Itse mietin asiaa juuri siitä kulmasta, kun haen vähän erikoisempia kokemuksia maksullista, että päteekö kokeilunhalu ja erilaisten kokemusten haku, mitä siviilissä on tarjolla myös naisiin? No eipä tuo päde kaikkiin miehiinkään, niin kai se isosti varioituu myös naisilla. Sitä mietin lähinnä, että naisille olisi aika helppo reitti kokeilla esim naisen kanssa sekstaamista, jos sellainen kiinnostaa, koska aika moni nais pt taitaa tätä tarjota. Omat kokeiluni ovat auttaneet ainakin itseäni ymmärtämään mikä toimii ja mikä ei. Ei ole naisen voittanutta. Parisuhteeseen en voisi muuta ajatella. En koe silti koskaan testanneeni miestä, vaikka transkokemuksia onkin. He ovat olleet osittain kuin sträppärillä varustettuja naisia, mutta toisaalta sitten taas ei. He ovat oma ryhmänsä miesten ja naisten välillä. Hyvinä ja huonoina ominaisuuksinaan molemmilta puolilta. Tätä kokemusta ei minulla olisi ilman, että olen tavannut heitä, dominoita, tantrahierojia jne. Edelleen oppii itsestään uutta kokeillen. Siksi mietin tuota, että käyttääkö naiset samalla tavalla seksipalveluja.