Kun menet tankkaamaan auton arvostatko kalliimpaa bensaa enemmän..?
Uutiset:
On todellakin ollut, löysin yhden loistavan ja edullisen, miksi edes kävisin muilla. Sitä arpomista ja rahastusta ei näin vanhemmalla iällä enää viitsi. VOitte rauhassa pitää hintavat ja yliarvostetut. Ei ole ikävä.
Hintavaa varmasti tarttuu koukkuun, epäilemättä..Ajattele positiivisesti. Kehopositiivisesti. Kilohinta ei näillä yleensä oo paha.
Mä oon sitten aina yhtä lukuunottamatta käynyt kalliilla hupakoilla.Määritelkää kalliit.Kiitos jo etukäteen.
100euroa/45min. tämän yli kallis.
Ihmisten typeryyttä ei voi aliarvioida.
Oletko siis testannut kyseisen palvelun kyseisellä henkilöllä? Vai tarkoitatko yleisesti 100 euroo maksimi ko. palveluista?En vikise, valistan. Esimerkkinä, Nimaran herkut 150€ sisältäen owo, cim + swallow ei ole liikaa. Kaikki taso tästä alaspäin samalla tai korkeamalla hinnalla on liikaa.Kukaan ei ole vikissyt, ja kyse oli yliarvostuksesta. Eli ei kannata maksaa liikaa, varsinkin kun edullisemmin saa parempaa (tai no, ketkä saa ketkä ei ).Nythän juuri vikiset siitä, ettei kannata maksaa liikaa. Mistä sinä sen tiedät mikä on liikaa, ellei sinulla ole konkreettista kosketuspintaa asiaan. Ainoastaan olettamus siitä, että olisit oikeassa. Ja siksi toiseen, mmistä voit tietää mikä on kenellekin parempaa?
Hinta on suhteellinen käsite. Itse en maksaisi yli 100 euroo edellä mainituista palveluista.Toisekseen hinta ei määritä laatua, vaan asenne.Tästä olen samaa mieltä, lisäyksellä että ulkonäkö on myös erittäin tärkeä hinta/laatu -suhdetta määriteltäessä. Miehellä on pitkälti visuaalinen maailmankuva tässä skenessä...
Määritelkää kalliit.Kiitos jo etukäteen.
100euroa/45min. tämän yli kallis.
Vanha sanonta, että köyhälle kaikki on kallista. Kannattaa siis katsoa omaan rahapussiin ja tehdä valintoja sen perusteella.Köyhiä tässä harrastuksessa tuskin onkaan, paitsi ehkä sen jälkeen jos säännöllisesti maksaa turhan paljon. Minä en tee valintoja rahapussini perusteella -koska se ei ole se rajoite- vaan laadun perusteella. Eikä haittaa jos ja usein kun sitä laatua saa edullisemmin kuin laaduttomampaa.
Köyhiä tässä harrastuksessa tuskin onkaan, paitsi ehkä sen jälkeen jos säännöllisesti maksaa turhan paljon. Minä en tee valintoja rahapussini perusteella -koska se ei ole se rajoite- vaan laadun perusteella. Eikä haittaa jos ja usein kun sitä laatua saa edullisemmin kuin laaduttomampaa.Joku varmasti tuhlaa suunniteltua enemmmän rahaa hupakoihin, jolloin voi tulla kyseeseen yli varojensa eläminen. Samahan se on monessa muussakin asiassa, johon liittyy rahankäyttöä. Esimerkkinä mainittakoon vaikkapa uhkapelit ja viina.