Käytössä olevilla taksoilla ei tule pahemmin harrasteltua pitkiä ja hiljalleen kuumenevia flirttejä maksuseksissä.
No ei, mutta tämä olikin tällainen siviilielämän haave.
Uutiset:
Käytössä olevilla taksoilla ei tule pahemmin harrasteltua pitkiä ja hiljalleen kuumenevia flirttejä maksuseksissä.
..
mutta miks mulla on sellainen olo, että Miss Kiki et ole pohjalaanen
No en oo pohjalaanen vaa kiero sawolaenen 😒😒
Tykkäisin kyllä kovasti kun minut otettaisiin pyhimmistä paikoistani yhtä aikaa useamman miehen voimin. 2-4 miestä samassa vuoteessa on jo ajatuksena tosi kiihottavaa... Olen kokeillut yhden kerran, mutta homma meni nurin kun pojat hieman hermoilivat liikaa. Eli tuplana vielä, kiitos
Bukkake olisi todella kiva!Onhan näitä yritetty järjestää mutta huoran suusta kuulee totuuden. Lopputulos on ollut että siellä se Jori on yksin hotellihuoneessa kymmensenttistä (peräaukosta asti mitattuna) veivannut ja puolikkaan t-lusikallisen roiskinut ohi naaman. Huora naama nurinpäin, polvillaan miettinyt "tällä sessiolla ei makseta edes hotellihuonetta"
Iso joukko turskia ja joku ahnas pt
Onko kellään tiedossa mistä voisi kysellä?
Tuossa aiemmin tänään vanhemmalla mies urheiluhierojalla käydessä ajatus harhaili aika syntisiin ajatuksiin, että mitä jos pakaroita ja lantiota auki hieroessa käsi olisikin lipsahtanut pikkareiden alle ja hommat ois riistäytynyt käsistä? 🤤 Olisi aika kuuma toteuttaa kyllä tälläinen.
Mistäs te haaveilette
Tästä kans haaveillut monet kerrat niin hierojan kuin hierottavan roolissa. Se kun roolit olisivat selvillä ja tapaaminen ja aloitus kaikin puolin asiallista. Hieronta vain pikku hiljaa lähestyisi intiimejä alueita tehden asiakkaan tilanteen lähes sietämättömäksi. Saaden hänet jo hivuttamaan itseään kohti hyväileviä sormenpäitä. Mun puolesta tuo saisi kehkeytyä ihan panoksi hierontapöydällä
Tämä on niitä fantasioita, jotka olisivat varmasti upeita ihan toteutettuinakin.
Joo tää ois aika ❤️🔥 toteutettuna! Etenki ite varmaa samantien ku lähettäs alakertaa nii työntäsin vastaa ku en vaaa malttas oottaaa et koskettaako se vai eii 🥵🥵
Mä olen huomannut, et oon palannut piiiitkälle taaksepäin fantasioissa, kun nyt kutkuttaa erityisesti sellainen pitkä ja hiljalleen kuumeneva flirtti, katseet, kosketukset, lähelle tulo ilman kosketusta, niin että voi haistaa toisen ihon, pikkukihelmöinti... Sellainen kuumottelu kehossa, ettei lopulta oo ees väliä, pääseekö loppuun asti. Ja sit jos pääsee, ni ois kiihkeämpää kun luuli, että itsestä lähtee.Jostain tällaisesta mäkin fantasioin. Olisi hienoa kokea se kaikki energian patoutuminen ja odotus ja ne pienet eleet sekä liikkeet.
Just nyt tekisi mieli kairata vuorotellen 69:ssä piehtaroivaa 40+ naisparia.
Tästä tuli mieleen, kun aikoinaan vastaavassa asennossa tulin takaapäin ja toinen neito imeskeli samalla kasseja, niin tekihän se hyvää... Vois ottaa uusiksi 🤭Just nyt tekisi mieli kairata vuorotellen 69:ssä piehtaroivaa 40+ naisparia.Naiset 69:ssä, vetelisi toista takaapäin ja siitä suoraan laukeaminen allaolevan naisen suuhun. Toi loppu tietenkin owona.
Aiai...
Just nyt tekisi mieli kairata vuorotellen 69:ssä piehtaroivaa 40+ naisparia.
Muuten on kyl fantasiat tullut toteutettua vuosien varrella, mut yksi, vanha fantasia vielä olisi;
Naiset 69:ssä, vetelisi toista takaapäin ja siitä suoraan laukeaminen allaolevan naisen suuhun. Toi loppu tietenkin owona.
Aiai...