Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Saako turska kieltäytyä  (Luettu 4855 kertaa)

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #20 : Tammikuu 11, 2020, 12:49:46 »
Saa, jos vastassa muutama painoluokkaa ylempi; todellinen sylipainin raskassarjalainen vastustaja, jonka annettiin ymmärtää olevan korkeitaan siro keskimittainen pepun keinuttaja. Siinä höyhensarjalainen turska selätetään usein nopeammin kuin mistä on maksanut. Ja se sapettaa turskaa. Meni plussapisteet ja kaikki. Ajelessa kotio kohti joutuu sitten runkkaamaan ratissa ja politzie antaapi sakot epäsiveellisestä toiminnasta julkisella paikalla. Ja kaikki vain muutaman feikkikuvan tähden.  :-[
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2020, 12:52:49 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #21 : Tammikuu 11, 2020, 13:28:51 »
Joku aika sitten meinasin kääntyä alaovella, kun oven vierustalla hengaili joku Igor puhelintaan räpläillen. Himoissani ajattelin kuitenkin mennä ovesta sisään ja neitoa tapaamaan kun nyt paikalletulovaiva oli jo nähty.. Venäläinen neito oli täysin lupausten/kuvien mukainen, tapaaminen palveluineen juuri niin kuin toivoinkin ja keskustelukin oli välitöntä, kunnon GFE-tyyliin. Vähän kyllä jäi vaivaamaan, että oliko Igor indikaatio jostain lain sallimaa järjestetymmästä, vai oliko kaveri vain sattumalta paikalla (pois lähtiessä alaovella ei ollut ketään). Neidon olemuksesta, käyttäytymisestä jne. ei tosin tullut olo että hän olisi hommassa mukana muuten kuin vapaaehtoisesti. Ehkä olen vainoharhainen, vai vaivaisiko tällainen ketään muuta?

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #22 : Tammikuu 11, 2020, 13:41:36 »
Joku aika sitten meinasin kääntyä alaovella, kun oven vierustalla hengaili joku Igor puhelintaan räpläillen. Himoissani ajattelin kuitenkin mennä ovesta sisään ja neitoa tapaamaan kun nyt paikalletulovaiva oli jo nähty.. Venäläinen neito oli täysin lupausten/kuvien mukainen, tapaaminen palveluineen juuri niin kuin toivoinkin ja keskustelukin oli välitöntä, kunnon GFE-tyyliin. Vähän kyllä jäi vaivaamaan, että oliko Igor indikaatio jostain lain sallimaa järjestetymmästä, vai oliko kaveri vain sattumalta paikalla (pois lähtiessä alaovella ei ollut ketään). Neidon olemuksesta, käyttäytymisestä jne. ei tosin tullut olo että hän olisi hommassa mukana muuten kuin vapaaehtoisesti. Ehkä olen vainoharhainen, vai vaivaisiko tällainen ketään muuta?

Eiköhän tämä Iigorisi ollut toinen turska, jolle hupsu oli varannut saman ajan, elikkäs tuplabookannut ja arpoi sinulle hupsubingossa täysiosuman. Ja se toinen jäi ilman. Aivan normaalia toimintaa säätävien hupsujen kesken. Tai voihan se olla tavallinen tallaajakin. Nykyisin immeisillä on luuri kädessä koko ajan ja voivat seisoskella tietämättömänä, että olet hermostunut ja menossa panemaan parastasi Olgan luo.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2020, 13:43:48 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #23 : Tammikuu 11, 2020, 15:47:45 »
^Mitäs muita kanavia on kuin Polpo?
Siis poliisille nimerön ilmianto, Migrin ihmiskaupan vastainen puhelin tai Pro tukipiste ainakin. Onks muilla tietoa muista kanavista?
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 243
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #24 : Tammikuu 17, 2020, 17:56:13 »
Tottakai saa molemmat osapuolet kieltäytyä, vaikka onhan se todella vaivaannuttavaa.

Itse oon aika tarkka tiettyjen asioiden kanssa ja jos kuvat ovat vääristäneet ennakkokäsitystäni tai kokonaan feikit, niin silloin olen nykyään kääntynyt melko herkästi.

Joskus olen huomannut tehneeni virhearvion liian myöhään, eli rahat on jo annettu ja olen jo riisuuntuneena toimenpidehuoneessa.. siitäpä se vasta kurja fiilis on jäänytkin, jos tilannetta ei oikein voi enää perua ja pitää alkaa käyttämään omaa mielikuvitusta, jotta hommasta voisi nauttia edes jotenkin.

