Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eronnut etsii miesseuraa  (Luettu 7360 kertaa)

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #40 : Syyskuu 18, 2024, 16:44:07 »
Turuntyttö on taaskin oikeassaMutta,jutun juju on siinä kun sama mielipide on minullakin. Tähän ei yhtään vaikuta se kuka mielipiteen laittoi jos mielipide sopii mulle niin se myös on niin. Ei tuota ihmiskehon sisäistä tapahtumaa voi verrata myyntityöhön.Myytävä tavara on vain esine, mutta palveluntuottaja on aito ihminen ja ei mikään esine.Mutta pieni vertaus Juholle vielä minkä ikäistä kukin haluaa.Olen melko varma että kuuskymppisten ja siitä hieman jopa vanhempienkin miesten haaveena on saada baarista ja muualtakin iskupaikoista näitä minun ikäisiä naisia, ymmärrettävästi ne näyttää hehkeimmiltä kuin heidän oman ikäiset naiset.Mutta ei se aivan helpolla niistä paikoista heiltäkään onnistu. Siksi he käyttävät mania nelikymppisillle  naisille kun kukkarossa on katetta niin he sitkeästi yrittämällä saavat sen hetken nautinnon heiltä. Voi olla vielä niinkin että jotkut heistäkin havittelevat saman ikäluokan tyttöjä kuten minäkin. Tiedä sitten kannattaako se heidän iässään nejääkymmentä vuotta nuoremmista neideistä tehdä yrityksiä.Mutta koitetaan jatkaa ei niin riitaisissa merkeissä.

Poissa Waykee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #41 : Syyskuu 18, 2024, 16:53:50 »
Eiköhän tämä ole nyt käsitelty. Itse meinaan jatkaa paljaalla touhuamista.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #42 : Syyskuu 18, 2024, 17:36:52 »
Onhan tämän ketjun aiheet jo melko kaukana siitä mikä ketjun aloitus oli.Mitä tulee tuohon paljaalla jatkamisesta niin palveluntuottajien kanssa on käytettävä kortsua heidän itsensä työn kannalta ja suojaahan se tietty asiakastakin. Jokainen voi oman muijan kanssa olla paljaalla mielin määrin. Mutta voi sieltä omaltakin naiselta tullayllätys näin vapaan sexin aikakautena kun monet käy vieraissa niin yllätystartunta sukupuolitautina voi olla mahdollinen.

Poissa Waykee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #43 : Syyskuu 18, 2024, 18:28:05 »
Unohdin että tämä on vain tosikoille tarkoitettu keskustelu palsta.

Poissa juhov001

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #44 : Syyskuu 18, 2024, 20:41:24 »
Voit Juho ihan vapaasti käyttää mummotunnelin palveluntarjoajia. Sille harakatkin ja sun oman ikäiset nauraa paskaista naurua. Minä voin arvostella vaikka sinua jos tarpeen. Olen niistä parikymppisistä likoista vajaa pariakymmentä vuotta vanhempinmutta en kuitenkaan niin vanha ettenkö sais heitä paarista. Mutta maksulliset sen ikäiset neidit saan manilla nopeammin.Älä yritä vanhempia setiä opettaa panemaan.Rieku poika vaan omias.








OT

Jatketaan repe minun puolesta ei niin riitaisasti. En ole halunnut loukata sinua, päinvastoin minusta on  tuntunut että sinä olet tässä se joka hyökkää kerta toisensa jälkeen  minun päälle noilla kommenteilla. En yritä opettaa setämiehiä panemaan, koitin tuoda esille omaa näkemystäni asioihin kun oudoksuit miksi 2-kymppinen haluaa keski-ikäistä huoraa. Tarkoitus ei ollenkaan ollut opastaa sinua tai muita setiä miten  nussitaan. Uskon  että olet siinä taitava.

