Uutiset: Käyttökatko la-su 21.-22.12. yönä alkaen klo 24.

Kirjoittaja Aihe: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?  (Luettu 13622 kertaa)

Poissa Lumijuliia

• Full Member
  • Galleria (27)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?
« Vastaus #80 : Joulukuu 15, 2024, 00:54:10 »
Olin uhkarohkee tänä vuonna ja toteutin yhden mun pitkäaikaisen fantasian, annoin osoitteen miehelle josta tiesin vain iän, en nimeä, en ulkonäköä, en mitään… jätin asunnon oven raolleen ja vein itseni pelkät stay upit jalassa sängylle odottamaan silmät sidottuina. Siinä kuuntelin kiihkeän jännittyneenä kun herra astelee ovesta sisään ja käy rauhassa suihkussa sanomatta mitään. Suihkusta palatessaan alko mulla leikkiminen. Olin silmät sidottuina siihen asti kun kuulin asunnon oven taas sulkeutuvan hänen perässään.

Ja (vielä) toteuttamaton fantasia jonka ehdottomasti tahtoisin kokea olisi jonkinlaisella minä + useita miehiä kokoonpanolla järjestettävät illanistujaiset, pukumiesten pikkujoulut, äijäporukan saunailta tms tms. Oisin pienissä kaiken paljastavissa hepeneissä sidottuna perse pystyyn kontilleni jonkinlaisella alustalla ja näin ollen kaikkien osallistujien vapaassa käytössä illan mittaan. Bileiden viihdyke niin sanotusti.

Tuo jälkimmäinen 👍🏻 Ottaisin nuo pukumiehet 🥰
Petite seuralaisesi Varsinais-Suomesta 😘 ❤️

Poissa Wheelieman91

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?
« Vastaus #81 : Joulukuu 16, 2024, 19:21:00 »
^ Tämä on toteutettu neljällä eri kombolla. Ja noista 8 mimmistä 5 on tavattu myös kahdestaan. Voin lämpimästi suositella. Pitäisi ottaa itse toteutukseen minä + 3n.
Tämän haluaisin itsekin kokea.. Voi olla vain mahdotonta koska esteetöntä ei ole..