Turuntyttö on taaskin oikeassaMutta,jutun juju on siinä kun sama mielipide on minullakin. Tähän ei yhtään vaikuta se kuka mielipiteen laittoi jos mielipide sopii mulle niin se myös on niin. Ei tuota ihmiskehon sisäistä tapahtumaa voi verrata myyntityöhön.Myytävä tavara on vain esine, mutta palveluntuottaja on aito ihminen ja ei mikään esine.Mutta pieni vertaus Juholle vielä minkä ikäistä kukin haluaa.Olen melko varma että kuuskymppisten ja siitä hieman jopa vanhempienkin miesten haaveena on saada baarista ja muualtakin iskupaikoista näitä minun ikäisiä naisia, ymmärrettävästi ne näyttää hehkeimmiltä kuin heidän oman ikäiset naiset.Mutta ei se aivan helpolla niistä paikoista heiltäkään onnistu. Siksi he käyttävät mania nelikymppisillle naisille kun kukkarossa on katetta niin he sitkeästi yrittämällä saavat sen hetken nautinnon heiltä. Voi olla vielä niinkin että jotkut heistäkin havittelevat saman ikäluokan tyttöjä kuten minäkin. Tiedä sitten kannattaako se heidän iässään nejääkymmentä vuotta nuoremmista neideistä tehdä yrityksiä.Mutta koitetaan jatkaa ei niin riitaisissa merkeissä.