Kommentoin vielä tähän aiheeseen, että huoran pillua ei voi verrata esineen myyntiin. Liittyen tähän minun Turuntytölle antamaani käytännön esimerkkiin.
Mun mielestä HUORAN pillu on nimenomaan esine. Ei voida ajatella niin  että huora on mitään enempää, koska tunneyhteyttä ei huoran ja asiakkaan välillä ole. Asia on eri oman kullan tai siviilissä isketyn yhdenillan jutunkin kanssa. Em tapauksissa kumpikin  haluaa toista. En halua nyt neuvoa vanhoja setiä ollenkaan, mutta mun on pakko tähän todeta, että älä repe sinäkään koskaan erehdy luulemaan että huora panee sinua minkään muun kuin rahan takia. Tämä käytännön fakta ainakin minun silmissä muuttaa huoran pilluineen esineeksi. Seksi huoran kanssa on vaan fyysistä,ei henkistä.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #45 : Syyskuu 18, 2024, 22:11:09 »
Lepskylle voin sanoa että en ole moraalin jakelija vaan tuon vaan yleisellä tasolla asioita. Mikä on oikein ja mikä väärin sen pitäis jokaisen tajuta.Yleisellä tasolla vanhemmat miehet hakee nuoria tyttöjä.Sitten Juholle voin sanoa että kyllä ei palveluntarjoajan pillu ole pelkkä esine, toki ei siinä lemmenliekin ei pidäkkään leimahtaa mutta eipalveluntarjoajaa silti minään esineenä kohdella.En ainakaan minä. Kohtelen sillai että olen tervetullut toistekin. Molopäällä tuntuu sama ajatusvaihde jäänyt jumiin. Jatketaan mikäli tarvetta.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #46 : Syyskuu 18, 2024, 22:47:27 »
Lepskylle voin sanoa että en ole moraalin jakelija vaan tuon vaan yleisellä tasolla asioita. Mikä on oikein ja mikä väärin sen pitäis jokaisen tajuta.

Yleisellä tasolla vanhemmat miehet hakee nuoria tyttöjä.

Minkä vuoksi sinä käyt vain oman ikäistesi ja turuntytön luona?  :sheep:

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #47 : Syyskuu 18, 2024, 23:11:02 »
Vastaus lepskylle.Kyllä mä etupäässä yritän tavoitella nuoria tyttöjä ja silloin tällöin se hyvin onnistuukin.Tottakai nautinto heidän kanssaan on jännempää. Mitä tulee näihin oman ikäisiin naisiin niin palveluntarjoajista aika moni on mun ikäisiä ja aina ei nuoriin tyttöihin saa  yhteyttä lyhyellä aikavälillä ja totuus on että mun ikäiset naiset ovat hinnaltaan niitä nuoria tyttöjä edullisempia.Pakon edessä ja kun tarvetta on niin sitten on tyydyttävä näihin nelikymmppisiin,Eli jos sillä hetkellä muuta eisaa, Turuntyttökin on minua nuorempi ja hänellä on loistava palveluasenne, hänen rinnallaan moni nuorempi kuin myös vanhemmat naiset jäävät hopealle.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #48 : eilen kello 18:40:07 »
Vastaus lepskylle.Kyllä mä etupäässä yritän tavoitella nuoria tyttöjä ja silloin tällöin se hyvin onnistuukin.Tottakai nautinto heidän kanssaan on jännempää. Mitä tulee näihin oman ikäisiin naisiin niin palveluntarjoajista aika moni on mun ikäisiä ja aina ei nuoriin tyttöihin saa  yhteyttä lyhyellä aikavälillä ja totuus on että mun ikäiset naiset ovat hinnaltaan niitä nuoria tyttöjä edullisempia.
Pakon edessä ja kun tarvetta on niin sitten on tyydyttävä näihin nelikymmppisiin,Eli jos sillä hetkellä muuta eisaa, Turuntyttökin on minua nuorempi ja hänellä on loistava palveluasenne, hänen rinnallaan moni nuorempi kuin myös vanhemmat naiset jäävät hopealle.

