Käyttävät eniten vääriä kuvia, lupaavat eniten olemattomia palveluita. Kielitaito usein olematonta ja mitä vielä. Harvoin ulkomaalainen hupakko yltää kotimaisen tasolle.
Uutiset:
^^
Mun mielestä kuitenkin se, että poikavartaloisia laiheliineja pidetään arvossa mietityttää.
^^
Tietysti se on melko kamalaa, kun ei ole varaa Suomalaisiin laatuhupakoihin ja joutuu turvautumaan halvempiin.
Mun mielestä kuitenkin se, että poikavartaloisia laiheliineja pidetään arvossa mietityttää. Kyllä Suomalainen laatu sentään on mukavan hyvää ja siitä maksaa oikein mielellään extraa versus joku ulkkari, joka ei edes härmää osaa.
Yleensä nää ulkkarit on vielä liukuhihna tyylillä matkassa ja vastailee kesken hommien luuriin ja sopii uutta aikaa.
Eli mitä? Älä aseta sanoja suuhuni, mitä en ole sanonyt. Nainen voi olla siis hoikka ja silti muodokas. Kuten esim, Bettinah oli. Kerro toki jos olen väärässä?Et ole. Pidämme kummatkin todella hoikista joihin lukeutui aikoinaan esim.Bettinah.
Vaikka ketju on lienee avattu provona niin onhan se totta, että ulkkareissa on niin paljon huteja joukossa, että itse en paria poikkeusta lukuunottamatta enään ulkkarihupakoilla käy lainkaan.Samaa mieltä. Täällä pääkaupunkiseudulla tarjontaa riittää sekä kotimaisessa, että ulkomaisessa. Aika monta ulkkaria tavannut ja vain 2 yltää sille tasolle, että vois ajatella uudestaan käydä. Onhan niillä naama ja kroppa kondiksessa, mutta kun se vaan ei riitä. Kyllä ne helmet/helmi on kotimaisista löytynyt.
Vaikka ketju on lienee avattu provona niin onhan se totta, että ulkkareissa on niin paljon huteja joukossa, että itse en paria poikkeusta lukuunottamatta enään ulkkarihupakoilla käy lainkaan.