Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä harmitti tänään ?  (Luettu 188140 kertaa)

Poissa Granado

  • Full Member
  • Viestejä: 484
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1640 : Kesäkuu 04, 2024, 17:56:51 »
Olen budjetoinut itselleni tälle päivälle ikkunanpesu urakan, mutta en ole vieläkään saanut aloitettua sitä ikkunoiden pesemistä. Olen koko päivän keksinyt itselleni kaikenlaista korvaavaa puuhastelua. Jos ei muuta, niin olen katsellut netflixiltä Tom Ripley- sarjaa. Kun se on niin hyvä. Tai sitten olen roikkunut forkalla.

Nyt täytyisi kyllä vihdoinkin tarttua tuumasta toimeen, mutta toisaalta voisihan sitä hieman ensin vilkaista telkusta tuota naispesistä. Siinähän sitä matsia seuratessa äkkiä pari kolme tuntia hurahtaakin ja ikkunanpesu siirtyy hamaan tulevaisuuteen. Yleensä teen kotihommia ihan mielelläni. Eivät ne ole minulle mitenkään vastenmielisiä, mutta tämä ikkunanpesun aloittaminen jotenkin vaan venyy. Prahassa saa tilattua kotiinsa yläosattomissa uurastavan ikkunanpesijän. Sitten kun ikkunat on pesty, niin voi neuvotella neidin kanssa pienistä sänkykamarihommista. Miksihän Suomessa ei ole tarjolla tällaista palvelua.

Pitäisiköhän minun korkata Veterano Solera Reserva puteli ja ottaa pari tujausta mökäöljyä. Kuunnella vähän Leevi and the Leavingsiä ja sitten alkaa heilua tuon ikkunalastan kanssa  >:(.
Heil Hitler, Meil Purra!