Joskus taas esim. feikki onkin osoittautunut ovella oikein mieleiseksi ja olen ollut tilanteeseen oikein tyytyväinen.

Eräs kerta Viron tyttö oli varmaan lainannut kaverinsa liittymää, koska tuttuun numeroon otin yhteyttä, mutta toinen olikin vastassa. Silti oli erittäin positiivinen kokemus tämäkin.

Nyt viime ajoilta eräs ovelta kääntyminen on jäänyt mieleen, koska häkellyin todella paljon. Palveluntarjoaja näytti ja kuulosti lähestulkoon täysin minun serkulta, jolloin ämpyilin ovella jotain en muista mitä ja annoin hänen ehdotuksesta parikymppiä lapaseen vaivan palkkaa valmistautumiselle.. tosin olin matkustanut pitkän matkan osittain hänen vuokseen, niin harmitti todella paljon ko. tapaus ihan molempien kannalta.
Kuvat johtivat vahvasti harhaan...

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #25 : Tammikuu 17, 2020, 18:03:58 »
Nyt viime ajoilta eräs ovelta kääntyminen on jäänyt mieleen, koska häkellyin todella paljon. Palveluntarjoaja näytti ja kuulosti lähestulkoon täysin minun serkulta, jolloin ämpyilin ovella jotain en muista mitä ja annoin hänen ehdotuksesta parikymppiä lapaseen vaivan palkkaa valmistautumiselle.. tosin olin matkustanut pitkän matkan osittain hänen vuokseen, niin harmitti todella paljon ko. tapaus ihan molempien kannalta.
Kuvat johtivat vahvasti harhaan...

Entäs jos se olikin serkkusi uusissa hommissaan feikkikuvilla? ;D Mitä serkumpi, sitä herkumpi?

Sori, oli pakko ;D

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • * Kelpo kaveri
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #26 : Tammikuu 17, 2020, 18:07:04 »
Kyllä ehdottomasti saa. Itse olen kääntynyt ovelta pari kertaa. Harhaanjohtavan mainnonnan uhrina sekä myös naisen selkeästi huumeidenkäyttöön viittaavan käytöksen ja ulkomuodon perusteella.

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2523
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #27 : Tammikuu 17, 2020, 19:15:02 »
En ole kääntynyt, enkä käänny. Itsepähän olen siihen liemeen itseni saattanut😎
💊

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #28 : Tammikuu 17, 2020, 19:20:29 »
^Periaatteen mies. Se vaan voi saattaa ongelmiin edellä mainitsemistani syistä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2523
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #29 : Tammikuu 17, 2020, 19:41:41 »
^Periaatteen mies. Se vaan voi saattaa ongelmiin edellä mainitsemistani syistä.

Joo ei vielä ole ollut tarvetta, mutta jos hämähäkkivaistot alkaa kovin hälyttämään niin sitten pakko poistua varmaan ikkunasta.
💊

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 115
  • * Kelpo kaveri
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #30 : Tammikuu 17, 2020, 19:52:24 »
Nyt viime ajoilta eräs ovelta kääntyminen on jäänyt mieleen, koska häkellyin todella paljon. Palveluntarjoaja näytti ja kuulosti lähestulkoon täysin minun serkulta, jolloin ämpyilin ovella jotain en muista mitä ja annoin hänen ehdotuksesta parikymppiä lapaseen vaivan palkkaa valmistautumiselle.. tosin olin matkustanut pitkän matkan osittain hänen vuokseen, niin harmitti todella paljon ko. tapaus ihan molempien kannalta.
Kuvat johtivat vahvasti harhaan...

Metsänpetoa lainatakseni, eikös sitä tuossa vaiheessa pitäisi sitäkin isommalla innolla pistää menemään. Kun serkku myöhemmin tulisi vastaan voisi vielä vähän ehdotella.. :)

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1648
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #31 : Tammikuu 17, 2020, 20:20:46 »
Mitä serkumpi sitä herkumpi.....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 243
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Saako turska kieltäytyä
« Vastaus #32 : Tammikuu 17, 2020, 23:42:53 »
Ehheh.. ;D Ei jostain syystä käyny juuri sillä hetkellä mielessä tämä:
Mitä serkumpi sitä herkumpi.....

Pitää varmaan hetki sulatella tilannetta.