eikä nyt voitaisiin, suostu nyt, ota nyt ilman kumia jne jne.

Jos juhov olisi alunperinkin kirjoittanut totuudenmukaisesti (kumpi nyt ikinä oikeasti  sitten onkaan se totuus?), niin ei olisi tällaista sirkusta asiasta tullut. Juhov, sinun ensimmäinen viestisi aiheeseen liittyen antaa IHAN eri kuvan siitä mitä tapaamisella kävi, kuin seuraava kommenttisi. Eli ymmärrät varmaan, etenkin kun MariaEnkelikin asiaa avasi, että miksi se ensimmäinen kirjoitus aiheutti esim minussa turhautumista, vai?

Ja ei, minä en aina ole oikeassa, enkä todellakaan määrää että mitä kaikkien pitäisi tehdä. Ottakaapas nyt ihan rauhallisesti niiden mielikuvitustenne kanssa🥰
Opiskelijarouva

Turku

Poissa juhov001

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #37 : Syyskuu 18, 2024, 14:47:02 »
Noniin rauhoitutaanpa nyt sitten. Alkuperäinen kommenttini koski juhov:n kirjoitusta jossa kertoi että YLIPUHUI pt:n tekemään jotain mistä ei alunperin oltu sovittu. Ja SELLAINEN on ongelma. MariaEnkeli sen hyvin sanoikin että mikä sellaisessa toiminnassa ärsyttää. Ja kyse oli juurikin siitä myös omassa viestissäni. Mistä minä olisin voinut tietää että juhov ei ylipuhunutkaan ketään, vaikka ensin niin mainosti tehneensä, vaan vain kerran ehdotti ja pt suostui. Ylipuhuminen on juurikin sitä että toisen kielloista huolimatta jatketaan jankuttamista, että eikä nyt voitaisiin, suostu nyt, ota nyt ilman kumia jne jne.

Jos juhov olisi alunperinkin kirjoittanut totuudenmukaisesti (kumpi nyt ikinä oikeasti  sitten onkaan se totuus?), niin ei olisi tällaista sirkusta asiasta tullut. Juhov, sinun ensimmäinen viestisi aiheeseen liittyen antaa IHAN eri kuvan siitä mitä tapaamisella kävi, kuin seuraava kommenttisi. Eli ymmärrät varmaan, etenkin kun MariaEnkelikin asiaa avasi, että miksi se ensimmäinen kirjoitus aiheutti esim minussa turhautumista, vai?

Ja ei, minä en aina ole oikeassa, enkä todellakaan määrää että mitä kaikkien pitäisi tehdä. Ottakaapas nyt ihan rauhallisesti niiden mielikuvitustenne kanssa🥰

Mun on pakko tähän kommentoida kun tää saa mut niin huvittuneeksi.

Mä oon itse töissä palvelualalla. Toimin myyntitehtävissä.
Annan käytännön esimerkin:
 Asiakas soittaa ja kysyy mitä tuote X maksaa,kerron että tuote X maksaa 1000 euroa. No hän sanoo että tulee paikanpäälle katsomaan. Yhdessä katsomme Asiakkaan kanssa tuotetta X, ja asiakas heittääkin jokerikortin hihastaan että maksaakin tuotteesta X 900 euroa, pyytää siis minulta 10% alennusta.
No, nyt tullaan tähän tarinan varsinaiseen pointtiin. (Tarkkana nyt tkutyttö ja miksei repekin)
Minulla on itselläni nyt vapaus valita mitä seuraavaksi tulen vastaamaan. Kaupat syntynnee luultavasti joka tapauksessa, annoin sitten sen 100e alennusta tai en. Mutta koska asiakas on mukavan oloinen, päätän että bloody hell, mä annan sen satkun rabattia.
Tässä kohtaa teillä Huorillakin on ihan sama tilanne. Myyjän ei kannata alkaa myyjäksi jos ei osaa pitää tietyllä tavalla rajojaan, myöskään Huoran ei kannata alkaa myymään pillua jos sosiaaliset taidot on niin huonot että ei pysty kieltäytymään  kun asiakas kysyykin kiimoissaan, voisinko laittaakin pippelin sinun pyllyreikään.

No nyt, tarina jatkuu:
Tuotteen X ostanut asiakas kertoo perjantaina kavereilleen saunaillassa että osti tuotteen X. Myyjä pyysi puhelimessa 1000 euroa, mutta sain ylipuhuttua sen 900 euroon.
Painostiko asiakas myyjää, jäikö myyjälle tapahtuneesta paska olo. Jos jäi, niin hänen ei kannata olla myyjä.
Jos huoralle jää tällaisista paska olo, nii  huprankin kannattaa hankkia toinen ammatti.

Paljon tekstiä tullut kirjoiteltua vuorokauden aikana. En olisi kuuna päivänä uskonut että tästä tällainen härveli nousee, mutta kuten joku muukin mainitsi, tämä on ollut kovin viihdyttävää.

Poissa Turuntyttö

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1010
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #38 : Syyskuu 18, 2024, 15:46:45 »
Noniin rauhoitutaanpa nyt sitten. Alkuperäinen kommenttini koski juhov:n kirjoitusta jossa kertoi että YLIPUHUI pt:n tekemään jotain mistä ei alunperin oltu sovittu. Ja SELLAINEN on ongelma. MariaEnkeli sen hyvin sanoikin että mikä sellaisessa toiminnassa ärsyttää. Ja kyse oli juurikin siitä myös omassa viestissäni. Mistä minä olisin voinut tietää että juhov ei ylipuhunutkaan ketään, vaikka ensin niin mainosti tehneensä, vaan vain kerran ehdotti ja pt suostui. Ylipuhuminen on juurikin sitä että toisen kielloista huolimatta jatketaan jankuttamista, että eikä nyt voitaisiin, suostu nyt, ota nyt ilman kumia jne jne.

