^^ Seksi sun kanssa kuulostaa varsin iloiselta ja spontaanilta toiminnalta.
Uutiset:
Sori off topic,mutta mun mielestä tää viesti oli aika outo, enkä nähnyt naisen toiminnassa vikaa.
Mä en kyllä tykkää jos siviilissä "pyydetään suihinottoa". Otan suihin jos huvittaa ottaa, en silloin kuin toista huvittaa nussia suuhun. Kurja jos sun ei sitten tehnyt mieli imuttelua, kun naisystäväsi halusi sitä tarjota. Erikoista sun puolelta.
^Veikkaan, että yksikään hupakko ei ole koskaan ajatellut, että onpa kiva, kun turska tulee, niin pääsee nuolettamaan pillua. Ajattelen, että he ajattelevat vain rahaa.
^Veikkaan, että yksikään hupakko ei ole koskaan ajatellut, että onpa kiva, kun turska tulee, niin pääsee nuolettamaan pillua. Ajattelen, että he ajattelevat vain rahaa.
Sä ajattelet paljon kaikenlaista, mutta tällä uusimmallakaan nikillä luulo ei ole tiedon väärtti... 😘
olisihan se varsin kiihottavaa jos tyttö toisi itsensä kasvojen eteen ja sanoisi, että nuole! Varsinkin jos jää fiilis, että hän siitä itsekin nauttii. Vink, vink.
Sä ajattelet paljon kaikenlaista, mutta tällä uusimmallakaan nikillä luulo ei ole tiedon väärtti... 😘
^Ehkä tämän voisi päättää siihen, että mikään ei ole enemmän perseestä kuin se, että nainen tarjoaa suihinottoa silloin, kun ei sitä halua. Naiset voi varmaankin samaistua, että pillun nuoleminen ei ole kivaa silloin, kun sitä ei tee mieli
^ En ole väittänyt yhtään mitään. Nyt väitän, että sä saat seksin kuulostamaan kovin hankalalta. Itse kun pidän spontaanista hipsuttelusta, joka sitten saattaa johtaa molemminpuoliseen suuseksiin, yksipuoliseen suuseksiin, ei ollenkaan suuseksiin jne. Mutta sun kanssa pitää vissiin etukäteen suunnitella otetaanko suihin vai ei. Ja jos ei oteta niin sinä ennemmin runkkaat kuin panet. Koska sinä olet etukäteen päättänyt niin.
Suunnitelmallisuus on tietenkin kiva asia elämässä.