Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eronnut etsii miesseuraa  (Luettu 8331 kertaa)

Poissa Turuntyttö

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1014
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #60 : tänään kello 08:01:21 »
Pakko kysyä nyt tässä offtopiccina seuraavaan asiaan mielipiteitä, kertokaa horot ja turskat omat näkemyksenne:
Kävin kerran raisiolaisella huoralla. Otin pelkän suikkarin. Kysyi kumilla vai ilman. Sanoin että mennään paljaalla. Ei sanonut erikseen ettei suuhun saa laueta. Kun ei erikseen sanonut että suuhun  ei saa laueta, annoin nallin palaa ilmoittamatta mitään. Tyttö kipitti vessaan sylkemään. Teinkö väärin?

Tähän vastaus, et tehnyt mitään väärää kun pt vielä itse kysyi asiaa. Eikä ketään ylipuhuttu/suostuteltu mihinkään.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1718
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #61 : tänään kello 08:03:03 »
Pakko kysyä nyt tässä offtopiccina seuraavaan asiaan mielipiteitä, kertokaa horot ja turskat omat näkemyksenne:
Kävin kerran raisiolaisella huoralla. Otin pelkän suikkarin. Kysyi kumilla vai ilman. Sanoin että mennään paljaalla. Ei sanonut erikseen ettei suuhun saa laueta. Kun ei erikseen sanonut että suuhun  ei saa laueta, annoin nallin palaa ilmoittamatta mitään. Tyttö kipitti vessaan sylkemään. Teinkö väärin?

Ihan oikein teit, älä huoli muutamasta rutisijasta. Vihaajat vihaa ja vänkääjät vänkää.

Poissa analseeker

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #62 : tänään kello 10:27:33 »
mitäs sitten jos pt ylipuhuu asiakkaan panemaan ilman kumia?

Poissa Turuntyttö

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1014
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eronnut etsii miesseuraa
« Vastaus #63 : tänään kello 11:52:48 »
mitäs sitten jos pt ylipuhuu asiakkaan panemaan ilman kumia?

Ihan yhtälailla se on väärin. Minun, huom minun mielestä toisen kunnioitus on esim sitä että pidetään sovitusta kiinni eikä yritetä tieten tahtoen saada sitä toisen mieltä ja omia rajoja muuttumaan. Ja tämä siis sekä tässä maksuseksissä kuin missä tahansa muussakin elämän osa-alueessa.
Opiskelijarouva

Turku