Jos juhov olisi alunperinkin kirjoittanut totuudenmukaisesti (kumpi nyt ikinä oikeasti  sitten onkaan se totuus?), niin ei olisi tällaista sirkusta asiasta tullut. Juhov, sinun ensimmäinen viestisi aiheeseen liittyen antaa IHAN eri kuvan siitä mitä tapaamisella kävi, kuin seuraava kommenttisi. Eli ymmärrät varmaan, etenkin kun MariaEnkelikin asiaa avasi, että miksi se ensimmäinen kirjoitus aiheutti esim minussa turhautumista, vai?

Ja ei, minä en aina ole oikeassa, enkä todellakaan määrää että mitä kaikkien pitäisi tehdä. Ottakaapas nyt ihan rauhallisesti niiden mielikuvitustenne kanssa🥰

Mun on pakko tähän kommentoida kun tää saa mut niin huvittuneeksi.

Mä oon itse töissä palvelualalla. Toimin myyntitehtävissä.
Annan käytännön esimerkin:
 Asiakas soittaa ja kysyy mitä tuote X maksaa,kerron että tuote X maksaa 1000 euroa. No hän sanoo että tulee paikanpäälle katsomaan. Yhdessä katsomme Asiakkaan kanssa tuotetta X, ja asiakas heittääkin jokerikortin hihastaan että maksaakin tuotteesta X 900 euroa, pyytää siis minulta 10% alennusta.
No, nyt tullaan tähän tarinan varsinaiseen pointtiin. (Tarkkana nyt tkutyttö ja miksei repekin)
Minulla on itselläni nyt vapaus valita mitä seuraavaksi tulen vastaamaan. Kaupat syntynnee luultavasti joka tapauksessa, annoin sitten sen 100e alennusta tai en. Mutta koska asiakas on mukavan oloinen, päätän että bloody hell, mä annan sen satkun rabattia.
Tässä kohtaa teillä Huorillakin on ihan sama tilanne. Myyjän ei kannata alkaa myyjäksi jos ei osaa pitää tietyllä tavalla rajojaan, myöskään Huoran ei kannata alkaa myymään pillua jos sosiaaliset taidot on niin huonot että ei pysty kieltäytymään  kun asiakas kysyykin kiimoissaan, voisinko laittaakin pippelin sinun pyllyreikään.

No nyt, tarina jatkuu:
Tuotteen X ostanut asiakas kertoo perjantaina kavereilleen saunaillassa että osti tuotteen X. Myyjä pyysi puhelimessa 1000 euroa, mutta sain ylipuhuttua sen 900 euroon.
Painostiko asiakas myyjää, jäikö myyjälle tapahtuneesta paska olo. Jos jäi, niin hänen ei kannata olla myyjä.
Jos huoralle jää tällaisista paska olo, nii  huprankin kannattaa hankkia toinen ammatti.

Paljon tekstiä tullut kirjoiteltua vuorokauden aikana. En olisi kuuna päivänä uskonut että tästä tällainen härveli nousee, mutta kuten joku muukin mainitsi, tämä on ollut kovin viihdyttävää.

Väännetään nyt sitten rautalangasta mitä tarkoitin. Liitteenä kuva kielitoimiston sanakirjasta mitä ylipuhuminen tarkoittaa. Se ei ole sama kun mitä tarkoitit esimerkkisikin tarjoamisella. Asiakas tarjosi että voin maksaa summan x, eli periaatteessa kysyi että sopiiko tämä myyjälle. Ylipuhuminen ok suostuttelua. Edellisessä vastauksessa avasinkin jo miten me pt:t näemme ylipuhumisen. Enkä ollut/ole ainoa joka näkee asian samalla tavalla..

Voin kertoa vielä miten me voimme esimerkiksi nähdä tuon tilanteen menneen, kun kerroit että ylipuhuit pt:n ottamaan ilman kumia. Se menisi vaikka näin:
Sinä: sopisiko että ottaisit ilman kumia?
Pt: suikkarikin on kumilla niinkuin olimme sopineet.
Sinä: no mutta etkö nyt tämän kerran voisi?
Pt: en.
Sinä: olen varmasti terve, ei ole tauteja!
Pt: ei käy silti, kumilla kaikki.
Sinä: etkö nyt tämän kerran suostuisi?
Jne jne, kunnes pt ei jaksa enää kuunnella ja suostuu.

Tuo on sitä ylipuhumista. Sinun esimerkissäsi oli kyse yhdestä tarjouksesta johon myyjä suostui heti koska koki sen olevan hyvä diili ja se oli heti täysin ok.

Suomisanakirja: ylipuhua

verbi

saada suostumaan; saada kääntämään päänsä
Opiskelijarouva

Turku

Poissa mikevaan

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #39 : Syyskuu 18, 2024, 15:58:37 »
Hinta on silloin hyvä kun molempia vituttaa hiukan. Myyjää, että myi niin halvalla ja ostajaa kun maksoi hiukan liikaa:)
Oon törmännyt näihin yleensä Suomi hutsuihin ketkä mainostavat palveluisssaan et kaikki palvelut kumilla. No osa kuitenkin ottaa munaa suuhun silti ilman et sellaisesta on mitään juttua ennen tapahtumaa. Itse en tätä palvelua mitenkään tarvitse.
Jotenkin tuntuu, että juhov001 käytti vain sana valintaansa väärin mikä aiheutti tämän paskamyrskyn.