.....ja sitten taksilla viinakauppaan lähimaksua käyttäen.Pankkikortit tietenkin toisten housujen taskussa, huoh...
...niiden housujen taskussa jotka Liftin luona.
Uutiset:
.....ja sitten taksilla viinakauppaan lähimaksua käyttäen.Pankkikortit tietenkin toisten housujen taskussa, huoh...
hotellihuoneessa yksin runkkaamassa se on sitä yrittäjän vapautta.
hotellihuoneessa yksin runkkaamassa se on sitä yrittäjän vapautta.
Tähänhän se mullakin Lappeessa sit meni, kun joku eksyi matkalla!
Jatkuvassa rahapulassa oleva kaverini joka soittelee minulle pitkin päivää. Joskus toivoisin että siellä linjan toisessa päässä olisi joku kaunis nainen.
Jatkuvassa rahapulassa oleva kaverini joka soittelee minulle pitkin päivää. Joskus toivoisin että siellä linjan toisessa päässä olisi joku kaunis nainen.
ps. Onko ulkonäöllä väliä jos sitä ei näe.
Ehkä toi kaunis pitäisi korvata sanalla viehättävä, niin tulis vähän monipuolisempi kuva. Useinhan ääni ja käytös on paljon merkittävämpää kuin pelkkä minusta liian pintapuolinen kauneus sitä yhtään väheksymättä. Ihminen on kuitenkin aika kokonaisvaltainen otus. Ja Viola saa soittaa mielellään mullekin, pliis.Jatkuvassa rahapulassa oleva kaverini joka soittelee minulle pitkin päivää. Joskus toivoisin että siellä linjan toisessa päässä olisi joku kaunis nainen.
En tiedä kauneudesta mutta nainen olen. 🤔. Heitä nro niin soitan sulle. 😏
ps. Onko ulkonäöllä väliä jos sitä ei näe.