Harmitti niin perkeleesti kun tulin kotiin siinä uskossa, että pakkasessa olisi ollut vielä 1/2 purkki Ben&Jerry's jäätelöä. Paskat...
Uutiset:
Pitäisi olla varmaan vielä erikseen "Mikä ärsytti tänään" naru, ku ei nyt varsinaisesti harmita, eikä vituta 😂Mulla on sellainen luulo että "harmittaa" on lievempi kuin "ärsyttää" ja noita voimakkaampi on "vituttaa".
Itseäni ärsyttää tänään se et kysytään tekstiviestissä asiaa johon olen vastannut edellisessä viestissä 🙈😭😖😩
Lisäksi tein havainnon siitä että Pimu käyttää hymiöitä jotka eivät ole valikossa vaan poimittu jostakin muualta (tämä ei ole harmittelua vaan huomasinpas vaan -tyyppinen toteamus).
Taitaa tänä vuonna jäädä foorumilla Granadon joulutarina väliin.
Olen menettänyt kuukauden sisään jo kaksi huonekasvia 😩. En kestä, jos muut eivät selviä talven yli!
Minun punaiset rintaliivit meni rikki 😢
Olen menettänyt kuukauden sisään jo kaksi huonekasvia 😩. En kestä, jos muut eivät selviä talven yli!
Kasvivaloja!🔥 Itsellä kuoli viime talvena kaikki viherkasvit ja päätin sillon et uudet ei muuten kuole 🙈 Uudet porskuttaa hengissä ja puskee uutta lehteä nyt lamppujen ansiosta 😊🥰
Täällä kans kahden tilanne on erittäin sos!
^ Mutta kun ei sovi sisustukseen! 😩