Jotkut käyvät niiden luona joilla haluavat. Osa käy pakotetusti vain niiden luona johon rahat riittävät.  :sheep:

Poissa juhov001

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #49 : eilen kello 20:37:11 »
Palataanpa alkuperäiseen aiheeseen. Onko muilla kokemuksia tästä huorasta?
 

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #50 : eilen kello 22:05:05 »
Nyt voin lepskyn kanssa olla samaa mieltä. Jotkut ja jopa aika monetkin joutuvat käymään niiden luona joihin oma budjetti sopii ja silloin joutuu tyytymään niihin jotka rahakkaimmat saattavat ohittaa,Luksusilotytöt ei muita huolikkaan kuin niitä joilla on sitä mania riittävästi. Itse olen vielä sen verran budjetoinut että sitkeällä yrittämällä olen kyllä saanut ne mitä olen halunnut.Mahtaako ne kalleimmat ilotytöt edes näillä sivuilla ilmoitellakaan. Näillä sivuilla ne kalleimmatkin ovat vielä kaukana luksustyttöjen hinnoista. Juhoa lainatakseni niin voitais hyvin palata ketjun alkuperäiseen aiheeseen.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #51 : eilen kello 22:16:43 »
No huh. Ilmaisinko itseni näin huonosti kun tästä nyt tällainen paskamyrsky alkoi.

Tuskin kummallekaan jäi tapaamisesta huono fiilis.
+50v nainen kyllä osaa sanoa +20v pojalle jos ei halua ottaa kullia ilman kortsua suuhun. Ja +50v nainen osaa myös lopettaa sen kullin imemisen kun hänelle sanoo että "mä tulen".
Se että lasti meni rouvan nieluun lopulta, ei saa minussa kyllä minkäänlaisia omantunnontuskia aikaiseksi.

Kiitos ja anteeksi
Noh sanoit että kesken touhujen ylipuhuit toisen toimimaan ilman kumia. Ja jos vähänkään YRITETÄÄN ylipuhua johonkin mihin pt ei ole etukäteen suostunut, niin painostustahan se on…

Mitä aktuaalista vittua nyt taas. Niin ne naisetkin kiimassaan muuttaa periaatteitaan ja kulli maistuu paremmalta ilman kumia.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Turuntyttö

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1010
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #52 : eilen kello 22:54:23 »
No huh. Ilmaisinko itseni näin huonosti kun tästä nyt tällainen paskamyrsky alkoi.

Tuskin kummallekaan jäi tapaamisesta huono fiilis.
+50v nainen kyllä osaa sanoa +20v pojalle jos ei halua ottaa kullia ilman kortsua suuhun. Ja +50v nainen osaa myös lopettaa sen kullin imemisen kun hänelle sanoo että "mä tulen".
Se että lasti meni rouvan nieluun lopulta, ei saa minussa kyllä minkäänlaisia omantunnontuskia aikaiseksi.

Kiitos ja anteeksi
Noh sanoit että kesken touhujen ylipuhuit toisen toimimaan ilman kumia. Ja jos vähänkään YRITETÄÄN ylipuhua johonkin mihin pt ei ole etukäteen suostunut, niin painostustahan se on…

Mitä aktuaalista vittua nyt taas. Niin ne naisetkin kiimassaan muuttaa periaatteitaan ja kulli maistuu paremmalta ilman kumia.

Varmasti jotkut, mutta kyse ei ollutkaan siitä, niinkuin olen jo rautalangasta tässä ketjusta vääntänytkin. Kannattaa lukea ensin ihan ajatuksella koko keskustelu niin ei tarvi hämmästellä.☺️ Hyvää yötä kaikille ja palataanpa ketjun oikeaan aiheeseen takaisin, kiitos!😘
Opiskelijarouva

Turku

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #53 : eilen kello 23:04:18 »
Kellopeliappelsiinin kommentti oli omanlaisensa tulkinta mutta Turuntytön vastauksella ja jopa Juhonkin vaikka muuten heillä eri näkemykset.Mutta silti heillä yhteinen näkemys ja siihen näkemykseen yhdyn minäkin vielä toisintona että palataan vain alkuperäisen ketjun aiheeseen.